Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש מרכז 21/5/2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אסף אני כנראה מגיעה הפעם במידה ולא יהיועבודות יזומות בתחנה.:wink:

 

ל'

מאמין לך לכל מילה.. איפה היית מפגש שעבר?

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי, ליטל מפגש קודם לא יכלה להגיע היות והיא הייתה צריכה באופן לא צפוי להגיע לתחנה ולנהל את העניינים . לדעתי השבת הזו היא לא תאכזב[במידה ואין לה מחויבויות מראש לתחנה השבת הזו..]

 

אההה והמצלמה שלי סוף סוף חזרה אליי מאמסטרדם ככה שאני יוכל לצלם תמונות חופשי .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חברה המפגש פורסם בעוד כמה פורומים אני חושב שתהיה נוכחות די מכובדת יחסית לשאר המפגשים שווה להגיע...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

תסביר מזה עוד כמה פורמים?

אתם לא חושבים שזה יהיה יותר מדי נוכחות והרבה רעש? (בשביל לבדוק מערכות כיוונים וכ"ד מה שאתם לא עשיתם עד כה)

אם אני טועה אז אין צורך ל"הכנס בי" עוד לא חוויתי מפגש

אבל אני מקווה שיצא לי להגיע בכל זאת. :)

חופש בחירה...זה בכי רע! :-P

גבר תקשיב לי ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק

פורסם

אתה טועה[אבל אל תידאג אני לא יכנס בך] בכל אופן תבוא פעם אחת למפגש כזה ותתרשם [לטובה ולרעה]

את היחצנות של המפגש כולה עשיתי בעוד 2 פורומי אודיו מקבילים. אל תדאג לא יהיה ממש עמוס ויצא מפרופורציות. כל עוד זה לא תחרות SPL אז לא יהיה "מפוצץ בטירוף"..

 

קיצר מקווה שתגיע השבת .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כן גם אני מקווה, אין לי עדין נסיון רב באודיו וכד והמערכת שיש לי באוטו היא ה"STOKE" שבא מהחברה :)

 

עשית יחצנות זה יופי :) השאלה עם הפורמים המקבילים זהים ברמתם לפורום שלנו? מבחינת ידע וכ"ד?!

ותודה שלא נכנסת בי ;)

חופש בחירה...זה בכי רע! :-P

גבר תקשיב לי ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק

פורסם

שמע אני באמת שלא רוצה להפוך את השירשור הזה לצ'ט או שיחה פולנית אבל הפורומים המקבילים שפירסמתי כן יש להם ידע בתחום מעשי ותאורתי. מה גם שהמפגש פתוח כמו שכבר ציינו לחובבים מקצוענים ומתחילים בתחום החל מבעלי המערכות של 2 ב10 וממשיך בבעלי המערכות שצריך משכנתא ולשבור תוכניות חיסכון בישבילן.

נקודה

בנימה אופטימית זו בוא נסיים לדון בעניין זה וניתמקד בתחזית הנוכחות במפגש ושאלות ספציפיות לגבי יום שבת בהקשר למפגש לשם כך דיון זה קיים.

יום טוב.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

צודק טעות שלי, תודה אגב.

 

נו מי עוד מתכוון לבוא ?

חופש בחירה...זה בכי רע! :-P

גבר תקשיב לי ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק

פורסם

המפגש פורסם בפורום שארקס ובאוטו סאונד...

בכוונה פירסמנו רק בפורומים האלה אני מבקש שאנשים לא יתחילו לקחת יוזמה של רצון טוב ולהתחיל לפרסם בפורומים האחרים אני בכוונה ואסף פירסמנו רק בפורומים האחרים...

חברה אני לא יכול לעשות תחזית מי יבוא ומי לא תבואו תפגינו נוכחות ואם כל אחד ואחד יפגין נוכחות טובה יהיה טוב ויהיה מפגש מרתק תאמין לי שנוכחות גבוהה לא תפריע אלה רק תהיה מתכון לעוד קצת כיף...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אההה אתה האלמוני שדיבר איתי בטלפון...

חחח אין בעיה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

באים אומרים יפה שלום לכולם , מסתובבים ברחבה רואים דברים שומעים דברים מתרשמים. מדברים אחד עם השני יושבים קצת וזהו בכללי. כמו כל מפגש . רגיל .תבוא תיראה..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...