Jump to content

roman_nn18

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

הנקודות של roman_nn18

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. 700 ש"ח
  2. ירד ל800 מחיר אחרון! מערכת חדשה חדשה!
  3. למהירי החלטה מערכת במצב חדש חדש הותקנה באוטו 3 חודשיים מצב מצויין כולל כל האריזה המקורית במחיר נמוך מאוד לא להתקשר סתם! אני מאשדוד ולא מגיע לשום מקום מי שרציני שיגיע ויקח מערכת חדשה! מחיר מבוקש 900 ש"ח! http://zap.co.il/model.aspx?modelid=599038# פלאפון:0509644769 רומן! יש אחריות לשנתיים!
  4. פלאפון 0509644769 רומן אני מאשדוד
  5. שלום! אני מוכר מגבר של INFINIT מצב חדש חדש מגיע עם הקופסא שלו כול המסמכים קניתי אותו לפני קרוב לשנה אבל לא השתמשתי בו הוא היה מותן ברכב קצת פחות מחודש ואז הרכב נמכר והמגבר שכב בבית חיכה לאוטו חדש אבל לא הסתדר כך שהמגבר דנדש! דגם המגבר הוא 7541a ונראה לי שגם יש עליו עוד אחריות! http://p.zap.co.il/model.asp?model_id=377097 זה המגבר אני רוצה על המגבר 1000 ש"ח מחיר ששווה את המגבר! אני נעול על המחיר לא להתקשר להוריד אותי כי זה המחיר הסופי!
  6. שלום אני רוצה לרכוש פולסווגן פאסט שנת 2002-2003 מנוע 2000 בנזין אתם יכולים בבקשה להגיד לי איך האמינות שלו הנוחיות שלו? כמה דלק הוא צורך בעיר ומחוץ לעיר? וכו.. תודה לעזורים!
  7. מה מחיר הקורס הזה?
  8. שלום אני נהג כבר שנה וחצי עם רכב פרטי היום הוצאתי רשיון גם למשאית ורציתי לברר עם שווה לי לעשות נהיגה מתקדמת ובמה זה עוזר בחיים? ואיפה אפשר לעשות את זה בסביבת אשדוד???
  9. שלום אני רוצה לעבור לגז ורציתי לשאול עם זה נכון שסטס מתייקר ב5 אלף ש"ח בשנה?
  10. חברה נוסף למכירה מגבר של מאגנט 1000 ווט חדש בן חודשיים עם אחריות מצב חדש 800 ש"ח!!! עם קופסא הכל !!!! ורמקולים של פיונר 250 ווט 150 ש"ח!!! עם מישהו רציני וקונה הכל אני מוכן להביא הכל ב 1700 ש"ח!!!
  11. למה אני לא יכול לקנות משהו מעל 200 דולר?
  12. שלום אני טס לחול עוד כמה ימים ואני רוצה להביא לי מערכת משם לאוטו על מה הייתם מצעים לי על הפיונר : http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=2392&CategoryID=72&Page=3 או על הקנאוד : http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=2349&CategoryID=72&Page=2 שנהיים אותו מחיר! תודה לעוזרים
  13. שלום יש לי למכירה מערכת פיונר דולפינים כמו חדשה בלי שריטה אחת נקיה נקיה: זה הדגם: http://matsat.starwebz.com/product-20002.html#Pioneer%20DEHP7550 יש לי גם בשבילו שלט הגה חדש!! אני רוצה עליו מחיר ממש נמוך כי אני מוכר את הרכב 900 ש"ח לא תמצאו כזה מחיר בשום מקום!!! כל הקודם זוכה 0507349935
  14. תלוי איזה אינפיניט עם הרגילים אז הjbl נשמעים יותר טוב ויותר עמוק ויפה ואינפיניט kappa נשמעים יותר טוב!
  15. שלום יש לי שאלה בקשר להגברה של סאב! קניתי סאב של מאגנט 200 ווט ארמס ואני מגביר אותו עם מגבר של מאגנט רוק 800 ויש לי רמקולים אחוריים של jbl 70 ווט ארמס אז רציתי לשאול עם לעשות על המגבר כיוון שגם הסאב ינגן עם זה ישפיע על האיכות או רק שיספק באסים והרמקולים ינגנו?
×
×
  • תוכן חדש...