Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

בזמן התנעת הרכב נדלקה לי נורית מנוע צהובה באופן קבוע.

הרכב מניע מצויין ונוסע בסדר גמור

אין שום הודעת תקלה בצג,

איך לאפס ולבטל את הדלקת הנורית?

האם אפשר לנתק את המצבר לכמה דקות ולחבר?

 

פורסם

אפשר לנתק מצבר כשצריך, רק שזה לא יכבה את הנורה. רק במכוניות מאוד ישנות (20 שנה פלוס) למחשב מנוע לא היה זיכרון NVM ובאמת ניתוק מצבר היה מאפס את הכל. 

 

 

במכוניות חדשות יותר זה לא עובד. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

איפוס נורה הוא לא הפתרון, זו רק דרך להתעלם מהבעיה באופן זמני.

רוב הסיכויים שמדובר בחיישן חמצן או לא עלינו - ממיר. בדוק עם סורק תקלות או לך למוסך שיתחבר ויבדוק מה הקוד ושתף פה את קוד התקלה.

פורסם

איפוס קוד תקלה, אחרי שסרקת וצילמת את הקוד, היא שלב לא רע בתהליך אבחון. 

 

לאפס ולראות אם התקלה חוזרת. אם חוזרת, לטפל. 

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, omricn כתב:

איפוס נורה הוא לא הפתרון, זו רק דרך להתעלם מהבעיה באופן זמני.

רוב הסיכויים שמדובר בחיישן חמצן או לא עלינו - ממיר. בדוק עם סורק תקלות או לך למוסך שיתחבר ויבדוק מה הקוד ושתף פה את קוד התקלה.

בדק עם סורק תקלות,אמר שהבעיה שמופיעה בסורק זה חיישן חמצן,איפס את הנורה, נסעתי,הרכב נוסע מצויין ובמהלך הנסיעה לא הופיע.

לאחר שחניתי וכיביתי את הרכב,חזרתי לאחר שעה,הנעתי ומיד הנורית שוב נדלקה בהנעה,עוד לפני בכלל שנסעתי כלל.

פעמיים שאיפסו לי זה לא חוזר במהלך נסיעה- הרכב נוסע מצויין, זה קרה מיד בהנעת הרכב.

כמה חיישני חמצן יש לפורד פוקוס 2012 ? איזה מהם הבעייתי ? והיכן הוא נמצא?

פורסם

אם זה פוקוס דור 2 (גיר אוטומטי 4 הילוכים) יש שני חיישני חמצן, אם דור 3 (גיר רובוטי 6 הילוכים) יש 4 חיישני חמצן.

 

קןד תקלה מפרט איזה מהם בעייתי, לכל חיישן יש קוד אחר. 

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, Buki כתב:

אם זה פוקוס דור 2 (גיר אוטומטי 4 הילוכים) יש שני חיישני חמצן, אם דור 3 (גיר רובוטי 6 הילוכים) יש 4 חיישני חמצן.

 

קןד תקלה מפרט איזה מהם בעייתי, לכל חיישן יש קוד אחר. 

במידה ואני מחליף לבד את החיישן הבעייתי, הנורית תיכבה לבד? או חייבים בכל מקרה לאחר מכן להתחבר למחשב ע"מ לבצע איפוס?

 

פורסם

לא יודע ספציפית לגבי פורד. 

יודע בוודאות שיש מכוניות שאחרי שזיהו במשך כמה מחזורי נסיעה שאין יותר תקלה, מכבות את הנורה לבד ללא סורק. 

 

 

בכל מקרה סורק תקלות בסיסי שמתחבר ב Bluetooth לטלפון עולה כמה דולרים, תזמין לך אם אתה מעניין להתמודד עם התקלה לבד. 

 

 

פורסם
לפני 21 שעות, israelshalom כתב:

במידה ואני מחליף לבד את החיישן הבעייתי, הנורית תיכבה לבד? או חייבים בכל מקרה לאחר מכן להתחבר למחשב ע"מ לבצע איפוס?

 

בכל מקרה אתה צריך סורק איך תדע איזה חיישן תקול?

וכן זה יתאפס לבד במידה והוחלף החיישן הנכון.

פורסם (נערך)
בתאריך 22.4.2023 בשעה 08:28, NTZSV כתב:

בכל מקרה אתה צריך סורק איך תדע איזה חיישן תקול?

וכן זה יתאפס לבד במידה והוחלף החיישן הנכון.

בדקתי במוסך

התקלה בחיישן חמצן אחורי.

ראיתי שיש תוסף שמוסיפים לדלק שמנקה חיישני חמצן.יש סיכוי שזה יעזור?

והיכן הוא נמצא -פורד פוקוס 1600-טרנד-סטיישן- 2012

 

עריכה אחרונה על ידי israelshalom
פורסם
לפני שעתיים, israelshalom כתב:

בדקתי במוסך כללי לידי, במחשב .

התקלה שהופיעה בחיישן חמצן אחורי.

לאחר מכן התקשרתי לברר עלות תיקון במוסך פורד,במוסך פורד הראשון אמרו לי להפתעתי ,שיש 4 חיישני חמצן 2 קדמיים,2 אחוריים,

במוסך פורד בעיר אחרת אמרו לי שיש 2 חיישני חמצן 1 קדמי 1 אחורי.

הרכב שלי -פורד פוקוס 1600-טרנד-סטיישן- 2012.

יש למישהו תשובה מדוייקת ,כמה חיישני חמצן יש ברכב הזה?

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...