Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי , שואל בשביל אבא שלי , הוא מורה נהיגה ומלמד על רכב ידני, כרגע בקושי מוכרים רכבים ידניים בארץ והאפשרויות שלו הם הסקודה אוקטביה או הדאסטר, שהנטייה היא לדאסטר, 

אפשרות שלישית היא לייבא רכב שיש לו אבא ואמא בארץ אבל לייבא את הגרסה הידנית שלו, אשמח לדעת אם יש אנשים שיש להם ניסיון או ידע בנושא.

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 7.8.2023 בשעה 15:02, DDaavviidd כתב:

היי , שואל בשביל אבא שלי , הוא מורה נהיגה ומלמד על רכב ידני, כרגע בקושי מוכרים רכבים ידניים בארץ והאפשרויות שלו הם הסקודה אוקטביה או הדאסטר, שהנטייה היא לדאסטר, 

אפשרות שלישית היא לייבא רכב שיש לו אבא ואמא בארץ אבל לייבא את הגרסה הידנית שלו, אשמח לדעת אם יש אנשים שיש להם ניסיון או ידע בנושא.

 

שני רכבים בקטגוריות שונות לגמרי 

האוקטבייה משפחתית הדאסטר SUV 

דיזל,בנזין? 

איזה שנתון?

האוקטבייה הרבה יותר מאובזרת ומרגישה איכותית יותר מהדאסטר

בנוסף באוקטביה החל מהמתיחת פנים של סוף 2018 יש מערכות בטיחות מקוריות ולא מובילאיי בניגוד לדאצ'יה שיש לה רק מובילאיי

 

עריכה אחרונה על ידי Shay Shd Dave
פורסם

האוקטביה מיובאת כידנית בשגרה?

אני יודע שיש כאלו ידניות כי נתקלתי במודעות כשחיפשתי רכב. הן כולן (כולה שתיים שראיתי למכירה ועוד אחת שראיתי ברחוב) רכבי לימוד. לדעתי חלק דיזל וחלק בנזין.

 

חשבתי שהן יובאו בהזמנה מיוחדת. מהודעה זו אני מבין שזה לא כך, האמנם?

×
×
  • תוכן חדש...