Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשיחה שהייתה לי עם אדם שאותו אני מעריך, הוצגה טענה מצידו:

במידה והטרמוסטט תקול, יכול להיות מצב שהוא יפתח מאוחר מידי, המיים שבתוך המערכת

יגיעו לטמפ' גבוהות ואז ולאחר שזה ייפתח, יכול להיות מצב שבו המיים הרותחים "יטוסו" לעבר מיכל העודפים ומשם, עקב לחץ לחץ גבוה מאוד, ייפרקו אל מחוץ למיכל (לחלל תא המנוע ומשם לכביש) דבר שיכול להסביר אובדן נוזל קירור (אפילו כמויות גדולות, עד 1.5-2 ליטר בשבוע).

 

כעת, נטען גם כי יכול להיות שזה לא ייתרחש והכל בתלות מבנה ותכנון מע' הקירור.

 

במידה ואכן זה יכול לקרות, אשמח לקבל גם התייחסות לגבי יתכנות דבר שכזה ברכבי (פיאט בראבו 97, 1600, גיר רגיל).

נשמע לי מעניין. אשמח לתגובות.

 

תודה רבה.

פורסם

נראה לי שהתיאור של ebari זה הבעיה שיש לי האם שווה ללכת למוסך הקבוע שלי או למקום שמתמחה בטרמוסטטים?

 

כמה בערך עולה לתקן דבר כזה?

פורסם

"מצב שבו המיים הרותחים "יטוסו" לעבר מיכל העודפים...."

 

איך? אין אויר ואין וואקום.מה שיש בדרך זה מיים קרים ברדיאטור שמתערבבים עם המיים הרותחים

וומתקררים... כלומר סהכ הטמפ בכל המערכת חייבת להיות מאד גבוהה כדי שיווצר לחץ לפריצת מיים.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

בגלל הפרשי טמפ' מאוד גבוהים. מיים שבתוך הבלוק מגיעים לטמפ' מאוד גבוהות ואז האדים פשוט דוחפים אותם בלחץ גבוה.

פורסם

שלום.

 

אין דבר כזה טרמוסטט ניפתח אוחר.

מה שיש זה או ניפתח או לא.

אים הוא לא ניפתח המים יעופו ממיכסה מיכל העיבוי ביגלל לחץ הפוך במערכת קרור עקב היתחממות המנוע יתר על המידה.

מה כן יכול להיות שהורכב טרמוסטט לא מתאים אים טמפ' פתיחה גבוה מידי לסוג הרכב.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...