Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה לכולם יש לי מערכת אודיו באוטו אשר צורכת מלא מאד חשמל וזה לא עומד בזה אשמח בבקשה אם מישהו מכיר מישהוא שיוכל להגדיל לי את האלטרנטור ליותר אמפר וכן אם יש מישהו שמוכר בארץ סוללומ מיוחדות לטעינה למערכת תודה מראש

 

פורסם
לפני 15 שעות, yudash30 כתב:

שלום וברכה לכולם יש לי מערכת אודיו באוטו אשר צורכת מלא מאד חשמל וזה לא עומד בזה אשמח בבקשה אם מישהו מכיר מישהוא שיוכל להגדיל לי את האלטרנטור ליותר אמפר וכן אם יש מישהו שמוכר בארץ סוללומ מיוחדות לטעינה למערכת תודה מראש

 

 

מהו זרם המוצא הנקוב של האלטרנטור המותקן ברכבך ?
כמה זרם צורכת מערכת השמע (בערך) ?

לא ציינת מה בדיוק הבעיה.
 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 9 שעות, רפי לין כתב:

מהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

מאזור מודיעין

 

לפני 4 שעות, מרק10 כתב:

 

מהו זרם המוצא הנקוב של האלטרנטור המותקן ברכבך ?
כמה זרם צורכת מערכת השמע (בערך) ?

לא ציינת מה בדיוק הבעיה.
 

בקשר לאלטרנטור אני לא יודע אבל בקשר למערכת רק הסאב מגיע במכות שלו לעוצמה של 3000 W RMS והרמקולים בנוסף בערך עוד 500 W RMS נקי יש לי מד וולט שאני עוד לא מגביהה לשיא של המערכת זה מראה 10W שזה שורף את האוטו

פורסם
בתאריך 8.3.2023 בשעה 12:08, מרק10 כתב:

 

מהו זרם המוצא הנקוב של האלטרנטור המותקן ברכבך ?
כמה זרם צורכת מערכת השמע (בערך) ?

לא ציינת מה בדיוק הבעיה.
 

בקשר לאלטרנטור אני לא יודע אבל בקשר למערכת רק הסאב מגיע במכות שלו לעוצמה של 3000 W RMS והרמקולים בנוסף בערך עוד 500 W RMS נקי יש לי מד וולט שאני עוד לא מגביהה לשיא של המערכת זה מראה 10W שזה שורף את האוטו

פורסם

תאם ופנה אל אביב ב"אלקטריקאר" שבא.ת שילת, טל' 08-9761718.

אביב עוסק בהתקנות מע' מולטימדיה ואודיו, חשמל רכב, דיאגנוזת רכב ומיזוג אויר לרכב.

בהצלחה ובברכה  -  רפי לין

פורסם

לא,

הוא ישאב את המצבר אחרי זמן עבודה מסוים,

והאלטרנטור לא יטעין את המצבר כי הצריכה מופנת למערכת.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...