Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני כשעה, Alf3 כתב:

איפה הוא אומר שקנה את המזויף אצל צ׳מפיון?

 

אתה רוצה גם את השם של המחסנאי ?
קיבלת רמז עבה בסרטון.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 10 דקות, מרק10 כתב:

 

אתה רוצה גם את השם של המחסנאי ?
קיבלת רמז עבה בסרטון.

לא. שאלתי איפה בסרטון הוא אומר את זה.

פורסם

הסרטון הזה הוא מעל 5 שנים. 

הזיופים היו מאז ומתמיד. 

זה לא יגמר, כי ככה זה. 

 

הזיופים השתדרגו, 

מכל הבחינות. 

לא יושב לי טוב בראש שצריך להחזיק סט מקורי כדי להשוות כל פעם. 

ואם יום אחד היצרן רוצה להוזיל עליות כל שהן או שהתחיל בתהליך "ירוק ויעול" ועשה שינוי באריזה / בעטיפה / בדיו או כל דבר אחר. 

מה אז?? 

 

 

הרבה פעמים הזמנתי חלפים מחו"ל, 

וכדי לצמצמם עליות ויתרתי על האריזה. 

 

אני רשמתי כבר, 

"כולם אמינים. 

ועל כולם!! אני פוקח ולפעמים בודק." 

 

אני לא אומר לרגע לסגור עיניים. 

אבל זה גדול וברמה לאומית. 

פורסם

מבלי לפגוע באף מוסך וחנות. 1.אם נמכר מסנן מקורי של יצרן  בארץ במחיר זול יותר מאשר אצל ספק מכובד בח"ול =זיוף. כנ"ל מצתים.

2.לא נראה לי שיש הרבה מסננים "מקוריים" בחנויות בארץ שאינם מזויפים. 

3.צדיקים כמו רון נדירים. 

4.מי שסיפר על משטחי שמן מזוייפים בשטחים-צדק. 

5.בהמון מוצרי צריכה יש חברות שמהוות נציג רישמי של יצרן עולמי והן נלחמות במפיצי זיופים- בסיוע יח' קניין רוחני במשטרה ותביעות אזרחיות. בתחום החלפים אין והשוק פרוץ. 

6.לא לסמוך על חנויות באיבי. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

הערה קטנה. אמורות להיות על אריזות הנוזלים מדבקה עם שמות היצרן והיבואן. עד כמה שזכור לי, רק באוטודיפו ראיתי את המדבקות הללו.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם

עדכון קצר.

בעל החנות ביקש לחזור אליו וביקש אם אני רוצה להחזיר כל הפילטרים והבטיח לזמין לי חדשים מספק אחר . בנוסף הוריד כל הפילטרים של ספק ששלח לו מזויפים מחשש שיש הרבה פילטרים מזויפים ממנו,הוא התקשר לחלק המוסכים שביקש להחזיר ולא להרכיב אותם,בקיצור יצא בסדר גמור.

אני במקביל עשיתי סיבוב נוסף בעוד כמה מקומות ,הייתי בהרבה חנויות וקיבלתי חום  כי לא מצאתי מקורי אמיתי באף חנות,בכל חנות היה זיוף ברמה מאוד נמוכה ,בחלק מהמקומות מוצרים של רנו היו עם ברקוד הישן שלא קיים כבר הרבה שנים ובפנים פילטרים פח זבל. פילטרים שהוי אצלי בכמה רמות מעל .

  • אהבתי 3
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 2
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב חברים עדכון נוסף.

סוף-סוף פרשת פילטרים שלי הסתיימה.

לאחר כמעט חצי שנה קיבלתי פילטרים מקוריים כמו שהם צריכים להיות. בעל החנות קיבל אותם מספק אחר לגמרי ולפי טענתו הפסיק לעבוד עם הקודם. 

לסיום חשוב להדגיש שכל דבר צריך לבדוק טוב טוב , לצערי לא ניתן לסמוך על אף חנות וגם לא להמליץ יותר . זה המצב.

 

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...