Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 48 דקות, ManInShadows כתב:

יש מקום מומלץ? האם קומפיוטסט נהריה טובים? 

קומפיוטסט וכמעט כל מכוני הבדיקה זה זבל טהור. בדוק את הרכב במוסך שאתה סומך עליו ועדיף במוסך שמתמחה ברכב הספציפי שאתה רוצה לקנות

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, פראג כתב:

קומפיוטסט וכמעט כל מכוני הבדיקה זה זבל טהור. בדוק את הרכב במוסך שאתה סומך עליו ועדיף במוסך שמתמחה ברכב הספציפי שאתה רוצה לקנות

תוכל לפרט בבקשה? לצורך העניין, המוסך שלי הוא "כללי", אז איפה אני אמור לבדוק את רכב שאני רוצה?

ולמה כולם זבל?

עריכה אחרונה על ידי ManInShadows
פורסם
לפני כשעה, ManInShadows כתב:

תוכל לפרט בבקשה? לצורך העניין, המוסך שלי הוא "כללי", אז איפה אני אמור לבדוק את רכב שאני רוצה?

ולמה כולם זבל?

זה סתם כסתח. כותבים לך על מיליון דברים שלא מתחיייבים לתקינות שלהם, ואז רושמים הערות כלליות קבועות כאלה שלא אומרות לך כלום

תלוי איזה רכב. אם זה רכב מודרני עם טורבו/רובוטי וכיוצא הייתי ממליץ לבדוק במוסך שמומחה לרכב הזה שמכיר את המחלות ונקודות התורפה

אם זה רכב עם מכלולים ישנים לא רואה בעיה שהמוסכניק שלך יבדוק את הרכב

פורסם (נערך)

לא עדיף קצת כסת"ח מאשר לא לבדוק בכלל?

מתכוון לבדוק קיה סטוניק עם גיר רגיל 1.4 בהנחה שהכל בסדר עם המוכרים והוא יעבור את מבחן העין.

עריכה אחרונה על ידי ManInShadows
פורסם

כן, פשוט יגול להיות שאבדוק רכב רחוק מהבית שלי (ליד החמים) ואז לא נראה לי שבנאדם יסכים לנסוע חצי מדינה כדי להגיע למוסכניק שלי. אז אני רוצה לדעת איפה יש מכון בדיקה סביר.

פורסם (נערך)

אומנם הנסיון שלנו מלפני 3 שנים,אבל קומפיוטסט בקרית ביאליק קצת פחות מחרטט בטופס ולא כותב שטויות (ג'יפון לאישה)

עשו בדיקה,יצא דף די חלק,נכנסנו למשרד והמנהל מקום ישב והסביר סעיף סעיף

קח בחשבון שהמחירים עלו,היום הבדיקה הצבעונית היפה הזו עולה כמעט 700ש"ח כבר..

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...