Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניקוי פיח אמיתי או חארטה?


Aviv1010

פוסטים מומלצים

זה ממש, אבל ממש טוב ממש לחשבון הבנק של מי שמשווק את זה.

עם איך שהאתר בנוי הם גם יוסיפו הסבר (חופר אבל ממש לא מסביר בעליל) למה הדבר הזה גם עושה לך פוליש בצבע 😁

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Aviv1010 כתב:

הדבר הזה אמיתי או חארטה?

ובמה זה שונה מתוספי דלק שגם מנקים את הממיר?

 

https://engine-clean.co.il/ניקוי-פיח-ממיר-קטליטי/

לפי מה שאני יודע בממיר יש מתכות נדירות, ובטמפ' מסוימות הם שורפות וממירות בתגובה כימיות את העודפים של גזי הפליטה ...
אם יש בלאי בממיר שום ניקוי לא יעזור לו, אם הייתה איזו תקלה ברכב שגרמה לסתימה של הממיר אולי זה יכול לעזור, אבל מאוד נדיר שזה קורה ...

אם בטסט לא אמרו לך כלום על זיהום אוויר אתה יכול לרדת מהעניין, וגם רוב הסיכויים שהניקוי של הממיר לא היה עוזר ... 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, Alberrto כתב:

לפי מה שאני יודע בממיר יש מתכות נדירות, ובטמפ' מסוימות הם שורפות וממירות בתגובה כימיות את העודפים של גזי הפליטה ...
אם יש בלאי בממיר שום ניקוי לא יעזור לו, אם הייתה איזו תקלה ברכב שגרמה לסתימה של הממיר אולי זה יכול לעזור, אבל מאוד נדיר שזה קורה ...

אם בטסט לא אמרו לך כלום על זיהום אוויר אתה יכול לרדת מהעניין, וגם רוב הסיכויים שהניקוי של הממיר לא היה עוזר ... 

סבבה תודה.

אין בעיה בממיר וגם לא אמרו כלום בטסט.

הרכב נוסע מעולה.

סתם שמעתי על זה ועניין אותי לדעת מה אומרים בנושא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, פאר האורה כתב:

באופן כללי נראה שהדעה הרווחת היא שרוב התוספים הם בזבוז כסף ויתקנו אותי?

  התוסף היחד שאני מכיר שהוא לא בזבוז כסף, זה תוסף שמרחיב גומיות ולפעמים עוזר להרחיב את האטמים ולמנוע נזילות שמן
אבל זה הימור שמשתמשים בזה, יכול גם לגרום להרבה בעיות, ראיתי מקרים באינטרנט שהתוסף הזה קילף צבע בתבנית שמן וחסם את הקולקטור של השמן בתבנית, מה שהרעיב את המנוע משמן וגרם לנזק רציני 

 

לפני 30 דקות, Aviv1010 כתב:

סבבה תודה.

אין בעיה בממיר וגם לא אמרו כלום בטסט.

הרכב נוסע מעולה.

סתם שמעתי על זה ועניין אותי לדעת מה אומרים בנושא...

בזבוז כסף לפי דעתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעה נוספת, עשיתי טיפול קרבון אצל אחת החברות שמפרסמות בכל מני מקומות כולל שלל סרטונים בפייסבוק. הגיעו אלי באותו היום אחרי ששכנעו אותי בטלפון שעשו כבר לרכב שלי (אופל אסטרה K) וכמובן שהיה הבדל בין שמיים וארץ.

הרכב היה עם 125000 קמ ונסע מצויין ללא שום בעיה אבל עשיתי בכל מקרה, מה כבר יכול לקרות...

הגיעו באותו יום, שלפו מכשיר ירוק גדול מהבגאז והתחילו לעבוד, אחרי שעתיים סיימו ואמרו לי סע עם האוטו בסל"ד גבוה כמה דקות, וזהו הכול בסדר.

לקחתי את האוטו לנסיעה, 5 דקות מתחילת הנסיעה הודעת תקלה בלוח שעונים, מפה לשם הלך הטורבו !!!

החברה כמובן אמרה שאין קשר והיתה כנראה תקלה מלפני, הבנתי שמהם לא תבוא הישועה ונפלתי ב12500 שקל טורבו חדש במוסך החברה.

האוטו אגב לא הרגיש שום שינוי, לא שינוי בצריכת הדלק, לא בסחיבה ולא נעליים, כמו שנסע לפני הטיפול ככה נסע אחרי הטיפול  מינוס טורבו חדש שאין ספק שהיה תקין לחלוטין לפני שהם התעסקו באוטו.

אם יש קשר בין הטורבו שהלך 5 דקות בדיוק אחרי שהם סיימו ואמרו להריץ את האוטו בסלד גבוה לבין הטיפול קרבון - אשאיר לכם לקבוע אבל הנסיבות והקשר הישיר בין הדברים הוא מעבר לנסיבתי בלבד.

אם לשאול את דעתי הלא מלומדת אך בעלת ניסיון אישי אני לא אתם לאף אחד מהמכשירים האלו להתקרב אלי לאוטו.

  • אהבתי 1
  • מבאס 4
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב כזה מגיע להם שיתבעו אותם.

זה נחמד להגיד שהתקלה היתה קודם, אבל במחשב רכב מודרני רואים log של התקלה עם שעה מדויקת ומה בדיוק היו ערכי החיישנים החריגים.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, nadavd4 כתב:

במצב כזה מגיע להם שיתבעו אותם.

זה נחמד להגיד שהתקלה היתה קודם, אבל במחשב רכב מודרני רואים log של התקלה עם שעה מדויקת ומה בדיוק היו ערכי החיישנים החריגים.

לצערי בשלב הזה מאוחר מדי, לפעמים לומדים מטעויות וזהו. לא רץ לבתי משפט לבזבז זמן בשביל סכומים כאלו.

כל שנותר הוא לספר את הסיפור ובעיקר לא להמליץ לאף אחד לעשות לאוטו שלו נזקים כאלה המבוססים על חאפרים עם מכונה ותאוריה שנויה במחלוקת וכמה סרטונים בפייסבוק של "לקוחות מרוצים שהטיפול הציל להם את המכונית".

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Roycohen1979 כתב:

לצערי בשלב הזה מאוחר מדי, לפעמים לומדים מטעויות וזהו. לא רץ לבתי משפט לבזבז זמן בשביל סכומים כאלו.

כל שנותר הוא לספר את הסיפור ובעיקר לא להמליץ לאף אחד לעשות לאוטו שלו נזקים כאלה המבוססים על חאפרים עם מכונה ותאוריה שנויה במחלוקת וכמה סרטונים בפייסבוק של "לקוחות מרוצים שהטיפול הציל להם את המכונית".

 

 

מעניין כמה מסובך זה לפנות לתביעות קטנות על דבר כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Roycohen1979 כתב:

דעה נוספת, עשיתי טיפול קרבון אצל אחת החברות שמפרסמות בכל מני מקומות כולל שלל סרטונים בפייסבוק. הגיעו אלי באותו היום אחרי ששכנעו אותי בטלפון שעשו כבר לרכב שלי (אופל אסטרה K) וכמובן שהיה הבדל בין שמיים וארץ.

הרכב היה עם 125000 קמ ונסע מצויין ללא שום בעיה אבל עשיתי בכל מקרה, מה כבר יכול לקרות...

הגיעו באותו יום, שלפו מכשיר ירוק גדול מהבגאז והתחילו לעבוד, אחרי שעתיים סיימו ואמרו לי סע עם האוטו בסל"ד גבוה כמה דקות, וזהו הכול בסדר.

לקחתי את האוטו לנסיעה, 5 דקות מתחילת הנסיעה הודעת תקלה בלוח שעונים, מפה לשם הלך הטורבו !!!

החברה כמובן אמרה שאין קשר והיתה כנראה תקלה מלפני, הבנתי שמהם לא תבוא הישועה ונפלתי ב12500 שקל טורבו חדש במוסך החברה.

האוטו אגב לא הרגיש שום שינוי, לא שינוי בצריכת הדלק, לא בסחיבה ולא נעליים, כמו שנסע לפני הטיפול ככה נסע אחרי הטיפול  מינוס טורבו חדש שאין ספק שהיה תקין לחלוטין לפני שהם התעסקו באוטו.

אם יש קשר בין הטורבו שהלך 5 דקות בדיוק אחרי שהם סיימו ואמרו להריץ את האוטו בסלד גבוה לבין הטיפול קרבון - אשאיר לכם לקבוע אבל הנסיבות והקשר הישיר בין הדברים הוא מעבר לנסיבתי בלבד.

אם לשאול את דעתי הלא מלומדת אך בעלת ניסיון אישי אני לא אתם לאף אחד מהמכשירים האלו להתקרב אלי לאוטו.

נורא ואיום.

בכל מקרה אעדיף להשתמש בתוסף לדלק שמנקה גם וזה משהו ידוע ובטוח שנמצא בשימוש שנים.

חבל שנדפקת מזה, אבל תודה שיידעת אותי לא להתקרב לזה אף פעם.

אני גם ככה לא צריך את זה.. אבל סתם התעניינתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Roycohen1979 כתב:

דעה נוספת, עשיתי טיפול קרבון אצל אחת החברות שמפרסמות בכל מני מקומות כולל שלל סרטונים בפייסבוק. הגיעו אלי באותו היום אחרי ששכנעו אותי בטלפון שעשו כבר לרכב שלי (אופל אסטרה K) וכמובן שהיה הבדל בין שמיים וארץ.

הרכב היה עם 125000 קמ ונסע מצויין ללא שום בעיה אבל עשיתי בכל מקרה, מה כבר יכול לקרות...

הגיעו באותו יום, שלפו מכשיר ירוק גדול מהבגאז והתחילו לעבוד, אחרי שעתיים סיימו ואמרו לי סע עם האוטו בסל"ד גבוה כמה דקות, וזהו הכול בסדר.

לקחתי את האוטו לנסיעה, 5 דקות מתחילת הנסיעה הודעת תקלה בלוח שעונים, מפה לשם הלך הטורבו !!!

החברה כמובן אמרה שאין קשר והיתה כנראה תקלה מלפני, הבנתי שמהם לא תבוא הישועה ונפלתי ב12500 שקל טורבו חדש במוסך החברה.

האוטו אגב לא הרגיש שום שינוי, לא שינוי בצריכת הדלק, לא בסחיבה ולא נעליים, כמו שנסע לפני הטיפול ככה נסע אחרי הטיפול  מינוס טורבו חדש שאין ספק שהיה תקין לחלוטין לפני שהם התעסקו באוטו.

אם יש קשר בין הטורבו שהלך 5 דקות בדיוק אחרי שהם סיימו ואמרו להריץ את האוטו בסלד גבוה לבין הטיפול קרבון - אשאיר לכם לקבוע אבל הנסיבות והקשר הישיר בין הדברים הוא מעבר לנסיבתי בלבד.

אם לשאול את דעתי הלא מלומדת אך בעלת ניסיון אישי אני לא אתם לאף אחד מהמכשירים האלו להתקרב אלי לאוטו.


אף פעם לא התעמקתי בדברים האלו יותר מידי אבל ממש מעניין
תוכל בבקשה לשטף מה היה סוג הטיפול ממש סקרן לנסות להבין מה באמת יכל לגרום לטורבו לכשול  ?
מה היה השם של הטיפול או מה היה התהליך, מה עשו לאוטו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...