Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מענין מאוד, לא ידעתי שהעניין הזה בארץ זה פרוץ לדברי הפורום כאן,
ולגבי השמן עוד לא נתקלטי במזוייף או שלא באמת בדקתי, עד כמה עניין של שמן מזוייף באמת נפוץ אצלנו ?

פורסם

מזוייף אולי לא כל כך, אבל יש הרבה מותגים פחות ידועים.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מצטער לבשר לכם, 

ככל שהשמן יותר פופולרי, כך יותר קל / מתבקש לזייף אותו. 

היינו עושים מעצרים ופשיטות בשטחים בעיקר על סדנאות שיש בהם מחרטות,

ולפעמים היינו מגלים תחנות זיוף. 

6 משטחים של Castrol Edge!! 

ועוד 10! משטחים עם שמנים לפי מותגי הרכב, 

בעיקר יפניות / קוריאניות.. 

כמובן שברגע שהבינו שאין שם ייצור נשק, 

לא עיניין אף אחד הזיופים. 

העבירו הלאה למשרד המתאים ושלום על ישראל. 

וזה קשקש. 

  • מעניין 2
פורסם (נערך)

עם שמנים זה ממש קל למצוא שמן לא מזויף, נכנסים לאתר של השמן, בודקים למי היבואן של השמן, נכנסים לאתר של היבואן ובודקים מי הם המפיצים שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם
לפני 38 דקות, Alf3 כתב:

עם שמנים זה ממש קל למצוא שמן לא מזויף, נכנסים לאתר של השמן, בודקים למי היבואן של השמן, נכנסים לאתר של היבואן ובודקים מי הם המפיצים שלהם.


זה קו ההגנה האחרון, לפני שנתחיל להזמין גם שמנים מחו"ל 🙄.

חזיר דיזל

פורסם
לפני 56 דקות, alechko01 כתב:

יש לך צילום של המשטחים? 🧐

לצערי לי לא. 

זה היה לפני כמה שנים טובות 6-8.... 

היום אני פחות באיו"ש.

 

לפני 52 דקות, Alf3 כתב:

עם שמנים זה ממש קל למצוא שמן לא מזויף, נכנסים לאתר של השמן, בודקים למי היבואן של השמן, נכנסים לאתר של היבואן ובודקים מי הם המפיצים שלהם.

אל תיכנס לזה, זה לא הפיתרון. 

 

מתי בפעם האחרונה אתה עשית את כל התהליך הזה? 

מתי אתה ביקשת לראות את הגלון שמן שהמכונאי במוסך שם?

ללכת כלכך אחורה זה לא ריאלי בשימוש שוטף. 

מאיפה אתה יודע איזה משווק הוא אמין או לא? 

לא חסר תולעים בדרך. 

 

כולם אמינים. 

ועל כולם!! אני פוקח ולפעמים בודק. 

 

ודרך אגב

לא היה שם אפילו לא גלון אחד של 

החברות שבארץ,

לא פז-שמנים,

לא סונול דלקים, 

לא דור אלון. 

למה? כי גם ככה הם זולים, ורק תעשיות משתמשים בהם והם, התעשיות לא קונים גלון מחנות מעבר לפינה. 

 

אני שנים משתמש בשמנים ספציפיים, כדוגמת shell 10-60, agip 10-60. 

לסיטרואן משתדל רק Total.

המון חנויות חלפים שאלתי אם יש להם את השמנים האלו, דבר ראשון ישר ניסו לדחוף לי איזה קסטרול, מוטול או משהו מוזר. 

 

הייתי אומר לא תודה מסתובב ואז היו ישר אומרים שיש מה שאני רוצה,

ועדיין הייתי אומר לא תודה רק בגלל שישר ניסו לתת לי משהו אחר. 

 

 

פורסם
לפני כשעה, Markm4 כתב:

לצערי לי לא. 

זה היה לפני כמה שנים טובות 6-8.... 

היום אני פחות באיו"ש.

 

אל תיכנס לזה, זה לא הפיתרון. 

 

מתי בפעם האחרונה אתה עשית את כל התהליך הזה? 

מתי אתה ביקשת לראות את הגלון שמן שהמכונאי במוסך שם?

ללכת כלכך אחורה זה לא ריאלי בשימוש שוטף. 

מאיפה אתה יודע איזה משווק הוא אמין או לא? 

לא חסר תולעים בדרך. 

 

כולם אמינים. 

ועל כולם!! אני פוקח ולפעמים בודק. 

 

ודרך אגב

לא היה שם אפילו לא גלון אחד של 

החברות שבארץ,

לא פז-שמנים,

לא סונול דלקים, 

לא דור אלון. 

למה? כי גם ככה הם זולים, ורק תעשיות משתמשים בהם והם, התעשיות לא קונים גלון מחנות מעבר לפינה. 

 

אני שנים משתמש בשמנים ספציפיים, כדוגמת shell 10-60, agip 10-60. 

לסיטרואן משתדל רק Total.

המון חנויות חלפים שאלתי אם יש להם את השמנים האלו, דבר ראשון ישר ניסו לדחוף לי איזה קסטרול, מוטול או משהו מוזר. 

 

הייתי אומר לא תודה מסתובב ואז היו ישר אומרים שיש מה שאני רוצה,

ועדיין הייתי אומר לא תודה רק בגלל שישר ניסו לתת לי משהו אחר. 

 

 

מה זאת אומרת אל תכנס לזה?

אני לא צריך לעשות ״את כל התהליך״ כל פעם שאני קונה שמן. 

בודק פעם אחת חנות וזה הכל.

חוץ מזה בדיקה כזאת לוקחת 10-15 דקות.

לא הבנתי מה הסיפור פה…

 

במוסך שמים לי שמן של מותג פשוט, אין בו זיופים גם בלי לבדוק

פורסם

אני אתן את דעתי (וחלק קטן חוותי על בשרי)

אתה סומך על החנות כי בדקת אותה פעם פעמיים.

האם זה בהכרח מחזיק לאורך זמן? 

לא. 

 

גם כמו שהשרשור הזה התחיל,

ממש לא מחייב שבעל החנות יודע על הזיוף, 

הוא שנים קונה רק מהיבואן / מהספק. 

אבל כמו שנרשם פה, יש חשד לזיוף. 

 

מקרה אישי. 

בתקופת הקורונה. 

מסננים אני קונה ככל וניתן רק מקורי, 

אם אין, בודק מי מייצר לייצרן הרכב. 

בתקופה שבה הייתי עושה 5-6k ק"מ בחודש

הייתי קונה סטים של שלוש. 

באחת הפעמים במוסך שממנו הייתי קונה את החלפים, 

לא היה לו מסנן אוויר ומסנן קבינה מקוריים במלאי, והדגיש שכבר חודשיים בערך אין בארץ! סיטרואן מכירים כי זה המצב בעולם. 

 

קניתי את מה שהיה וקפצתי לחנות חלפים 

כדי לקנות אומים וברגים לגלגלים. 

סתם שאלתי את המוכר אם יש לו מסנן אוויר מקורי, הבחור שולף, ברור, יום חמישי קיבלתי סחורה. קניתי את המסנן וחזרתי למוסך. 

הראיתי לו, העיניים נפתחו לרווחה. 

שיחת טלפון למפיץ

והתשובה: "על מה אתה מדבר? אני הופך עולמות והצלחתי לארגן רק 2000 יחידות וזה יגיע רק עוד שבועיים, אין בכל אירופה. 

תבדוק טוב את מי שמכר לך. 

 

את מי לבדוק? 

מי מהם התמים? 

כל קנייה להתחיל לחפור ולבדוק? 

אתה חושב שכל פעם המוסכים יש להם זמן לבדוק כל מסנן? 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, outnex כתב:

נו ורון הראה איך מוכרים שם זיוף מגעיל

כל מסנן וחלק צריך לבדוק חמישים פעם 

אתה יכול לשלוח לינק?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...