Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אתמול שמתי מזגן על סירקולציה חיצונית ויצא לכלוך מהפתחים של המזגן וזה נראה לי לא תקין בכלל

והוחלף פילטר מזגן לפני חצי שנה רק

הרכב זה סיוויק דור 10

ללכת למוסך?

פורסם

תתחיל בלבדוק אם אכן יש פילטר מזגן והוא במקומו המיועד. 

אם כן ואם לא השתמשת בסירקולציה החיצונית זמן ממושך יכול להיות שהייתה שם הצטברות לכלוך עוד קודם לכן שעכשיו שוחררה. 

פורסם
לפני 1 דקה, Moshe c כתב:

תתחיל בלבדוק אם אכן יש פילטר מזגן והוא במקומו המיועד. 

אם כן ואם לא השתמשת בסירקולציה החיצונית זמן ממושך יכול להיות שהייתה שם הצטברות לכלוך עוד קודם לכן שעכשיו שוחררה. 

נכון לא השתמשתי בחיצונית הרבה זמן אבל למה שיצא לכלוך?

אני לא יודע לבדוק אם יש פילטר אבל החלפתי אצל מוסך מורשה יבואן וקשה לי להאמין שהם יעבדו עליי

פורסם
לפני 1 דקה, Alloytoy כתב:

נכון לא השתמשתי בחיצונית הרבה זמן אבל למה שיצא לכלוך?

אני לא יודע לבדוק אם יש פילטר אבל החלפתי אצל מוסך מורשה יבואן וקשה לי להאמין שהם יעבדו עליי

יצא לכלוך כי כנראה בתקופה מסויימת לא היה פילטר או שהיה והוא לא ישב טוב. 

זה לא כ"כ קריטי. 

גם מוסכים מורשים טועים. מספיק שהעובד לא הניח כראוי את הפילטר מטעמי חפיף סטנדרטי במחוזותינו ולכלוך יכול להיכנס. 

תפתח יוטיוב ותראה סרטון איפה נמצא הפילטר, ממש לא מסובך. 

אם אתה נמנע מביצוע פעולות טכניות, גש למוסך לבדיקה או שתמתין לטיפול הבא. 

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, Moshe c כתב:

יצא לכלוך כי כנראה בתקופה מסויימת לא היה פילטר או שהיה והוא לא ישב טוב. 

זה לא כ"כ קריטי. 

גם מוסכים מורשים טועים. מספיק שהעובד לא הניח כראוי את הפילטר מטעמי חפיף סטנדרטי במחוזותינו ולכלוך יכול להיכנס. 

תפתח יוטיוב ותראה סרטון איפה נמצא הפילטר, ממש לא מסובך. 

אם אתה נמנע מביצוע פעולות טכניות, גש למוסך לבדיקה או שתמתין לטיפול הבא. 

תמיד היה פילטר, הרכב עדיין באחריות קבעתי עכשיו תור לבדיקה במוסך

מרתיח אותי הדבר הזה כי שילמתי על הרכב הרבה מאוד כסף ועוד נשמתי את הלכלוך הזה.

הגעתי למצב שאני לא סומך על המזגן, היית מוכר את הרכב על דבר כזה?

 

עריכה אחרונה על ידי Alloytoy
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, חולגי כתב:

תקלה שנראית דיי פשוטה לפתרון. מדוע המחשבות למכור את הרכב ?

שוב כי הגעתי למצב שאני לא סומך על המזגן, ברגע שיוצאת ממנו חתיכה קטנה של פלסטיק שנקשה ברנדומליות

עריכה אחרונה על ידי Alloytoy
×
×
  • תוכן חדש...