Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיטרואן C3 2017 והצמיגים עדיין במצב טוב למרות שהם המקוריים מהיצרן. מעריך שכבר צריך להחליף אותם.
אשמח להמלצה לרביעייה במחיר טוב. לא סיני כמובן

פורסם

צמיג עם קוד מהירות ששונה ממה שיש ברישיון הרכב שלך זה דבר שאינו חוקי, ואף ניתן להוריד אותך מהכביש, לפסול לך את הרישיון רכב,

או להכשיל אותך בטסט על זה. מה קוד המהירות שיש לך כרגע?

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 3.4.2023 בשעה 15:43, gilgil28 כתב:

ראיתי שיש רק קוד מהירות W93. זה משנה?

כן.

במקרה שלך - קוד העומס 93 זה יותר מ- 89, אז אין בעיה.

אותו דבר בקוד המהירות, W יותר גבוה מ- V, גם שם אין בעיה.

 

בתאריך 4.4.2023 בשעה 19:06, Fraysa כתב:

צמיג עם קוד מהירות ששונה ממה שיש ברישיון הרכב שלך זה דבר שאינו חוקי

לא... אסור מתחת, מותר מעל. הקוד שמופיע ברשיון הוא המינימלי המותר.

 

בתאריך 4.4.2023 בשעה 19:06, Fraysa כתב:

מה קוד המהירות שיש לך כרגע?

הוא כתב בכותרת. ומשנה גם קוד העומס, שניהם צריכים להיות תואמים לרישיון או מעל.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, פריג'י כתב:

לא... אסור מתחת, מותר מעל. הקוד שמופיע ברשיון הוא המינימלי המותר.

 

יש לך משהו כתוב על כך? אני יודע שאסור שיהיו הבדלים כלל בין מה שכתוב לרישיון למה שיש דה פאקטו.

 

זה שמותר להחליף לקוד מהירות גדול יותר זה ברור, אבל חובה לעדכן זאת ברישיון - וזה מה שהתכוונתי.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

פורסם

לא צריך לעדכן ברישיון הרכב קוד מהירות / עומס יותר גבוה בלבד ( גם לא יעשו זאת ) , כל עוד לא משנים את מידות הצמיגים. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 3.4.2023 בשעה 15:43, gilgil28 כתב:

ראיתי שיש רק קוד מהירות W93. זה משנה?

קודי מהירות ועומס מוגדלים אומר שהצמיג יהיה קצת יותר קשיח. 

למרות שמותר,  במקומך הייתי נצמד לקוד המקורי.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
בתאריך 6.4.2023 בשעה 15:39, רוןS כתב:

קודי מהירות ועומס מוגדלים אומר שהצמיג יהיה קצת יותר קשיח. 

למרות שמותר,  במקומך הייתי נצמד לקוד המקורי.

אני לא ממש מוצא כאלה

פורסם

אם אתה לא מוצא צמיגים עם אותם קודים של עומס ומהירות הרשומים לך ברישיון הרכב במחיר טוב , עדיף כבר לקנות צמיגים עם קוד מהירות יותר גבוה מאשר צמיגים מחוזקים עם קוד עומס יותר גבוה.

במקרה שלך עדיף 89W על 93V.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...