Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי בצבא 02 ולא עסקתי במשהו המזכה ברישיון נשק כמו אבטחה

ובכל זאת, יש משהו שאפשר לעשות כדי להיות זכאי לרישיון נשק??? קורס כלשהו? הכשרה?

מדהים לחשוב שבזמן מלחמה אם פורצים אלייך לבית ההגנה היחידה שלך זה לשלוף מערוך מהמטבח...

פורסם

אם אין לך שום הכשרה לפעמים עדיף להיות בלי נשק ולקוות שיחוסו עליך מאשר להיות עם נשק, לירות לעצמך ברגל ואז להיות מחוסל בגלל שאתה חמוש.

נשק זה כלי שבידיים לא מיומנות יכול לגרום יותר נזק מתועלת.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

ישנה אפשרות להיות מתנדב פעיל במשטרה ולקבל זכאות לנשק. אבל כרגע עם 02 ובלי שירות מילואים פעיל (שאתה יכול נגיד לעלות לדרגת רס״ר ) 

אין זכאות

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם (נערך)

אני באותו מצב של פות"ש. הפתרון שחשבתי עליו הוא קורס מורה דרך.

זה קורס של שנה (יומיים בשבוע) ועולה 20,000 ש"ח, אחרי שאתה עובר ועדת קבלה. בסוף הקורס צריך לעבור מבחן ממשלתי. אבל להבנתי נותן לך זכאות כל עוד אתה מקפיד לחדש את הרשיון.

 

עצוב שאין קורס יעודי לנושא וצריך לקחת כל מני קורסים מסביב...

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם (נערך)

נראה לי שצריך להתחיל להריץ את הרעיון של קבלת רישיון מקומי על סמך רישיון נשק ממדינות אחרות.

 

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
  • מבאס 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

מישהו יודע מה הוראות נשיאת נשק צבאי היום?

לא ממש מרגיש בנוח כשהחיילת שיושבת מולי ברכבת עם נשק בהכנס (בלי מק פורק) כשהקנה מופנה אלי.

רואה אנשים מסתובבים ככה במקומות בילוי וגם אצלי במשרד, בלב תל אביב.

  • אהבתי 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

מה זה מק פורק?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ואמורים להסתובב בהכנס? זה היה אסור בהחלט בתקופתי.

 

ולמה שמישהו (אני מניח שהוא מילואימניק) יסתובב עם נגב במעלית במרכז הארץ?

image.thumb.png.b72772743a40ffb6213815d97ba009a9.png

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

הנשקים שמוקצים הם ממחסני החירום (למי שלא שם לב קאמבק מרשים של m16 ארוך), יש מחסור במק פורקים במרבית יחידות המילואים. 

הוראות הנשיאה משתנות מיחידה ליחידה, וגם ככה אף לא שם על ההוראות האלה ברגע שיוצאים מהבסיס.

תנשמו עמוק, יש המון נשקים צבאיים ברחוב, כרגע זה לטובתנו - להזכירכם, אנחנו במלחמה. די עם הניתוק, הנשקים האלה במרחב כדי להגן עליכם ועל הילדים שלכם. 

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, sperial כתב:

מה זה מק פורק?

https://www.sayeret.co.il/mq-pvrq.html

לפני 2 דקות, Shay_u כתב:

להזכירכם, אנחנו במלחמה. די עם הניתוק, הנשקים האלה במרחב כדי להגן עליכם ועל הילדים שלכם. 

אין לי בעיה עם זה. הסתובבתי עם רובה בסדיר, קבע ומילואים.

אבל למה צריך להיות בהכנס ברכבת במרכז הארץ? במשרד בתל אביב?

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...