Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, מה שלומכם?

רכשתי מעלי אקספרס כמה מגבות מיקרו פייבר גדולות לייבוש הרכב לאחר שטיפה.

שמתי לב כי הן בקושי סופגות את המים ובלתי אפשרי כמעט לייבש איתן את הרכב (חשוב לציין שרכשתי מגבות עם אלפי מכירות וביקורות מעולות).

אז לאחר ניסיון כושל עם עלי אקספרס, אשמח לשמוע ממכם המלצות למגבות לייבוש הרכב והחלונות.

תודה רבה לכולם.

פורסם

מעלי אקספרס, החנות הטובה ביותר למגבות לרכב היא החנות של Lucullan, חנות ותיקה מאוד עם שירות מעולה והמחירים בהתאם. מגבות ייבוש טובות מאוד מאלי אקספרס - אחת, שתיים. לגבי ייבוש חלונות, כל מגבת וופל תעשה עבודה מעולה, אחת או שתיים כאלו לדוגמה ינקו היטב. זו חנות שבה מבינים ומדברים אנגלית כך שאתה תמיד יכול לבקש מהם המלצות כי הם מחדשים כל הזמן. אתה תראה בעלי לא מעט מגבות שנראות דומה ובמחיר זול יותר, אל תתפתה, מניסיון זה פשוט ממש לא באותה איכות. 

 

אם אתה רוצה מאמזון וכנראה גם קצת יותר איכותי (למרות שאני לא באמת יודע) אז יש כמובן את המגבות של the rag company שלא מאכזבות. לייבוש ממליץ על Liquid8r או אם אתה עם צבע עדין יחסית כמו שחור אז ה-Gauntlet סופגת מצוין (אך עם קיבולת נוזלים פחותה קצת) אך גם קצת יותר עדינה על הצבע. לחלונות אתה יכול להסתפק במגבת הזו, זולה ועושה את העבודה מצוין. 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 שעות, Supertigre כתב:

מעלי אקספרס, החנות הטובה ביותר למגבות לרכב היא החנות של Lucullan, חנות ותיקה מאוד עם שירות מעולה והמחירים בהתאם. מגבות ייבוש טובות מאוד מאלי אקספרס - אחת, שתיים. לגבי ייבוש חלונות, כל מגבת וופל תעשה עבודה מעולה, אחת או שתיים כאלו לדוגמה ינקו היטב. זו חנות שבה מבינים ומדברים אנגלית כך שאתה תמיד יכול לבקש מהם המלצות כי הם מחדשים כל הזמן. אתה תראה בעלי לא מעט מגבות שנראות דומה ובמחיר זול יותר, אל תתפתה, מניסיון זה פשוט ממש לא באותה איכות. 

 

אם אתה רוצה מאמזון וכנראה גם קצת יותר איכותי (למרות שאני לא באמת יודע) אז יש כמובן את המגבות של the rag company שלא מאכזבות. לייבוש ממליץ על Liquid8r או אם אתה עם צבע עדין יחסית כמו שחור אז ה-Gauntlet סופגת מצוין (אך עם קיבולת נוזלים פחותה קצת) אך גם קצת יותר עדינה על הצבע. לחלונות אתה יכול להסתפק במגבת הזו, זולה ועושה את העבודה מצוין. 

 

 

תודה רבה על התשובה המפורטת, מעריך זאת.

אני אלך על אחת המגבות של TRC מאמאזון.

לגבי כביסה ושטיפה למגבות, אתה מכיר נוזל כביסה מומלץ לרכישה?

שוב תודה.

פורסם
בתאריך 16.3.2024 בשעה 10:11, Qsz111 כתב:

כביסה ושטיפה למגבות, אתה מכיר נוזל כביסה מומלץ לרכישה

https://www.ildetailing.com/product/נוזל-כביסה-למטליות-מיקרופייבר-ופדי-פו/

נוזל כביסה למטליות מיקרופייבר ופדי פוליש Nanolex Microfiber Wash
Nanolex Microfiber Wash תוכנן במיוחד כדי לנקות ביעילות מטליות מיקרופייבר, מגבות מיקרופייבר ופדים למכונת פוליש.

 

אתה משתמש ב 1-2 סמ״ק לכל מטלית. 

אני מכבס בדרך כלל 10 מטליות בכל סבב. 

ממלא (עם כוס מידה) במקום המיועד לאבקת הכביסה. מכבס ב 30 מעלות (סיבי מיקרופייבר  הם על בסיס פלסטי וחום ימיס אותם ויגרום נזק) 

 

בסרטון הבחור מדבר על טמפרטורה גבוה מידי לטעמי (60 מעלות) , בסרטונים של יצרנים אחרים מדברים על 40 מעלות. אני נוקט בגישה שמרנית יותר. לדעתי אין הרבה הבדל בין 30 ל 40 מעלות בכביסה במכונה.

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...