Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התפטרתי כביכול לפני חודש, הייתי בהפסקת עבודה חודש, החזירו אותי ובדקתי את קרן הפנסייה והיא לא פעילה, ככל הנראה המעסיק הפקיד את כל הפיצויים, טרם קיבלתי תלוש אבל אמור לקבל.

 

הבנתי שעל פי חוק צריך להיות הפסקה של חצי שנה ולא פחות.

 

האם זה חוקי? מה ניתן לעשות?

פורסם

אם היא לא פעילה קרי לא היו הפקדות לפנסיה. המלצתי היא להפקיד סכום קטן דרך הוראת קבע או כל דרך אחרת שהקרן מציעה שמתאים לך, ללא קשר להפקדה דרך התלוש משכורת. כמובן במידה ויש בעיה בהפקדות דרך המעסיק קרי צריך לדרוש שיכניס (ולתעד זאת) את הכסף לפנסיה. במידה ולא, לבחון ללכת לבית משפט.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

לא הבנתי מה זה התפטרתי "כביכול"

 

לגופו של עניין

בגלל שכבר היתה לך קרן פנסיה (גם אם לא הפקדת חודש זה עדיין קרן פעילה) המעסיק חייב להפריש לך מיידית

 

  • רעיון טוב! 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 7 שעות, avargel כתב:

לא הבנתי מה זה התפטרתי "כביכול"

 

לגופו של עניין

בגלל שכבר היתה לך קרן פנסיה (גם אם לא הפקדת חודש זה עדיין קרן פעילה) המעסיק חייב להפריש לך מיידית

 

הודעתי להם שהתפטרתי ולא הגעתי למשמרות, חודש הייתי בהפסקת עבודה, לאחר מכן הגעתי איתם להסכם לחזור לעבודה, אבל ככל הנראה הוותק יתאפס לא בטוח.

פורסם (נערך)

ותק בעבודה זה דבר אחד (שאולי סיכמתם על איפוס אבל עדיין תוכל לתבוע כי אתה לא יכול לוותר על זכות שהחוק העניק לך) אבל קרן הפנסיה לא שייכת.

 

תבדוק מתי ההפקדה האחרונה.

 

עריכה: יכול להיות שאתה מבלבל בין קרן לא פעילה לבין הפקדה רטרואקטיבית אחרי 3 חודשים כמו שנהוג עם עובד חדש.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, Night Driver כתב:

ותק בעבודה זה דבר אחד (שאולי סיכמתם על איפוס אבל עדיין תוכל לתבוע כי אתה לא יכול לוותר על זכות שהחוק העניק לך) אבל קרן הפנסיה לא שייכת.

 

תבדוק מתי ההפקדה האחרונה.

 

עריכה: יכול להיות שאתה מבלבל בין קרן לא פעילה לבין הפקדה רטרואקטיבית אחרי 3 חודשים כמו שנהוג עם עובד חדש.

אני כרגע רק התחלתי לעבוד, חזרתי אחרי חודש, לא קבעתי איתם על איפוס וותק, קיבלתי מכתב מעו"ד שלהם קראתי אותו והסכמתי להסכם אבל לא היה מדובר על איפוס וותק.

הוותק נותן זכויות ולא מעט יש לו חשיבות.

 

מה זה הפקדה רטרואקטיבית?

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

עובד חדש עם קרן פעילה זכאי להפרשות מהיום הראשון אבל בגלל שלא כולם ממשיכים וכדי למנוע סתם בירוקרטיה על אדם שעבד שבוע המחוקק קבע שבהשלמת 3 חודשי עבודה מפקידים רטרואקטיבית מהיום הראשון (ואז יש לך חור בתזרים כי שילמת 3 חודשים אחורה).

ובקשר להסכמה, גםצאם הסכמת זה לא יעמוד בבית דין לעבודה בדיוק כמו שאם הסכמת לעבות מתחת למינימום, בלי פנסיה או כל זכות חוקית אחרת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 19 דקות, Night Driver כתב:

עובד חדש עם קרן פעילה זכאי להפרשות מהיום הראשון אבל בגלל שלא כולם ממשיכים וכדי למנוע סתם בירוקרטיה על אדם שעבד שבוע המחוקק קבע שבהשלמת 3 חודשי עבודה מפקידים רטרואקטיבית מהיום הראשון (ואז יש לך חור בתזרים כי שילמת 3 חודשים אחורה).

ובקשר להסכמה, גםצאם הסכמת זה לא יעמוד בבית דין לעבודה בדיוק כמו שאם הסכמת לעבות מתחת למינימום, בלי פנסיה או כל זכות חוקית אחרת.

מה הכוונה? הם אמורים להפריש לי?

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, Potato כתב:

חתמת על חוזה חדש?

 

התפטרת עם מכתב או סתם לא הגעת?

לא חוזה, אני לקחתי עו"ד כי הישארו אותי ללא עבודה חודש.

בעל פה, לא מכתב.

והם הגיעו איתי להסכמה להחזיר אותי.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם (נערך)

אני לא מבין.

מה זה התפטרת לחודש? קבעו לך משמרות ולא באת או הודעת שאתה לא מתכוון להגיע.

או שזה היה חלת?

 

לא מתפטרים או מפטרים בעל פה.

יש נוהל חוקי ומסודר לזה.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, Potato כתב:

אני לא מבין.

מה זה התפטרת לחודש? קבעו לך משמרות ולא באת או הודעת שאתה לא מתכוון להגיע.

או שזה היה חלת?

 

לא מתפטרים או מפטרים בעל פה.

יש נוהל חוקי ומסודר לזה.

 

הגעתי לעבודה, ואמרתי להם "אני מתפטר" ולא הגעתי, ניסו להתחננן אליי להגיע לא הסכמתי לעבוד אצל אותו בוס, אז אחרי זה בקשתי משמרות, התעלמו ממני, אז נשארתי באוויר כי לטענתם אני "התפטרתי".

פורסם
לפני 21 דקות, Potato כתב:

לא מתפטרים או מפטרים בעל פה.

יש נוהל חוקי ומסודר לזה.

תעשה חיפוש מהיר על כול השירשורים שהוא פתח בנושא. אתה תבין מהר מאוד מי מו מה.

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

1. כמה זמן עבדת סה"כ במקום העבודה, לפני שהתפטרת?

2. ותק בעבודה וותק בקרן הפנסיה - זה שני דברים שונים.

3. הפקדות לקרן פנסיה - ניתן לקבל פנסיה עם התחלת העבודה, במידה והיא פעילה.

4. האם קרן הפנסיה שלך הייתה פעילה לפני תחילת העבודה המדוברת?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 3 שעות, DareDevil כתב:

1. כמה זמן עבדת סה"כ במקום העבודה, לפני שהתפטרת?

2. ותק בעבודה וותק בקרן הפנסיה - זה שני דברים שונים.

3. הפקדות לקרן פנסיה - ניתן לקבל פנסיה עם התחלת העבודה, במידה והיא פעילה.

4. האם קרן הפנסיה שלך הייתה פעילה לפני תחילת העבודה המדוברת?

מעל 3 שנים.

כן הייתה פעילה רשום שאני צריך להגיש בקשה להארכה של ביטוח פנסיוני.

×
×
  • תוכן חדש...