Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לחכמי הפורום,

יש לחבר רכב חשמלי,

לי יש רכב בעירה פנימית עם ממיר ל220V,

האם הוא יכול תאורטית לחבר אלי כבל סבתא, ולהטעין את האוטו,

הממיר שלי הוא גל ריבועי, אך השאלה בתאוריה מתיחסת גם לגל סינוס טהור,

תודה רבה לכם.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תיאורטית - כן, זה לא אמור להיות שונה מחשמל בבית.

 

בפועל - ייקח המון זמן ויבזבז המון דלק. תחשוב ככה - מתאם יכול לספק לך 200 ואט, שזה מה שמערכת חשמל של משפחתית סטנדרטית מסוגלת לתת.

 

כדי להטעין רכב חשמלי אתה צריך במינימום קילוואטים. פלוס תבזבז על זה שעות מנוע של רכב ICE, שזה דלק ובלאי.

 

זה כמו לנסות להטעין טלפון מטלפון אחר, רק עוד יותר גרוע. מראה שמטעין, בפועל כמעט ולא קורה כלום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש גם הרבה רכבים שצריכים מינימום עוצמה או זרם כדי לטעון בכלל, ואני די בטוח ש 200 וואט זה הרבה מתחת למינימום הזה..

פורסם

האם ניסיון יכול להזיק?

זה דיון רעיוני,

במקרה שבנאדם נתקע קילומטר מהטעינה,

ואל תשאלו אותי למה, (כי לא חסרים ”חכמים” בעולם),

תכלס אם אני מתחבר אליו רבע שעה הוא יוכל להתקדם?

לפני 34 דקות, Boltik כתב:

לא, האלטרנטור ברכב ממוצע לא מספיק חזק.

אם האלטנטור יספיק או לא,

האופציה לבדוק את זה זה פשוט לנסות.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

חיפשתי באופן אקראי "כבל סבתא" באליאקספרס, האחד הזה תומך בין 6 ל 16 אמפר,

רוב השקעים ברכב תומכים 100-200 וואט שזה פחות מ1 אמפר.

על פניו, אפילו הכבל לא יגיב לזה שחיברת אותו לרכב שלך.

 

 

image.thumb.png.76dcbacb30a17a0f24f18c6af5eb0b29.png

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני מדבר על ממיר 3000w,

זה בערך 13A

מדובר על ממיר שעולה בסיבות ה2000 ש”ח,

מחברה טובה,

אני צריך אותו לשימושים אחרים,

וחשבתי האם זה יעזור גם לרכ  חשמלי.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 2 דקות, WE988244 כתב:

אני מדבר על ממיר 3000w

אתה צריך להכניס לפחות 3000W בכניסה בשביל לקבל 3000W ביציאה. אלטרנטור של רכב לא יכול לספק הספק כזה.

 

לפני כשעה, WE988244 כתב:

אם האלטנטור יספיק או לא,

האופציה לבדוק את זה זה פשוט לנסות.

דבר יחיד שתבדוק ככה זה האם אלטרנטור ישרף או לא. לדעתי הוא כן ומהר מאוד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

3000w

זה אומר שהרכב מכניס לתוך הממיר 250 אמפר.

 

אלטרנטור של רכב רגיל (גם של רכבי שטח גדולים ומסחריות) מוציא הרבה פחות.

 

אחרי כמה דקות זה יהרוג לך גם את המצבר שלך אם יעבוד על הספק מקסימאלי 

.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, NINJMNKY כתב:

האחד הזה תומך בין 6 ל 16 אמפר

 

זו לא בחירה מקרית, 6A זה הזרם המינימלי בטעינת AC לפי התקן.

 

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

תיאורטית - כן, זה לא אמור להיות שונה מחשמל בבית.

 

זה כן שונה מחשמל בבית וההספק אינו הבעיה היחידה.

  1. רוב הממירים מוציאים גדל ריבועי ולא סינוסי. ממירים שמוצאים גל סינוסי עולים הרבה יותר. הגל הריבועי עלול להזיק למעגלי הטעינה שברכב.
  2. אם הממיר לא מחובר להארקה, כבל הטעינה יסרב לפעול משיקולי בטיחות. כדי לקבל הארקה בשטח צריך לתקוע יתד לאדמה, לא ממש פרקטי.

הבעיות האלו קיימות גם עם גנרטורים ויש מלא סרטונים ביוטיוב של אנשים שמנסים להטעין רכב חשמלי עם גנרטורים ונתקלים בהן.

 

לפני 16 דקות, om2 כתב:

אחרי כמה דקות זה יהרוג לך גם את המצבר שלך אם יעבוד על הספק מקסימאלי 

 

לא משנה מה השימוש המתוכנן, אם הוא יותר מכמה דקות בכזה הספק ממיר לרכב לא יתאים ותצטרך לקנות גנרטור אמיתי.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • מעניין 2
פורסם

אני הייתי מטעין ככה פעם אופנוע חשמלי ממיר 2000W שמחובר למצברים של משאית  באופן קבוע.

ברכב עם מצבר קטן יהיה עומס גדול על המצבר במידה ותנסה למשוך מעל 1000W ליותר מכמה דקות.

 

פורסם

למה לעשות כזה דבר? אם אתה משלם על הדלק של המשאית, לטעון כך יוצא הרבה יותר יקר מלטעון משקע חשמלי. אם אתה לא, זו גניבה ממי שמשלם את החשבון.

  • אהבתי 1
פורסם

כי האופנוע היה על המשאית איתי וזה כאב ראש ללכת להטעין אותו בכול מיני מקומות.

בקשר למחיר,זה זניח לגמרי(המטען שלי היה 1KW),כמובן בהנחה שהמנוע פועל בלי קשר.

פורסם
לפני 1 דקה, AK8793 כתב:

בקשר למחיר,זה זניח לגמרי(המטען שלי היה 1KW),כמובן בהנחה שהמנוע פועל בלי קשר.

 

גם אם המנוע ממילא פועל, האנרגיה שבא האופנוע נטען מגיעה בסופו של דבר מדיזל שנשרף. כיוון שהאלטרנטור עובד במרץ צריכת הדלק עולה. אם זה מעניין אותך אפשר לבצע הערכה כמה עולה קווט"ש מהממיר בהנתן מחיר הסולר. בסופו של חשבון טעינה כזו יותר יקרה ויותר מזהמת מטעינה בחשמל מהשקע.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...