Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

נתבקשתי לעזור לחברים ומכיוון שהידע שלי בתחום לא מי יודע מה מקיף, אשמח להמלצות. 

 

 

בניין שנבנה לפני כ 10 שנים. 

קומה שישית. 

חניה פרטית תת קרקעית בבניין קומה מינוס 1.

יש תשתית תלת פאזית מחברת החשמל עד ללוח חשמל הדירתי. 

מיקום - אשדוד. 

 

1. המלצה לחברת התקנות או מתקין פרטי. 

2. האם מישהו יכול להעריך עלות משוערת של התקנה כזאת?

 

 

תודה. 

 

 

פורסם

אם המטרה היא למשוך כבל טעינה משעון פרטי של הדירה עד לחניה תת קרקעית עלות יכולה להיות בין 5-10 אלף לפי דעתי מאוד תלוי במתקן. 

אם יש אפשרות להתחבר ללוח חשמל של הבניין המשותף ולהתחשבן אחד לתקופה לפי שעון נוסף שיהיה ליד העמדת הטעינה זאת אפשרות הרבה יותר זולה ואני יודע שאפקון עשו חיבור כזה כולל עמדה טעינה בסביבות 5אלף ש"ח.

יש המון חברות שעושות התקנות עמדות טעינה היום כמו גם מתקינים פרטים אך קודם צריך לבדוק שלוועד הבניין אין בעיה שזה יהיה מתקין פרטי ולא חברה גדולה יש מקרים שועד מאשר רק חברה גדולה.

אם תרצה ישלח לך בפרטי מספר של מתקין פרטי שעשה לי התקנה בבניין מגורים משעון בבית לחניון תת קרקעי (אני גר באזור שלך :))

פורסם

תודה. 

 

חייבים לצאת מהלוח הדירתי, אין כבר אפשרות להתחבר ללוח הראשי של הבניין. יש כבר כמה שכנים שהתחברו ללוח הראשי ולא מאשרים יותר. 

 

רק מהלוח הדירתי. 

 

תשלח לי בבקרה את פרטי המתקין שהתקין לך. 

 

 

 

פורסם

האמת אני מופתע משהו מחוסר תגובות. עם כל המוני השירשורים שנפתחים בפורום על מכוניות חשמליות תארתי לעצמי שישי פה לא מעט בעלי מכוניות חשמליות שיכולים להתייחס לחברות או בעלי מקצוע שמתקינים עמדות טעינה. 

 

 

אשמח לתגובות נוספות, תודה. 

 

 

פורסם
לפני 5 שעות, Buki כתב:

האמת אני מופתע משהו מחוסר תגובות. עם כל המוני השירשורים שנפתחים בפורום על מכוניות חשמליות תארתי לעצמי שישי פה לא מעט בעלי מכוניות חשמליות שיכולים להתייחס לחברות או בעלי מקצוע שמתקינים עמדות טעינה. 

 

 

אשמח לתגובות נוספות, תודה. 

אתה צריך לחשמל אותם כדי שהם יתעוררו

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Buki כתב:

האמת אני מופתע משהו מחוסר תגובות. עם כל המוני השירשורים שנפתחים בפורום על מכוניות חשמליות תארתי לעצמי שישי פה לא מעט בעלי מכוניות חשמליות שיכולים להתייחס לחברות או בעלי מקצוע שמתקינים עמדות טעינה. 

 

 

אשמח לתגובות נוספות, תודה. 

אצלי עשו את זה evedge אבל האמת שלא שמעתי על מתקינים שפישלו ,אז בערך כל חברה/מתקין עם נסיון יעשה את העבודה.

 

הדבר היחיד שיש לי להמליץ זה להעדיף חברות שיסכימו לעשות בדיקה מקדימה לתוואי בחינם לפני הצעת מחיר מפורטת.  בד"כ תלוי באיזורי עבודה שלהם. אצלי עשו בדיקה בחינם.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...