Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

הגיע היום לשדרג לאשתי את הרכב אחרי 7 שנים עם קיה פיקנטו.

אני נוהג על סיאט אטקה - הרכב משמש גם כרכב העיקרי לחופשות, טיולים ונסיעות בסופ"שים.

 

הדרישות הם רכב פנאי / ג'יפון (היא לא רוצה סדאן) - שיציע מקום לכיסא תינוק + בוסטר מאחור, באגז' בגודל טוב, והכי חשוב מכלולים פשוטים ואמינים.

תוואי הנסיעה יהיה ברובו עירוני פקוק, ולכן מעדיף להימנע מגיר כפול מצמדים רובוטי. 

התקציב כאמור 65K עם גמישות קטנה.

 

כרגע מה שעלה לי בראש כאופציה טובה היא סוזוקי ויטארה ומציבושי ASX.

אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הרכבים האלה ושתציעו עוד רכבים שיכולים להתאים לדרישות ולתקציב.

 

תודה מראש!

סופ"ש נעים לכולם.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי boris234
פורסם

מה כמות הנסיעות הצפוייה? 

ASX רכב מאוד לא חסכוני.

חוץ מזה רכב אמין למדי ומתאים לדרישות.

צריכת דלק של סוזוקי טובה יותר ( מנוע 1.6 מול 2.0 של מיצובישי), אבל הבגאז' יותר קטן.

בתקציב שרשמת אפשר כבר למצוא ספורטאז' מנוע 1.6 אטמוספרי מודל 2017 עם מערכות בטיחות אקטיביות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

מה כמות הנסיעות הצפוייה? 

ASX רכב מאוד לא חסכוני.

חוץ מזה רכב אמין למדי ומתאים לדרישות.

צריכת דלק של סוזוקי טובה יותר ( מנוע 1.6 מול 2.0 של מיצובישי), אבל הבגאז' יותר קטן.

בתקציב שרשמת אפשר כבר למצוא ספורטאז' מנוע 1.6 אטמוספרי מודל 2017 עם מערכות בטיחות אקטיביות.

 

תודה על התשובה.

לגבי כמות הנסועה הצפויה - בעיקר עבודה בית, ונסיעות של בין לבין - מעריך באזור ה-7K בשנה.

ספורטאז' אופצייה שחשבתי עלייה - אך אמורה לי שיש שם בעיות אמינות במנועים וגם מחלות של הפלסטיקה והפנסים. 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, boris234 כתב:

 

ספורטאז' אופצייה שחשבתי עלייה - אך אמורה לי שיש שם בעיות אמינות במנועים וגם מחלות של הפלסטיקה והפנסים. 

צריך למצוא רכב שטופל בזמן , רצוי במוסך מורשה יבואן.

כל עוד טיפלו נכון ובזמן, המנוע לא צבר בוצה.

לפני חודשיים עזרתי לידידה למצוא ספורטאז' Urban מנוע 1.6 עם 132כ"ס.

לקח קצת זמן, אבל בסוף נמצא רכב במצב מצויין .

דגם 2.0 עדיף, אבל יהיה יותר יקר.

דגם 1.6 טורבו בנזין + גיר רובוטי ( 180 כ"ס ) - לא מומלץ בגלל אמינות הגיר.

 

בכל מקרה, פעם בשנה צריך להחליף שמן מנוע+ מסנן שמן. אצלכם זה יהיה אחרי 7000 קילומטרים,  מה שיעזור לשמור על המנוע במצב חדש.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 16 שעות, Michazzz כתב:

טויוטה CH-R רק לבדוק שתא המטען לא קטן לה מידי. רכב אמין, כאילו ג'יפון במחיר שלא צונח.

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/mronhvuh

נפסל בגלל המרווח מאחורה והחלונות הקטנים, וגם כי אין ממש צורך בהיברידי.

 

לפני 15 שעות, vladclar כתב:

צריך למצוא רכב שטופל בזמן , רצוי במוסך מורשה יבואן.

כל עוד טיפלו נכון ובזמן, המנוע לא צבר בוצה.

לפני חודשיים עזרתי לידידה למצוא ספורטאז' Urban מנוע 1.6 עם 132כ"ס.

לקח קצת זמן, אבל בסוף נמצא רכב במצב מצויין .

דגם 2.0 עדיף, אבל יהיה יותר יקר.

דגם 1.6 טורבו בנזין + גיר רובוטי ( 180 כ"ס ) - לא מומלץ בגלל אמינות הגיר.

 

בכל מקרה, פעם בשנה צריך להחליף שמן מנוע+ מסנן שמן. אצלכם זה יהיה אחרי 7000 קילומטרים,  מה שיעזור לשמור על המנוע במצב חדש.

 

אני אבדוק את האופציה לגבי הספורט'ז - אראה אם אצליח למצוא אחד בתקציב.

אשתי די ננעלה על הויאטרה חוץ מתא מטען קטן יש עוד איזה חסרונות / דברים שצריך להכיר?

ואם יש עוד סוגי רכבים אשמח להמלצות.

 

תודה מראש לכולם.

פורסם

ה asx חסכוני כמו כל רכב 2.0 אטמוספרי דוגמת ספורטאז או XV

אם אמינות ועלויות אחזקה חשובות לך... אז כן! הוא מאוד בשניהם.

בכל השאר הפרמטרים יש טובים ממנו.

אני מחזיק אחת שנת 2018, יש גם שרשור מייגע שפתחתי.

לא רכב החלומות שלי אבל להגיע מנקודה לנקודה באמינות הוא עושה עבודה מצוינת.

כרכב שני הוא ממש מומלץ 

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

היי חברים,

מקפיץ שוב את הדיון.

אשמח גם להתלבט ולהוסיף לדגמים את הונדה HRV.

הבנתי שהוא חלש אבל אשתי נוסעת מאוד רגוע ולא מחפשת ביצועים בכלל.

באגז טוב, מרווח טוב מאחורה, מערכות בטיחות שאין בויטארה, אוטו הולד ובלם יד חשמלי. נשמע כמו עסקה טובה.

אשמח לדעת מה לגבי האמינות והסחירות שלו בעתיד ואם מתחבא קאץ' מאחורי כל הדברים הטובים.

פורסם

אין בעיות אמינות ל HR-V.

אין קאצ'.  הרכב נמכר בתור חדש במחיר לא משתלם,  כי זה רכב חלש, מרגיש מיושן.

גם עכשיו , בתור משומש, המחיר יותר גבוהה מהתמורה שהוא נותן יחסית לאופציות אחרות. אבל יש אנשים שהוא יתאים, כנראה אשתך דוגמה טובה לזה. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעה, vladclar כתב:

אין בעיות אמינות ל HR-V.

אין קאצ'.  הרכב נמכר בתור חדש במחיר לא משתלם,  כי זה רכב חלש, מרגיש מיושן.

גם עכשיו , בתור משומש, המחיר יותר גבוהה מהתמורה שהוא נותן יחסית לאופציות אחרות. אבל יש אנשים שהוא יתאים, כנראה אשתך דוגמה טובה לזה. 

 

תודה על התשובה,

איך הוא מבחינת שמירת ערך? לא יצא לי כל כך להתעסק עם הונדה עד היום ולא מכיר את השוק שלהם.

פורסם (נערך)

ג'יפון יפני, אמין, עם צריכת דלק לא גבוהה.

מכונית עם מעט ידיים פרטיות וקילומטראז' לא גבוה תשמור על המחיר בסדר ( בהסתמך על מה שהיה בעבר).

אתה לא קונה רכב חדש ב 200 אלף₪ שיפסיד 15% בשנה - כולו רכב בן 5 ב 65 אלף₪. אין לאן לצנוח במחיר.

מה שכן, אחרי שתרכוש את הרכב, כדאי למצוא מוסך מכונאות מקצועי לטיפול שוטף, כי מוסכי יבואן יקרים ( כמו אצל כל היבואנים).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קח בחשבון גם עלויות ביטוח, זמינות חלקי חילוף כולל חלקים מפירוק

ה asx חולקת מכלולים עם האוטלנדר ובלי קשר נמכרה במספרים יפים. מההונדה מכרו 6 חתיכות?

כשתזדקק לפנס או סתם פגוש... תמיד כדאי לזכור את זה 

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...