Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש מרכז 21/5/2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המפגש של PSI מתחיל ב11:00 במתחם החניות בהדר יוסף. הם בדרך כלל שם עד שעה גג 13:00 ומשם בדרך כלל נוסעים לטיול מועדון עושים על האש וכדומה.

כל חברי המועדון עיצה לי אליכם:

לכו בבוקר לPSI תגידו שלום תישארו עד 13:00 ותבואו למפגש אודיו[כולה להמשיך ישר ולפנות ברמזור ימין] הרי מפגש PSI זה סה"כ אותם אנשים אותם מכוניות ואותו הדבר כל מפגש. לא יקרה כלום אם אתם תשנו פאזה פעם אחת לטובת מפגש מסוג אחר. ככה תוכלו לטעום מ2 העולמות. מ11 עד 13:00 במועדון הבית שלכם, מ13:00 והלאה תעשו גיחה אלינו .

בוקר טוף ..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקווה להגיע ....

 

הרעיון של מפגש אודיו ב PSI נחמד מאוד , צריך נציג שיציע את זה באתר שלהם....

ככה אולי נראה עוד מערכות במכוניות צרפתיות....

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה כאן...

עד שכולם מגיעים למפגש אודיו בערך 1 בצהריים ואז גם נגמר PSI לא תפסידו הרבה מהאודיו...

ואם תחליטו שמשעמם לכם ב PSI תוכלו לחתוך לאודיו...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

תראו אנשים, המפגש של PSI אכן מתפזר בשעה 13:00 לערך, אבל יש רוב באנשי המפגש (אני למשל, וגם יותם) שממשיכים לטיול, ולמנגל, שמסתיים רק סמוך לשעה 5 אחרה"צ.

 

אז האופציות הן להבא: לעשות מוקדם בבוקר, לפני PSI, לעשות בשבת שאין מפגש של PSI.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
באמת כל הכבוד על היוזמה באירגון וכל השאר אבל יש לי בעייה, שאני מאמין שיש לא רק לי -

משום מה יש לכם נטייה לקבוע מפגש בדיוק ביום ובשעה שיש מפגש של מועדון PSI (PEUGEOT CITROEN SPORT ISRAEL)

וכמה שרציתי להגיע למפגש שלכם כבר כמה פעמים, הוא תמיד נפל ככה,

אני לא מבקש שתזיזו את המפגש הנוכחי אבל למפגשים הבאים - מפגש PSI הוא

כל שבת שלישית בחודש, אז אם תוכלו להשתדל שזה לא יצא בדיוק..

 

אני מסכים עם יותם בסוגיה הזו, למרות שאף פעם לא השתתפתי במפגש PSI..

לפי דעתי מהמפגש הבא יהיה חכם להזיז את השבת.

 

בכל מקרה, לגבי המפגש הקרוב,

 

מי לוקח אותי הפעם? :-D איציק? שלומי? עופר? (למרות שלא נראה לי..) מישו?

 

אשמח לקבל תגובות חיוביות בנושא :wink:

קצת סבלנות, עם קצת רצון ויכולת סוף יוני אני חוזר לכביש :-D

פורסם
אני מסכים עם יותם בסוגיה הזו, למרות שאף פעם לא השתתפתי במפגש PSI..

לפי דעתי מהמפגש הבא יהיה חכם להזיז את השבת.

 

בכל מקרה, לגבי המפגש הקרוב,

 

מי לוקח אותי הפעם? :-D איציק? שלומי? עופר? (למרות שלא נראה לי..) מישו?

 

אשמח לקבל תגובות חיוביות בנושא :wink:

קצת סבלנות, עם קצת רצון ויכולת סוף יוני אני חוזר לכביש :-D

אני מוכן לקחת אותך למפגשים עד יומך האחרון - העיקר שלא תעלה שוב לכביש:drinking:.

תודיע לי אם יש לך סידור או לא, בכל אופן - אני בא!

 

איציק.

פורסם

יופי, אני מקווה שהנוכחות תמשיך להיות מתונה כמו שאני רואה נכון לרגע זה .ובאמת כל אילו שמבטיחים שיגיעו באמת יגיעו .

לגבי מיזוג מפגש PSI עם שלנו-רעיון לא מוצלח . מה גם שמארגני PSI לא יסכימו לכך וסתם יצא בלאגן.

 

כמו שהצעתי בתחילת העמוד לחברי PSI זה הרעיון הטוב ביותר ולי גם יצא לעשות זאת פעם אחת וזה היה בסדר גמור ונוח מאד.

 

אסף

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אני אשתדל לבוא, זה יהיה כבר אחרי "יום הדין":-)

 

ומהו יום הדין????

 

 

לצערי עדיין אין לי אוטו וחלק מהמערכת יושבת על הארון והחלק השני בחנות :wink:

 

בכל מקרה אני מקווה להגיע עם חבר.

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

פעם ראשונה שאני יגיע למפגש. יהיה נחמד לראות את האנשים שמאחורי השמות בפורום. מקווה גם לשמוע לראשונה מערכות ממש ברמה, כי אצלי בחבר'ה המערכת שרשומה למטה נחשבת הכי טובה שיש... חחח... וכל פעם שאני אומר שאני רוצה לשפר רוצים להרביץ לי.... אני שם!

חתימה עד שלוש שורות. תודה.

פורסם
ומהו יום הדין????

כולנו נשמח ביום שלישי עם חברנו לפורום עופר, שנושא את ידה של חברתו לאישה

 

יום למחרת כבר זה יהיה סיפור אחר, שאם הוא יאחר הבייתה מהמפגש,

 

 

הוא ישן על הספה עם החתול שלו. :-D

פורסם

הג'ינג'י,החמוד!

אבל יש כבר חידושים----כנראה שאני אהיה בדרך לתאילנד ביום שבת....

 

עופר

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...