Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.  יונדאי טוסון 2013 פנס אחורי נשבר, לדים לא נפגעו כלל . 

שרציתי להזמין פנס חדש ראיתי שיש פנס שמגיע ללא לד , ואחד שמגיע עם לד . האם קיימת אופציה לפרק את הלדים מהפנס הישן ולשים בחדש? 

פורסם

לפי מס' רישוי הרכב תוכל לבדוק האפשרויות, מחירים וכו' אצל יבואן פרטי לחלפי יונדאי, קיה ומיצובישי

"קוריאה פלקון" שבת"א, טל' 03-7162540 ובקש את פיני.

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני 8 שעות, מור גולן כתב:

שלום חברים.  יונדאי טוסון 2013 פנס אחורי נשבר, לדים לא נפגעו כלל . 

שרציתי להזמין פנס חדש ראיתי שיש פנס שמגיע ללא לד , ואחד שמגיע עם לד . האם קיימת אופציה לפרק את הלדים מהפנס הישן ולשים בחדש? 

 

תעלה תמונות וגם קישור לפנסים שאתה מעונין לרכוש.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא בטוח במאה אחוז אבל מנסיוני בכמה רכבים עם תאורת לדים בדרך כלל הבקליט החיצוני (שנשבר אצלך) מודבק לבסיס (או המעגל עם הלדים) ללא יכולת הפרדה.

כנראה תצטרך להחליף את כול הפנס.

 

* נסה לפרק את הפנס ולבדוק האם אני צודק או לא.

בכול מקרה אני הייתי מחפש את המק"ט של הפנס ומנסה לרכוש חדש באיביי במחיר נמוך יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

במידה והבקליט החיצונית ניתנת לרכישה בנפרד בעלי או איביי, ישנה שיטה שנראית קצת מורכבת לביצוע של חימום הפנס כולו בכדי לרכך את ההדבקה, להסיר את הבקליט ולהדביק חדשה. 

תוכל לראות סרטונים ביוטיוב. 

למיטב ידעתי יבוא של פנס מחוײל דורש עמידה בתקן וקיום המסמכים הנדרשים להוכיח זאת. יש בפורום מספר שרשורים בעניין אז תבדוק אם זה שווה לך את הטירחה. 

לדעתי הכי פשוט לחפש פנס מפירוק. 

פורסם (נערך)

לא יודע. בכדי למזער את הסיכוי שהפנס ייתפס במכס תזמין רק ממוכר ששולח בדואר רגיל/רשום ולא דרך חברות השילוח כגון: UPS, פדקס.

 

לפני 21 דקות, Moshe c כתב:

ישנה שיטה שנראית קצת מורכבת לביצוע של חימום הפנס כולו בכדי לרכך את ההדבקה, להסיר את הבקליט ולהדביק חדשה. 

 

לא הייתי נכנס להרפתקה הזו. בדרך כלל מדובר על הדבקה אולטראסונית או סוג אחר של הדבקה שאם מנסים להפריד בין החלקים הפלסטיקים נשברים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעתיים, מרק10 כתב:

לא יודע. בכדי למזער את הסיכוי שהפנס ייתפס במכס תזמין רק ממוכר ששולח בדואר רגיל/רשום ולא דרך חברות השילוח כגון: UPS, פדקס.

מנסיון אישי דואר רגיל/רשום לא מבטיח שלא ייתפס במכס אם כי יש שטוענים שמקטין את הסיכוי. 

פורסם
לפני 5 שעות, Moshe c כתב:

מנסיון אישי דואר רגיל/רשום לא מבטיח שלא ייתפס במכס אם כי יש שטוענים שמקטין את הסיכוי. 

בהחלט מקטין מאוד את הסיכוי.

במהלך העשור האחרון ביצעתי יותר מ-100 מהזמנות מאיביי ואתרים מחו"ל ואף חבילה לא נעצרה או שילמתי דמי כופר.

אפילו סטרטר חדש שהזמנתי מאיביי לא נעצר במכס.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...