Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בקריאה ממושכת ברשת מצאתי כתבה שעניינה אותי אודות אינסרטים (רוכב שטח אנוכי), האם מישהו מכם רוכב עם כאלו? אם כן, מה הרשמים.

 

תודה!

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

מה אתה רוצה לדעת?

הגנה על החישוק? מגן

מוסיף משקל? מוסיף

בלחץ נמוך זה נותן הרגשה מוזרה ברכיבה (אני לא התחברתי)

בלחץ גבוה כמעט חסר תועלת

 

יש לי 3 זוגות אופניים, ז"ק, 140 ממ ו 170 ממ

באף אחד מהם לא רוכב עם אינסרט. 

 

אולי באופני הדאונהיל (שכבר לא בשימוש) הייתי שם אינסרטים רק בשביל לדעת שאני יכול להשתלח בחישוקים)

 

אני רוכב די אגרסיבי אפילו על הזנב קשיח שלי ומעולם לא חששתי מדנטים יותר מדי סביר להניח כי אני יודע איזה לחץ אויר טוב לי

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

9תודה על התשובה, אני בעיקרון רוצה להמנע מסנייקבייט ועם זאת לשמור על אחיזה ורכות (הורדת לחץ

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

כתבה שטחית (ואני עדין) הכותב מנסה לתת מחמאות למוצר שפיזיקלית לא יכול לתת אותן תכונות של אויר לא במשקל ולא באלסטיות ולא באורך חיים.

אין נתוני משקל (הנתון הכי חשוב).

ולסיום משפט שמעיד על בורותו של הכותב: "ברגע שהאופנים כבר בתנועה יש בעיני יתרון לתוספת המאסה בגלגלים" - מילא שלא מבין פיזיקה של גוף קשיח - אנשים משלמים אלפי דולרים להוריד כמה גרמים מהגלגלים והנה בא הגאון והמציא את הגלגל.

פורסם

פתאום אני שם לב שתמונת הפרופיל שלך והאתר בכתבה שעניינה אותך זהים.

אז אני מניח שכבר ענית לעצמך על השאלה

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
בתאריך 22.1.2023 בשעה 09:28, For Martha כתב:

שלום,

 

בקריאה ממושכת ברשת מצאתי כתבה שעניינה אותי אודות אינסרטים (רוכב שטח אנוכי), האם מישהו מכם רוכב עם כאלו? אם כן, מה הרשמים.

 

תודה!

 

אני מצאתי משתמש שחושב שאנחנו מטומטמים. 

בעצם, כמה מטומטם אתה צריך להיות כדי להציג את האתר שאתה מפרסם כ-״מצאתי ברשת״?!

 

אז בו ננצל את השרשור ונשאל את הציבור, מה אתם חושבים שצריך לעשות למשתמש שמנסה לרמות את משתמשי הפורום ולמכור מוצר שהוא מוכר, תוך כדי שהוא מציג את עצמו כסוקר תמים?

 

מה זה גורם לכם לחשוב שהמוצר הזה שווה?

האם זה לא גורם לכם לחשוב במיידי שרמאים מוכרים מוצרים שהם רמאות?

מה אתם חושבים על אתרים מסוג זה והביקורות שלהם?

 

והכי חשוב, ספרי לנו פות״ש, במסגרת גילוי נאות מינימלי, מה ההכנסה שלך מהמוצר הזה, אם בכלל?

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפחות נראה שהוא משתמש פעיל ומעל שנתיים וותק באתר ככה שזה לא איזה משתמש שפרסם ישר את עצמו ונעלם

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
לפני 12 שעות, elik0 כתב:

פתאום אני שם לב שתמונת הפרופיל שלך והאתר בכתבה שעניינה אותך זהים.

אז אני מניח שכבר ענית לעצמך על השאלה

 

Gta San Andreas Busted part 1 - YouTube

  • מצחיק 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 6 שעות, dinnnn כתב:

לפחות נראה שהוא משתמש פעיל ומעל שנתיים וותק באתר ככה שזה לא איזה משתמש שפרסם ישר את עצמו ונעלם

 

ברור. אחרת היה נמחק כספאם.

אבל מעניין אותי לדעת מה חושבים אנשים על התנהלות כזו בקהילה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בעיקר:

Shame GIFs - Get the best GIF on GIPHY

 

😕 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

מה חושבים? תשמע,

זה כל כך מרושל שזה מביך, הייתי משאיר ככה.

 

אבל תמיד אפשר לפתח מזה דיון עד שנגיע ליוקר המחייה/היטלר.

 

ברצינות רגע - היום יש לעסקים קטנים/ מתחילים קושי אדיר להתניע את העסק בשלב הפרסום, אפשר לזרוק ערימות אדירות של כסף לשווא על טירגוט מקולקל לגמרי. בא בנאדם ומנסה לצוף, מה האפשרויות שלו? ספונסר בפורומים? פליירים? ערוץ יוטיוב שמתייג את כל החברים מהצבא?

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 10 דקות, hans כתב:

מה חושבים? תשמע,

זה כל כך מרושל שזה מביך, הייתי משאיר ככה.

 

אבל תמיד אפשר לפתח מזה דיון עד שנגיע ליוקר המחייה/היטלר.

 

ברצינות רגע - היום יש לעסקים קטנים/ מתחילים קושי אדיר להתניע את העסק בשלב הפרסום, אפשר לזרוק ערימות אדירות של כסף לשווא על טירגוט מקולקל לגמרי. בא בנאדם ומנסה לצוף, מה האפשרויות שלו? ספונסר בפורומים? פליירים? ערוץ יוטיוב שמתייג את כל החברים מהצבא?

 

אני חושב שגילוי נאות זה מינימום. בנאדם הוא גם חלק מקהילה. לבוא ולשקר למשתמשים בפלטפורמה שאתה מקבל, בלי שום התחייבות ומאמץ מצידך, נראה לך תקין "כי צריך לצוף", מבלי להתייחס לזה שהפלטפורמה עצמה היא גם "בנאדם שמנסה לצוף", וכשמפרסמים בה בחינם, עושים את זה על חשבון מקור הפרנסה שלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא, לא נראה לי תקין.

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...