Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגולף החדשה בארץ


Adam70

פוסטים מומלצים

זווית נוספת לתמחור הגולף,

אחד הגורמים שהביאו להתייקרות הדגם היא הנכונות הפחותה של היצרנית לבוא לקראת היבואן במחיר שבו הוא קונה את המכונית. 

כאשר יצרנית עורכת מו"מ מול היבואן, אחד הדברים שהיא עושה זה להסתכל היכן נמצאת התחרות ומה המחירים שלה - מכיוון ששוק הקומפקטיות האצ'בק בישראל כבר מזמן מדולדל ליצרנית היה קל לומר "אין תחרות, וזו שיש (מאזדה 3, אופל אסטרה, הונדה סיוויק) נמצאות בגזרת המחיר הזו - זה מחיר המטרה שלנו". 

בנקודה הזו, המשחק הוא בעיקר על אבזור, לנסות לאבזר את המכונית כמה שיותר כדי שהלקוח לפחות יקבל תמורה הולמת עבור הסכום, או לפחות יקבל תחושה אם לא תמורה בפועל. 

נושא הספק המנוע באמת מוזר, אבל אני לא פוסל התנייה של היצרנית או אסטרטגיה של היבואנית למשוך לקוחות לגרסאות היקרות יותר בגלל ההספק. 

עבור לקוח סולידי מאוד, אני לא בהכרח רואה ב-116 כ"ס איזו קטסטרופה, במיוחד כשיש להם תיבת הילוכים יעילה מאוד בחילוץ המיטב ממעט סוסים בסופו של דבר. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 7 שעות, Adam70 כתב:

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/פולקסווגן-גולף-החדשה-2024-בישראל-מחיר-169900-שקל

 

שקלתי לרכוש את הרכב , אבל נראה לי שמחיר של 170K לגולף בסיסית ועד 190K למפוארת זה מעט יותר מדי .

אומנם הרכב מצויד מאוד גם בגירסאת הבסיס , אבל ניתן היה לוותר על חימום מושבים למשל ולהציג גירסאת כניסה ב 150-155 ולמכור קצת גם לאילו אשר מחפשים תעבורה במחיר סביר.

נראה שאולמות התצוגה של צמפיון לא יקרסו מעומס מבקרים...

 

 

גם אני שקלתי ואפילו אני כבר נמצא ברשימת ההמתנה מלפני כמה חודשים,

אך אחרי פרסום המחיר כנראה שאוותר על התענוג.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע ש-170000 ש"ח נשמע סכום נכבד ביותר אז הלכתי לבדוק:

 

גולף שנת 2001 מנוע 1.6 אוטומטית רמת גימור BASIC שהאבזור שלה הסתכם ב4 חלונות חשמל ונעילה מרכזית. עלתה ב-4/2000 104922 ש"ח.

 

חישוב הצמדה למדד נכון להיום (לא כולל מדד יולי שיפורסם היום) מבי6.3א את הסכום 159197 ש"ח (המדד של היום יעגל את זה ל-160000 כנראה)

 

עליה ריאלית של 6.3% לא רע בהתחשב ברמת האבזור של גירסת הכניסה.

  • אהבתי 5
  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, mottis כתב:

 

באתר wheel פורסמה ידיעה על סיאט לאון עם מנוע 1.0 במחיר "מציאה" של 150k שח לרכש חדש או 141k שח לרכב 0 קמ...

נראה לי שזו מציאה אמיתית..

 

במאי הציגו באירופה רענון לסיאט לאון בו מנוע ה-1 ליטר סיים את תפקידו והוחלף במנוע 1.5 המוחלש שמוצע גם בגולף.

 

העובדה שהרכב נרשם ישירות דרך חברת ליסינג, כנראה מדובר בחיסול מלאי מאירופה או בייבואן מקביל שניסה להביא כמה חתיכות שנשארו לאיזה דילר והעדיף להעביר פה בארץ לחברת ליסינג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, zvit כתב:

 

גולף שנת 2001 מנוע 1.6 אוטומטית רמת גימור BASIC שהאבזור שלה הסתכם ב4 חלונות חשמל ונעילה מרכזית. עלתה ב-4/2000 104922 ש"ח.

 

 

מאיפה אתה מוצא את הנתונים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר הרכב כפי שדווח לרשות המיסים.

לפני 14 דקות, itsik170 כתב:

 

העובדה שהרכב נרשם ישירות דרך חברת ליסינג, כנראה מדובר בחיסול מלאי מאירופה או בייבואן מקביל שניסה להביא כמה חתיכות שנשארו לאיזה דילר והעדיף להעביר פה בארץ לחברת ליסינג.

 

מחירי חיסול של היצרן ליבואן (צ'מפיון) ומכירה סטנדרטית של רכבי 0 ק"מ.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, zvit כתב:

חישוב הצמדה למדד נכון להיום (לא כולל מדד יולי שיפורסם היום) מביא את הסכום 159197 ש"ח (המדד של היום יעגל את זה ל-160000 כנראה)

 

תודה, כשראיתי 170 חשדתי שזה המצב. בקיצור, אותו המחיר כמו פעם. 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר הרכב בפתיחת שנת הדגם 2001 ( 4/2000 ) היה 104922 ש"ח 

שימוש במחשבון הצמדה למדד של הלשכת המרכזית לסטטיסטיקה מביא את התוצאה של 160152.03 ש"ח (כולל מדד יולי שפורסם בינתיים)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, zvit כתב:

מחיר הרכב בפתיחת שנת הדגם 2001 ( 4/2000 ) היה 104922 ש"ח 

שימוש במחשבון הצמדה למדד של הלשכת המרכזית לסטטיסטיקה מביא את התוצאה של 160152.03 ש"ח (כולל מדד יולי שפורסם בינתיים)

 

די מדויק, בספטמבר 2011 כאשר הושקה לראשונה הגולף 1.2TSI המחיר כבר עמד על החל מ-129 אלף שקל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

115 כ"ס לרכב במשקל 1335 ק"ג - חלש מידי ויקר מאוד. לא זוכר כמה גולף יוצא לי לראות על הכביש כל יום. אולי אחת.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המומנט די גבוה (22.4) והתאוצה מ-0 ל100 9.9 שניות נראה לי מספיק לרוב קהל היעד הפוטנציאלי. אלה שזאת תהיה הגולף החמישית ומעלה שלהם.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את הפליאה, המחיר סביר וצפוי.

לראיה המחירים הנוכחיים של האלנטרה, הקורולה והמגאן גרנד-קופה המיושנת.

או של קרוסאוברים משפחתיים כמו 3008, ספורטאז' וטוסון בגרסאות הכניסה שלהם.

שנת 2017 עברה חלפה לה.

 

גרסת הלייף הבסיסית מאובזרת מאוד ולא מחסירה שום דבר הכרחי, אפילו מגיעה עם קילס מלא.

גרסת הסטייל האמצעית נראית כמו הסוויט-ספוט של ההיצע.

 

והעיקר שיש כפתורים פיזיים בהגה.

עריכה אחרונה על ידי Avia

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, קרמבו כתב:

זווית נוספת לתמחור הגולף,

אחד הגורמים שהביאו להתייקרות הדגם היא הנכונות הפחותה של היצרנית לבוא לקראת היבואן במחיר שבו הוא קונה את המכונית. 

כאשר יצרנית עורכת מו"מ מול היבואן, אחד הדברים שהיא עושה זה להסתכל היכן נמצאת התחרות ומה המחירים שלה - מכיוון ששוק הקומפקטיות האצ'בק בישראל כבר מזמן מדולדל ליצרנית היה קל לומר "אין תחרות, וזו שיש (מאזדה 3, אופל אסטרה, הונדה סיוויק) נמצאות בגזרת המחיר הזו - זה מחיר המטרה שלנו". 

בנקודה הזו, המשחק הוא בעיקר על אבזור, לנסות לאבזר את המכונית כמה שיותר כדי שהלקוח לפחות יקבל תמורה הולמת עבור הסכום, או לפחות יקבל תחושה אם לא תמורה בפועל. 

נושא הספק המנוע באמת מוזר, אבל אני לא פוסל התנייה של היצרנית או אסטרטגיה של היבואנית למשוך לקוחות לגרסאות היקרות יותר בגלל ההספק. 

עבור לקוח סולידי מאוד, אני לא בהכרח רואה ב-116 כ"ס איזו קטסטרופה, במיוחד כשיש להם תיבת הילוכים יעילה מאוד בחילוץ המיטב ממעט סוסים בסופו של דבר. 

הערונת : הונדה סיוויק לא שם, פשוט לא שם, 220K מציב אותה בגזרת השערוריות, לא הקומפקטיות.

לפני 15 שעות, razi_pazi כתב:

 

מאיפה אתה מוצא את הנתונים?

אפשר לשאול אותי. הבורה ש.י. 2001 שהיתה אצלי עד לפני שנתיים ( 2 ליטר אוטומט קומפורטליין ) עזבה את החנות עם חור של 117K בכיס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...