Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם! 
לאחר כמה שנים טובות עם המיאטה,היא נמכרה ונרכשה במקומה במוו m135 2016 
קוד דגם f20- מגיעה עם מערכת של במוו 676

הסטאפ הקודם היה מבוסס הרץ מילה לגנד - מגבר ml power 4,סט קדמי mlk165.3,וסאב אקטיבי  jl audio 8 אינץ. הכל מחובר לדספ מיני של הליקס.
כמעט שום דבר לא יכול לעבור לבמוו,פרט לסאב שאעביר כי הוא מוגבר וזה נוח.
אחרי חפירה לא קונה,המערכת בבמוו מגיעה כ3 way, טוויטר,מיד 4,ועוד וופרים 8 ממתחת לכסאות. מבחינת מגבר ודספ הבנתי שהפתרון הכי נקי (לא רוצה להתשתמש במנחתים ברכב -כרגע מותקן כזה מהבעלים הקודם,המון רעשים מכל הסוגים. 

כעת, מבחינת הגברה ועיבוד רכשתי מאייבי במחיר מפתיע אינטגרטור חדש  match 7up bmw,שהוא מתחבר במקום המגבר המקורי פלאג אנד פליי.

בעל 7 ערוצי הגברה ו8 ערוצי עיבוד אך עם הספק קטן 65 על 4 אום ל5 ערוצים ועוד 2 ערוצים של 160 ואט ב2 אום לוופרים ממתחת לכסא

באותו הדיל נרכש מהמוכר גם וופרים חדשים של מאץ והמחיר יצא מדהים. 

עכשיו מתלבט על סט קדמי שיצטרף לוופרים ולסאב המוגבר. אני מחפש כמה שיותר תואם מקור לכן מחפש סטים מותאמים לבמוו.

כעת ברכב מהבעלים הקודם מותקן פוקל es100k,אחלה סט אבל לא מצליח להנות הטוויטר הצורם שלו.

האופציות האיכותיות הם

1)הליקס קומפוז הסדרה החדשה i3/i7 - סדרות שיצאו השנה,לא מצאתי בכלל מידע. נראה איכותי מאוד, הi3 עולה סביבות השליש מהi7,אלף ש"ח מול 3200 

2)מורל ir-42bmw - מבוסס הייבריד עם טוויטר mt250 כמובן גם פלאג אנד פליי-אזור ה2500

ש"ח

3) לשדך לטוויטר הרץ מילה לגנד שלי ml28.3  מיד אחר (לא יודע איך לערבב חברות מה מותר ומה אסור וכו 

אשמח לעצת החברים.. אני יודע שהאינטגרטור בעל הספק קטן,וזה לא אופטימלי למערכת sq  (המגבר הקודם שלי היה 4x150) אבל חשוב לי מאוד עבודה נקייה בלי מנחתים וכו. 

כמובן ההתקנה תהיה עם בידוד כמו שצריך וכו..

אעריך מאוד את עזרתכם.. 

עריכה אחרונה על ידי OranRoer
פורסם

טוב זה לא מה שהייתי עושה.זה גם לא נכון שהמגבר הקודם שהוא אגב מגבר קלאס D מהטובים ביותר שיש 

או שה DSP לא מתאימים ההפך הם דווקא מאוד מתאימים ואני אסביר לך מדוע.

 

ראשית המערכת הקודמת עם הציוד הישן היא מעולה

מה שהייתי מציע לך לעשות זה לפני הכל ללכת על אודיסון BIT DMI

לרכב שלך יש ממשק MOST מה שאומר שברמת יחידת הראש אתה יכול להוציא ממנה סיב אופטי

שיתחבר לDSP שלך :

https://audison.com/product/bit-dmi/

ומן הסתם מדובר באופציה האיכותית ביותר 

מה שגם מאפשר לך להשתמש במגבר המעולה שלך.

וגם להשאר עם הסאב JL.

למעשה להשאר עם אותה מערכת למעט הסט הקדמי.

 

במקום הסט הקדמי הייתי הולך על סט 3WAY קומפלט GLADEN GA-ONE 202BMW

 

בנסיבות העניין מה אתה רוצה לעשות.?

 

פורסם (נערך)

תודה על התגובה.

שאמרתי לא מתאימים הכוונה זה שלדספ אין מספיק ערוצי עיבוד,והml power 4 חייב להתחבר דרך מנחת שלא רציתי. 

כל הציוד עדיין ברשותי.

למערכת שלי אין יציאת most,זה רק ברכבים שהגיעו עם הרמן קרדון,שלי לא. 

קוד הרמן 674 שלי 676 

ראיתי את הגלדן. היא גם הוצעה לי במחיר מפתיע אבל פחדתי ללכת על הסט הנ"ל כי הרמקולים שלהם נראים פשוטים מאוד מאוד.עם מגנט קטן וזה הפחיד אותי שאני משתנמך מאוד מההרץ שהיו לי.

אגב גם הוופרים שלהם עם הוויס קויל הקטן ביותר מול שאר המתחרים וההספק הקטן ביותר. למחיר אין ספק שהם בטוח טובים,אבל חיפשתי משהו ברמה גבוהה יותר 

מהסטים שהצעתי,לאיזה כיוון היית הולך? או אפילו משהו אחר שלא הצעתי למעלה 

תודה רבה 

עריכה אחרונה על ידי OranRoer
פורסם (נערך)
לפני שעה, OranRoer כתב:

אבל חשוב לי מאוד עבודה נקייה בלי מנחתים וכו. 

המגבר מאצ מגיע עם מנחת מובנה בדיוק כמו ה DSP היליקס שלך {אתה מתחבר להיילבל בDSP לא במגבר}

אין שיפור באיכות , אופציה נוספת חיבור למגבר מאצ או ל DSP היליקס ממשק BT עצמאי ברזולוציה גבוהה https://www.google.com/search?q=Mosconi+AMAS-96K&sourceid=chrome&ie=UTF-8

לכניסה האופטית ועבודה בהזרמת אודיו אלחוטית.

 

ל DSP שלך יש 6 ערוצי עיבוד

אם אתה משתמש בסאב לזוג

בוופרים לזוג

למיד-טוויטר בזוג {קומפוננט 4 } 

זה אפשרי 

 

גם הסט גלאדן שהצעתי הוא סט חצי אקטיבי משמע דורש 4 ערוצי הגברה ועיבוד .

 

 

אגב בהנחת הציוד שלך לא קונה בכלל סט קדמי מדובר בציוד טוב 

וופרים מאץ וקומפוננט פוקל איכותי מסידרת ה POWER .

תעבוד כיוונים תנחית את הטוויטרים בקרוס הפסיבי ל 3-DB .

אופציה נוספת תחליף את הטוויטר פוקל בהרץ מילה שלך שניהם 4 אום אין בעיה להחליף בניהם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם (נערך)

הכוונה עם אינטגרטור היא לא לשפר את האות אלא לא להרוס אותו.. אין חיבור היי פאוור רגיל במערכת המקורית,והפתרון של מאץ הוא היחידי שבעל צמה מתאימה להתממשקות בלי שינויים לחייווט או הוספת מנחתים.. 

בהליקס מיני יש 6 ערוצי עיבוד,משמע חסר לי 2 ערוצים לסטאפ

אינטגרטור במגבר משולב דספ מאץ יש 8 ערוצי עיבוד

בעבודה אקטיבית חייב 8 ערוצים לא? 

2 טוויטר 2 מיד 2 וופר 2 וסאב (שגם דורש 2 ערוצי עיבוד אאלט) 

יכול להיות שאנסה תחילה להשתמש בסט הקיים מסדרת פאוור. ואם לא אוהב לאחר כיוונים אחליף..

בנוגע להחלפת הטוויטר,יש מניעה מלשלב כל כך הרבה חברות? כמובן שהכל יהיה מכוון בדספ (של המאץ)

תודה רבה! 

 

עריכה אחרונה על ידי OranRoer
פורסם (נערך)

באקטיבי מלא כן חייב 8 

אבל אתה נמצא כעת בחצי אקטיבי לכן ה DSP יכול להתאים 

עם סט קומפוננט פוקל בשימוש עם הקרוס הפסיבי שלו.אין מניעה לשלב חברות 

זה יכול אף להפתיע, כל עוד מבחינה טכנית

האלמנט באותה עכבה כי מדובר בקרוס פסיבי

מה שגם לנסות תמיד אפשר אם כבר יש לך את הציוד 

מה שגם אתה כבר רגיל ואוהב את הטוויטר הזה.

 

בערוצי עיבוד אכן יש למאצ יתרון כמו גם בחיבור פלאג אנד פליי אין שיפור בסיגנל כי 

הוא מגיע עם חיבורי היי-לבל בדיוק כמו ה DSP היליקס רק שב DSP תצתרך לבצע חיתוכים 

או לרכוש צמה מתאימה.ברמת איכות הסיגנל הצעתי הזרמת מדיה אלחוטית ברזולוציה 

גבוהה במקביל לחיבור היי-לבל למערכת.

 

ברמת העיבוד אני מוצא את ה DSP של היליקס יותר נוחים לעבודה וידידותיים למשתמש.

מבחינת ההספק וגם האיכות אין מה לשוות מול המגבר הרץ מילה שלך.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

הבנתי. 

המטרה היא לעבוד אקטיבי מלא,ללא קרוסים 

המון המון תודה על העזרה שלך. גם היום למדתי משהו חדש. אעדכן!

פורסם (נערך)

תנסה קודם לנצל את הציוד שיש לך אחרי זה תחשוב על לרכוש ציוד חדש

יש לציוד שלך פוטנציאל.

 

שים לב שהוופרים של מאצ 

הם למעשה יותר סאבים 

ולכן אתה צריך מיד שיורד נמוך עם נקודת חיתוך של באזור 120 הרץ.

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

עם טויטר ומיד אפשר לעבוד חצי אקטיבי לגמרי. לכוון 3way זה קשוח..לכוון 4way עוד יותר. הייתי משקיע בסט שלם של פוקל וסוגר את הפינה. ד״א גלאדן עם אקסטרים ממש לא נראה צעצוע ומנגן בסדר גמור אבל אתה צריך גם להבין שמיד שדופק לך בתחת לא ינגן באותה רמה כמו מיד בתוך דלת. מיד לרוב מנגן בין 70-130 הרץ  מה שאומר למצוא מיד 4 אינץ של הדלת שתוכל לחתוך באזור ה 180 הרץ. ואין הרבה כאלה. מיד מעולה לתחת זה אילושן אודיו או פוקל  אוטופיה 8״ החדש שעולה ארגזים או neo ad8. רק את פוקל ניתן למצוא בארץ. וגם הם פשרה ויש מעט פרוייקטים בעולם שאשכרה הם מנגנים ברמה מאד גבוהה וזוכים תחרויות oem. ביום בדיעבד הייתי הולך פול סט פוקל וסוגר עניין.עם זוג מגברים טובים ודיאספי טוב ניתן לשדרג משמעותי את הסטוק

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...