Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתיחת אמברקס


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Moshe c,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי I20
שנה 2011
האמברקס גם שאני מעלה אותו עד למעלה אני מרגיש שהוא לא עוצר את הרכב טוב
הבנתי שיש איזה דרך למתוח אותו שיהיה אפקטיבי 
זה משהו פשוט?
או שצריך מוסך?
תודה לעונים 

פורסם

מתחת למשענת היד אמור להיות בורג שבעזרתו תוכל למתוח את הכבל. 

תרים את משענת היד שבין כיסא הנהג לכיסא הנוסע, תרים את כיסוי הבד של תא האכסון ואתה אמור לראות אותו. 

תוודא שאתה לא מותח יותר מידי כדי שלא תגיע למצב שהבלם לוחץ את הרפידות על הצלחות כל הזמן. אתה אמור להגיע למצב של 4-5 קליקים עד להרמה מלאה של הבלם. 

תוכל לוודא שביצעת נכון אם תרים גלגל אחורי, תסובב אותו עם היד, תראה שהוא מסתובב בחופשיות ולא תשמע רעשי חיכוך. 

יש גם סרטונים ביוטיוב שתוכל בעזרתם להבין טוב יותר. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 30 דקות, Moshe c כתב:

מתחת למשענת היד אמור להיות בורג שבעזרתו תוכל למתוח את הכבל. 

תרים את משענת היד שבין כיסא הנהג לכיסא הנוסע, תרים את כיסוי הבד של תא האכסון ואתה אמור לראות אותו. 

תוודא שאתה לא מותח יותר מידי כדי שלא תגיע למצב שהבלם לוחץ את הרפידות על הצלחות כל הזמן. אתה אמור להגיע למצב של 4-5 קליקים עד להרמה מלאה של הבלם. 

תוכל לוודא שביצעת נכון אם תרים גלגל אחורי, תסובב אותו עם היד, תראה שהוא מסתובב בחופשיות ולא תשמע רעשי חיכוך. 

יש גם סרטונים ביוטיוב שתוכל בעזרתם להבין טוב יותר. 

ראשית תודה 
ראיתי את זה

זה ככה?
גם אצלי?

  • פיתרון
פורסם
לפני שעה, אילולי כתב:

ראשית תודה 
ראיתי את זה

זה ככה?
גם אצלי?

לא יודע איזה רכב זה. תחפש סרטונים באנגלית.

אם אני לא טועה אצלך זה יותר פשוט כי לא צריך לפרק את כל הקונסולה כי יש גישה מתוך תא האכסון שמתחת למשענת היד. 

פורסם
לפני 22 שעות, Moshe c כתב:

מתחת למשענת היד אמור להיות בורג שבעזרתו תוכל למתוח את הכבל. 

תרים את משענת היד שבין כיסא הנהג לכיסא הנוסע, תרים את כיסוי הבד של תא האכסון ואתה אמור לראות אותו. 

תוודא שאתה לא מותח יותר מידי כדי שלא תגיע למצב שהבלם לוחץ את הרפידות על הצלחות כל הזמן. אתה אמור להגיע למצב של 4-5 קליקים עד להרמה מלאה של הבלם. 

תוכל לוודא שביצעת נכון אם תרים גלגל אחורי, תסובב אותו עם היד, תראה שהוא מסתובב בחופשיות ולא תשמע רעשי חיכוך. 

יש גם סרטונים ביוטיוב שתוכל בעזרתם להבין טוב יותר. 

אגב באמת יש לי רעש מאחד הגלגלים ששומעים רעשי חיכוך
חייב להיות שזה קשור לבלם יד?
פשוט באמת הבלם יד הוא עם 4-5 ואפילו אפשר 6 קליקים
השאלה אם יכול להיות בעיות אחרות?
כי זה גם לא תמיד
לדעתי רק בזוויות מסוימות
תודה

פורסם
Just now, אילולי כתב:

אגב באמת יש לי רעש מאחד הגלגלים ששומעים רעשי חיכוך
חייב להיות שזה קשור לבלם יד?
פשוט באמת הבלם יד הוא עם 4-5 ואפילו אפשר 6 קליקים
השאלה אם יכול להיות בעיות אחרות?
כי זה גם לא תמיד
לדעתי רק בזוויות מסוימות
תודה

יכול להיות שבלם היד מתוח יותר מידי, יכול להיות שישנה בעיה עם מוביל קליפר תקוע אבל יותר סביר שהצלחת עקומה. 

תבדוק כמובן עם בלם יד לא משוך מעלה. 

אם תסיר גלגל, תגלגל את הצלחת. אם יש פער קטן בין הרפידות לצלחת ויש רעש של חיכוך כנראה שהצלחת עקומה ורצוי כמובן להחליף את הצלחות והרפידות בשני הגלגלים על אותו הסרן. 

×
×
  • תוכן חדש...