Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגולף החדשה בארץ


Adam70

פוסטים מומלצים

לפני 19 דקות, Adam70 כתב:

175K לאנלטרה מעפה ומחיר דומה לקונה ?

174K לקורולה קרוס ?

197K ל CHR ??

כל עוד יש קונים במחירים המופרכים הללו  יהיה יבואן אשר ימכור.

 

הקונה והאלנטרה גדולות יותר לפי בסיס הגלגלים והיברידיות עם צריכת דלק טובה יותר. יחידות הנעה שלהן גם חזקות יותר (ראיתי שהגולף מהירה יותר ל 100, לכאורה).

ה chr משחק על עיצוב לא שגרתי (ועדיין לדעתי יקר מדי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 7 דקות, itaimoto כתב:

 

הקונה והאלנטרה גדולות יותר לפי בסיס הגלגלים והיברידיות עם צריכת דלק טובה יותר. יחידות הנעה שלהן גם חזקות יותר (ראיתי שהגולף מהירה יותר ל 100, לכאורה).

ה chr משחק על עיצוב לא שגרתי (ועדיין לדעתי יקר מדי).

הקונה צפופה מאחור ועם גימור מחפיר של פלסטיקים דוחים בכל הקבינה , גם האלנטרה לא מציאה, בדקתי את השתיים לפני מספר שבועות כיוון שאני עומד לפני החלפת רכב בליסינג.

יחידות הנעה חזקות יותר ?

משעשע , קאמיק עם מנוע ליטר עושה משני אילו צחוק וזה כאשר יש להם גיבוי חשמלי , כאשר הסוללה נגמרת הרכב הופך להיות איטי ורועש , תודה רבה , הספיקו לי 3 שנים עם הנירו , אני חושב שהשמיעה שלי נפגעה מהמפגע הזה.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Shmelov כתב:

כל מי שאני מכיר שאיכשהו שקל לקנות גולף חדשה ב-3 שנים האחרונות סיים עם טסלה מודל 3 בחניה.

אני בטוח שהגולף רכב לא רע אבל כשמשכללים עלויות דלק, טיפולים ואגרת רישוי הוא די מיותר ביחס לחשמליות.

תמיד יהיו את הכמה מאות אנשים שירכשו בכל מחיר, כמו מבוגרים בני 80 שמחליפים גולף בגולף, והיבואן יודע את זה. לכן בינתיים מפציץ במחיר עד שכל אלו יקנו ואז יתחיל עם הנחות ויותר יתגמש, כמו כל היבואנים בעצם. היבואן מפיק את מירב התמורה מההקצאה שניתנה לו ע"י היצרן. סה"כ מטרתו להרוויח כמה שיותר וזכותינו לצחוק עליו ולקנות טסלה.

אתה טיפה נסחף, הגולף והטסלה לא מתחרות האחת בשניה. מכונית חשמלית לא מעניינת מי שאין לו עמדת טעינה פרטית או גישה לכזו, מחיר די קרוב לעלות בנזין בעמדות ציבוריות ושלוש דקות במקום שלושים במקרה הטוב. זה בענין תצורת הההנעה, שנית הגולף קומפקטית מתאימה הרבה יותר לתנועה עירונית מאשר הטסלה הארוכה מדי והרחבה מדי. ושלישית לטסלה צריך להוסיף עוד כמה גרושים, לא כל אחד רוצה. אבל לצחוק מותר לך ומאיזה סיבה שתרצה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Adam70 כתב:

הקונה צפופה מאחור ועם גימור מחפיר של פלסטיקים דוחים בכל הקבינה , גם האלנטרה לא מציאה, בדקתי את השתיים לפני מספר שבועות כיוון שאני עומד לפני החלפת רכב בליסינג.

יחידות הנעה חזקות יותר ?

משעשע , קאמיק עם מנוע ליטר עושה משני אילו צחוק וזה כאשר יש להם גיבוי חשמלי , כאשר הסוללה נגמרת הרכב הופך להיות איטי ורועש , תודה רבה , הספיקו לי 3 שנים עם הנירו , אני חושב שהשמיעה שלי נפגעה מהמפגע הזה.

הוצאת לי את המילים מהפה.

אני סוגר שנתיים עם נירו, ויש לנו גם אוקטביה. כמו להשוות חללית לעגלה עם חמור (והנירו הוא לא החללית)

לפני שעתיים, Adam70 כתב:

מוצעת לי האוקטביה עם מנוע 1.5 ליטר 150 כ"ס , נזדרז להזמין...

בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה גריידי יכול להיות היצרן בשביל להוריד כזאת כמות הספק לרכב במחיר הזה בשביל שיקנו את הגירסאות הבכירות…

עוד רכב שיצטרף למועדון הונדה סיוויק שכמעט ואף אחד לא יקנה..חבל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, yulianx כתב:

כמה גריידי יכול להיות היצרן בשביל להוריד כזאת כמות הספק לרכב במחיר הזה בשביל שיקנו את הגירסאות הבכירות…

עוד רכב שיצטרף למועדון הונדה סיוויק שכמעט ואף אחד לא יקנה..חבל.

זה לא גרידי, זה בגלל דרישות הפליטה הממוצעות של האיחוד האירופי. מנוע 1 ליטר בשילוב עם אוקטביה פשוט זיהם יותר מאשר על הנייר ולכן הפסיקו איתו ברכבים הכבדים יותר, ומצד שני שמו מנוע יותר יקר שהתוכנה חונקת אותו.

 

זה קצת כמו שהאמריקאים עשו בשנות השבעים במשבר הנפט, מנועי V8 עם סעפות חצי חסומות כי ככה ייצרו אותן הפיקו הספקים מגוחכים בשביל לחסוך בדלק (בלי להשקיע בהנדסה אמיתית).

 

ובגלל שהדרישה היא לממוצע פליטות, הגרסה שעוזרת להם צריכה להיות היותר אטרקטיבית להדיוט שבא לרכוש רכב ואין לו ידע או העדפות מוטוריות.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלי למה לא נתנו 150כ״ס כבר לרמת אבזור הבסיסית?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, yulianx כתב:

הכוונה שלי למה לא נתנו 150כ״ס כבר לרמת אבזור הבסיסית?

הפסקה האחרונה שכתבתי... הוספתי בעריכה)

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רועי5 כתב:

אתה טיפה נסחף, הגולף והטסלה לא מתחרות האחת בשניה. מכונית חשמלית לא מעניינת מי שאין לו עמדת טעינה פרטית או גישה לכזו, מחיר די קרוב לעלות בנזין בעמדות ציבוריות ושלוש דקות במקום שלושים במקרה הטוב. זה בענין תצורת הההנעה, שנית הגולף קומפקטית מתאימה הרבה יותר לתנועה עירונית מאשר הטסלה הארוכה מדי והרחבה מדי. ושלישית לטסלה צריך להוסיף עוד כמה גרושים, לא כל אחד רוצה. אבל לצחוק מותר לך ומאיזה סיבה שתרצה.

 

לא נסחף, אני רק מציין עובדות. לקוחות שהתלבטו בין השניים ולקחו טסלה, כנראה שמבחינתם הן כן מתחרות, מי אנחנו שנשפוט. המספרים מדברים בעד עצמם. הרוב המוחלט של מי שאני מכיר שקונה רכב חדש ב-200 אלף יש לו חניה פרטית (ולרוב גם יותר מאחת). טסלה 3 ארוכה ורחבה מידי לתנועה עירונית? אתה מתאר אותה כאילו זה סילברדו ביחס לגולף... אז הנה, אנשים כן הוסיפו כמה גרושים בזמנו כשהפער בין הגולף לבין הטסלה היה הרבה יותר משמעותי. אז היום? אין שאלה בכלל.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Shmelov כתב:

 

לא נסחף, אני רק מציין עובדות. לקוחות שהתלבטו בין השניים ולקחו טסלה, כנראה שמבחינתם הן כן מתחרות, מי אנחנו שנשפוט. המספרים מדברים בעד עצמם. הרוב המוחלט של מי שאני מכיר שקונה רכב חדש ב-200 אלף יש לו חניה פרטית (ולרוב גם יותר מאחת). טסלה 3 ארוכה ורחבה מידי לתנועה עירונית? אתה מתאר אותה כאילו זה סילברדו ביחס לגולף... אז הנה, אנשים כן הוסיפו כמה גרושים בזמנו כשהפער בין הגולף לבין הטסלה היה הרבה יותר משמעותי. אז היום? אין שאלה בכלל.

בדקתי את הטסלה, גימור הרכב הוא פשוט חרפה , פאנלים שאינם חופפים מציק לי בעין , איכות החומר , נראה כאילו לא הידקו את הרכב כמו שצריך והברגים צריכים חצי סיבוב נוסף.

לרכב כה מתקדם יש קבינה שהיא פשוט עלבון , וזה בלי לדבר על הכניסה למושב האחורי , נראה שמי שתכנן את הדלת הייתה נערת גומי פשוט מטופש ולא נוח.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי הטסלה זה משהו שנחשב מגניב ויחודי, הגולף לא בדיוק. אני גם הייתי בוחר בטסלה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות יתרון אחד חשוב יש לפולקסווגן, להיות עם פתח תידלוק בצד ימין ולהיות מהחריגים המעטים שנהנים מתור קצר יותר בתחנת הדלק.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, yulianx כתב:

כי הטסלה זה משהו שנחשב מגניב ויחודי, הגולף לא בדיוק. אני גם הייתי בוחר בטסלה.

אני חושב שההייפ מסביב לטסלה הסתיים זה מכבר...

יצרו איתי קשר מספר פעמים לאחר נסיעת המבחן ועדכנו שיש רכבים זמינים במלאי למסירה מיידית , שוק היד 2 עמוס ברכבים ניתן בהחלט לבחור רכבים חדשים יחסית עם נסועה נמוכה.

קרוב משפחה עם מודל 3 הנעה אחרוית, מדווח שבימים החמים הללו הוא עושה פחות מ 300 ק"מ לתדלוק... , לא מתאים לאופי הנסועה שלי.

  • מבאס 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Adam70 כתב:

יש תצורות אחרות המוצעות בשווקים אחרים, בחירת היבואן להחליט את רמות הגימור אשר הוא מביא ארצה.

אבל כאשר אתה מנותק מהמציאות ומנסה לייצר לגולף תדמית של רכב יוקרה אתה תמשיך למכור את הכלום והשום דבר שמכרת עד היום, די מזכיר את יבואן הונדה ואת ההצלחה הכבירה שלו בהעלמת המותג בארץ.

 

אני נוטה לחשוב שגם צ'מפיון וגם מאיר, יבואן הונדה, יודעים טוב טוב לתמחר. כנראה שיותר מהקהל הרחב כאן.

הם יודעים מה ההקצאות ומה המחיר שהם יכולים לקבל מהיצרן והעלויות השונות.

 

אני בטוח שגם במאיר וצ'מפיון יודעים שאלו מחירים גבוהים שימצמצמו מכירות. אבל הם כנראה מבינים שזה לא שאם היו מתמחרים זול יותר (לאותה גרסה או לגרסה נחותה) היו מעיפים רכבים רבים יותר ומרוויחים טוב.

 

לא שאני חושב שיבואנים לא עושים טעויות לפעמים. בודאי שעושים. כמו כולם.

אבל התייחסות כאילו אין להם תובנה בסיסית בתחום אינה במקום.

 

אני בטוח שני היבואנים הללו היו שמחים למכור יותר רכבים. זה פשוט כנראה מורכב. הניחוש שלי שפשוט אין להם הקצאות מהיצרן

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...