Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest תמיר .א.
פורסם

נגד משתנה, התחום אתה קובע, זה משנה את זמן ההדלקה והכיבויי,

 

זה מגדיל ומקטין את זמן התגובה של העמעם.

 

תמיר

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש גם את זה: (יותר פשוט פחות רכיבים)

http://www.mashhadkit.com/circuit/Dome%20light%20dimmer%20for%20Cars.htm

 

אבל צריך לבדוק אם ברכב בו מתקינים מפסקי הדלתות מפסיקים את קו ה-12V או את ה-0.

 

אפשר כמובן להתאים את המעגל הזה גם למצב השני.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
יש גם את זה: (יותר פשוט פחות רכיבים)

http://www.mashhadkit.com/circuit/Dome%20light%20dimmer%20for%20Cars.htm

 

אבל צריך לבדוק אם ברכב בו מתקינים מפסקי הדלתות מפסיקים את קו ה-12V או את ה-0.

 

אפשר כמובן להתאים את המעגל הזה גם למצב השני.

בדיוק את זה בניתי לפני כשנה. עובד מצויין!

עלות הרכיבים זולה. אני אישית הרכבתי על מעגל מודפס אוניברסלי (צריך לבצע מס' גישורים פשוטים) שעלה די הרבה אבל ניצלתי זאת גם לפרוייקטים אחרים.

בהצלחה!

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

Guest תמיר .א.
פורסם

ההבדל בין המעגל הזה לבין המעגל שאני הוספתי, שבמעגל הזה שפותחים את הדלת האור ישר נדלק

ורק שסוגרים את הדלת הוא נכבה לאט, זה גם טוב, בסרטוט הקודם גם בפתיחת הדלת האור ידלק לאט.

 

תמיר

פורסם

מישהו יכול להסביר מהם החלקים במעגל שצריך לקנות?(ב DOME LIGHT DIMMER UNIT)

הסתכלתי באתר ולא הבנתי את הכל.

 

וגם לאיפה אני מחבר את המעגל הזה במעגל הקיים שיש לי ברכב? לפלוס ולמינוס של המנורה?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
בדיוק את זה בניתי לפני כשנה. עובד מצויין!

עלות הרכיבים זולה. אני אישית הרכבתי על מעגל מודפס אוניברסלי (צריך לבצע מס' גישורים פשוטים) שעלה די הרבה אבל ניצלתי זאת גם לפרוייקטים אחרים.

בהצלחה!

דני.

ואיך חיברת אותו בדיוק?

הרי לפי השרטוט זה הלחצן שבדלת נכנס כחלק מהמעגל..

יש אפשרות לחבר אותו לפני המנורה עצמה בלי לפרק חצי מהחיווט של המנורה /לחצן?

פורסם
ואיך חיברת אותו בדיוק?

הרי לפי השרטוט זה הלחצן שבדלת נכנס כחלק מהמעגל..

יש אפשרות לחבר אותו לפני המנורה עצמה בלי לפרק חצי מהחיווט של המנורה /לחצן?

סליחה. שכחתי לציין שהוספתי רילי קטן שידמה את הפעולה הנ"ל מאחר והמעגל הזה מיועד ל+ ממפסק בדלת ואצלי זה הפוך. הרילי מקבל פיקוד ממפסק הדלת וסוגר את המעגל.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

ריליי? לא מוגזם?

אפשר פשוט לחבר ג'וק 741 נוסף בתצורת "מהפך" (עם איזה 2-3 נגדים נוספים, עלות חלקים כוללת: אולי 5 שקל)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

השגתי את כל הרכיבים המצוינים ע"י WIL בלינק

http://www.mashhadkit.com/circuit/Dome%20light%20dimmer%20for%20Cars.htm

(מה שבנה דני) אך לא הבנתי איך אני מחבר את זה לחיווט הקיים. אין לי בעיה לחבר למפסק בדלת או לנורה אני רק לא הבנתי איךב דיוק זה אמור להתחבר אם תוכלו להסביר (אם זה עוזר יש לי פיאט אונו).

לא הבנתי גם האם יש צורך בריליי הנוסף שדיברת עליו או שזו רק אופציה?

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

will. מוגזם? אני לא חושב- בעיקר כשריליי עלה לי 0 שקלים...

Triple-H, הנה המעגל המוסב:

Dome_light.jpg

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
באיזה ריליי השתמשת?
זה לא כ"כ משנה. העיקר שיהיה 12V. הזרמים גם כך נמוכים (מקס' 1A עבור נורה 10W). כך שכל ריליי ממוצע יעשה את העבודה.

בחנות לאלקטרוניקה, תסביר להם מה אתה עושה והם כבר יתנו לך ריליי מתאים. האם אתה מלחים את העסק על מעגל מודפס?

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

במעגל מודפס אורניברסלי כמובן..

יותר קל מאשר לדחוף מטריצה בתקרה :-)

 

ועוד שאלה..

עבר המון זמן מאז שהשתמשתי לאחורה עם רכיבים חשמליים...

לאן חיברת כל חוט בריליי [מה ל5 ומה ל6] ?

פורסם

יותר פשוט

 

לי יש רנו מגאן שנת 96 וגם אצלי ברכב האורות מעמעמים את עצמם בסגירת הדלק

גש לקראסו קנה את המעגל וחבר אותו וזהו.

קצת יקר אבל סוף לנושא

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.


×
×
  • תוכן חדש...