Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה בוא נתחיל בזה ונגיד שאני בן אדם של איכות ולא של כמות...

ולכן המערכת שעכשיו אני מרכיב חייבת להיות איכותית (לא איכות של תחריות sq אבל שיהיה איכות וישמעו יפה)

 

או קיי אז בוא נתחיל

 

hu:

jvc KD-G805

 

מגבר:

magant the rock 1000w

 

קומפננט:

מורל פולס

 

6*9(וזאת היא הבעיה שלי שעדין לא החלטתי איזה 6*9 יספקו באס טוב כי באוטו אבא שלי לא מוכן שיהיה סאב כי זה תופס מקום):

חשבתי לרכוש או את מורל פולס

או את הפיוניר 460W

 

זהו אני רוצה שתעזרו לי לשנות או להוסיף דברים במערכת

ומה אתם אומרים עליה

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אבל אני צריך 6*9 שיהיו חזקים מבחינת באס

אם יש למישהו הצעה ל 6*9 בתקציב של 500-600 שקל שיגיב

ולגביי הפולס הם פשוט נכנסים לי בתקציב

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

את הפולס שמעתי על מגבר- נותנים באס מעולה וגם איכות טובה

פיוניר- לא שמעתי את הדגם שאתה רשמתה אבל שמעתי דגמים אחרים שמפציצים בבס.

 

JBL- שמעתי מספר דגמים גם עם מגבר גם בלי- באס חלש ולא עמוק והאיכות של שאר הצלילים טובה.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

לא ממולץ גי.ב'.ל אם אתה רוצה באס כי אין להם באס הם רק טובים אם יש לך סאב ואתה רוצה לסגור סראונד באוטו אז אפשר לשים אותם ולחיתוך לצלילים גבוהים כי הצליל שלהם איכותי חבל לך על הזמן(אני מדבר מנסיון )



פורסם

אם כל הכבוד לזה שאתה בן אדם של איכות ורוצה מערכת סטייל הרכיבים שלך רחוקים מזה מרחק רב

עם כל הכבוד לפולס זה עדיין קומוננט זול טוב אבל בסיסי ביותר והמאק אאודיו הוא בכלל לא בכיוון של איכות אלא יותר עוצמה SQ ואם אתה באמת רוצה אחוריים איכותיים של 6 על 9 נסה את הפוקל או הJL

פורסם

אין על פאיוניר בתחום המחירים שאתה רוצה...

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

פורסם

חבר'ה אתם ממש לא עוזרים

גם אני יודע לרשום חברות (מאק אודיו פוקאל ג'י בי אל)

תתנו דגמים זה לא עוזר שתגידו להוא יש באס טוב והוא לא יהיה איכותי

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

לי היו את הפיוניר הצהובים TS-D690R יש להם באסים יפים חזקים (יחסית ל6X9) בקצרה רמקולים מצויינים שווים כל שקל אני ממליץ בחום.

פורסם

לא יעזור כל עשרות אלפי הויכוחים שעפים פה בפורום, באס טוב לא יוצא מ 6X9 גם אם ממש רוצים...

בשביל זה נולד הסאב. לא חייבים סאב 24" אפשר להסתפק ב 8" קטן ונחמד, וממש ממש לא תופס הרבה מקום בבגאז'.

יש סאב 8" בתיבה צרה שמתאים למכוניות קטנות \ טנדרים \ אנשים שרוצים באס אבל לא רוצים למלא את כל הבגאז'.

 

לי יש כזה ואני מבסוט מאוד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא יעזור כל עשרות אלפי הויכוחים שעפים פה בפורום, באס טוב לא יוצא מ 6X9 גם אם ממש רוצים...

בשביל זה נולד הסאב. לא חייבים סאב 24" אפשר להסתפק ב 8" קטן ונחמד, וממש ממש לא תופס הרבה מקום בבגאז'.

יש סאב 8" בתיבה צרה שמתאים למכוניות קטנות \ טנדרים \ אנשים שרוצים באס אבל לא רוצים למלא את כל הבגאז'.

 

לי יש כזה ואני מבסוט מאוד.

 

איתמר.

מסכים איתך אך זה יעלה לי הרבה כסף ואין לי ממש הרבה כסף בשביל זה

התכנון היה סאב של רוקפורד 12 אינטצ שכבר יש לי אותו בבית אך אבא שלי לא מעונין שזה יתפוס באוטו מקום ו 6*9 זולים שיתחברו לרדיו דיסק

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אז אולי תחשוב על 7*10...

אם עושים חיתוך מיוחדזה לא אמור לשנות הרבה ומבחינת באסים הם עדיפים.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

יש 7X10 של קיקר מאוד איכותיים ומאוד חזקים...

תבדוק אותם ואני חושב שקלטתי גם זוג ביד שניה...

שווה לך לבדוק...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

השאלה היא אם 10*7 לא יקרים ונדירים

כי התקציב שלי הוא 500 -600 שקל גג לרמקולים

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

×
×
  • תוכן חדש...