Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה קאמיק vs פולקסווגן טי-קרוס


CTS
שימו לב! השרשור הזה בן 589 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

מתבלטים בין 2 הרכבים-

קונים יד שניה, שנת 2020 מפאת תקציב.

 

נסיעות בעיקר בתוך העיר, 10 ק״מ ביום סך הכל.

נסיעות ארוכות אחת ל-3 שבועות.

 

1. אמינות? חוששים מהדיר הרובוטי

 

2. צריכת דלק מנסיון?

 

3. מה לגבי עלות הטיפולים? לא היה לי סקודה או פולקסווגן לפני. איך העלויות בהשוואה לסיאט לדוגמה או יונדאי?

 

ובכלל, כל נתון רלוונטי יתקבל בברכה

 

תודה רבה

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ההתייחסות היא למנוע 1 ליטר, זה כבר שאלה של טעם אישי.

השאלה היא מה אתה רוצה יותר?

רכב שנראה טיפה סטיישן מוגבה,[סקודה],? או צורה של גיפון, [פולקסווגן] .

 

הקאמיק בכל מקרה יותר מרווחת מהפולקסוואגן, וזה בא לידי ביטוי במידות שלה. למרות שהם חולקות אותה פלטפורמה בדיוק. 

כמובן גם פנים הרכב בשניהם, שונה בהתאם.

מכלולים מכאניים זהים בשניהם. גיר DSG יבש 7 מהירויות, שלא ממש "אוהב" פקקי תנועה.

צריכת דלק, הקאמיק טיפה יותר חסכונית בדלק בהפרש זניח.

 

נקישות יתר בגיר, הססנות, רעידות, והחלפות הילוכים ברוטאליות, הם סימן לא טוב, ויש לקחת בחשבון הוצאה כספית לא קטנה, כאשר הרכב לאחר תקופת האחריות. גם לבדוק מרווח טיפולים, שבוצעו בזמן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם שניהם באותו מחיר הייתי בוחר בקאמיק. הוא קצת פחות רבוע וקשוח אבל לדעתי הוא נראה טוב, הוא מרווח ומאובזר יותר מהפולקסווגן ותא הנוסעים שלו נאה ונעים באופן דיי מורגש.

הפולקסווגן חביב אבל תא הנוסעים מאכזב עם גוונים כהים ופלסטיקה פשוטה.

אני הייתי בודק גם סיאט ארונה. הוא נאה מהפולקסווגן לטעמי, תא הנוסעים דיי זהה לטי קרוס מבחינת איכות חומרים אבל הסיאט בדרך כלל זול יותר ומעניקה תמורה עדיפה למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה ומטעה 

התא נוסעים בטימקרוס הרבה יותר מוצק ואיכותי מהסקודה ובטח מהארונה 

בדקנו את תאי הנוסעים לפני שחבר שלי רכש את הטי קרוס

 

הטי קרוס מאובזר מספיק . אולי פחות יפה מבפנים אבל מבחוץ הרבה יותר יפה מהקאמיק יותר מיוחד ממנו

ויותר פוזה יש לו יותר גבוה גם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בקאמיק וטי קרוס יום שלם ראש בראש על אותם כבישים והקאמיק עושה הכל יותר טוב למעט תנוחת ישיבה שגבוהה יותר בטי קרוס.

תא הנוסעים בקאמיק משמעותית יותר נעים. הריפודים, הדשבורד, העור על ההגה ועל ידית ההילוכים הכל איכותי יותר בסקודה וגם איכות ההרכבה טובה יותר.

אפשר להוסיף לזה גם בידוד רעשים ונוחות נסיעה עדיפים בסקודה.

מה זה מאובזר מספיק? או באותו מחיר מקבלים רכב מאובזר יותר ועם יותר כריות אוויר אז למה להעדיף את הרכב הנחות?

לגבי פוזה ועיצוב לא נכנס לזה, זה עניין של טעם. אצלי בבית חונה ארונה שלטעמי נאה יותר משניהם אבל בין קאמיק לטי קרוס לדעתי קאמיק יותר נאה ואני מעדיף את המראה הקצת יותר נמוך וספורטיבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

T CROSS גבוהה מעט יותר, זה יתרונה. מכל בחינה אחרת הקאמיק עדיפה, איבזור הפנים הרבה יותר איכותי ומרשים, מרווח פנים עדיף ונסיעה מעודנת יותר. האמת היא שהפולקסוואגן הזו היא הראשונה שהכרתי שמשדרת פשטות מוגזמת, אפילו צליל טריקת הדלתות החלול מתאים יותר לאיזו מיני מהמזרח הרחוק מאשר לפאר התעשייה הגרמנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Mike808 כתב:

אני הייתי בודק גם סיאט ארונה. הוא נאה מהפולקסווגן לטעמי, תא הנוסעים דיי זהה לטי קרוס מבחינת איכות חומרים אבל הסיאט בדרך כלל זול יותר ומעניקה תמורה עדיפה למחיר.

אבל מצד שני בטי קרוס יש תיקון סטייה מנתיב שאין בארונה ב-2020.

הקאמיק מציע את החבילה הכי טובה מבחינת בטיחות כבר מרמת הגימור הבסיסית - הכי הרבה כריות אוויר, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור רכב בשטח מת (שיש בארונה ברמת גימור FR, בסטייל שהגיעו בערך מאמצע 2020 ובטי קרוס מרמת הגימור הגבוהה).

אם לסמוך על icar, הקאמיק מגיעה גם עם פתחי מיזוג מאחור שאין בשתי האחיות שלה וחיישני רוורס מקוריים ומצלמת רוורס מקורית (בארונה FR רק חיישני הרוורס מקוריים והמצלמה בהתקנה מקומית, בסטייל גם אין חיישנים).

בקאמיק גם מראות צד מתכהות נגד סינוור (שוב לפי icar) שזה פיצ'ר נחמד לדעתי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בוחר שלא להשוות בין ה2 (למרות שעוד מעט תבין מה הבחירה שלי) נטו בגלל שלא יצא לי לחוות מספיק את הטי קרוב.

מנגד, וזה מנגד רציני אני מחזיר בקאמיק שנת 2020 דגם סטייל מנוע 1.5 טורבו הגרסא הבחירה ביותר. אני היד הראשונה והרכב אצלי שנתיים ככה שאני יודע להגיד לך שחווית הנהיגה טובה, אני מאוד נהנה מהרכב, עד עכשיו מראה אמינות מצויינת, דיי חסכוני בדלק.

רמת הגיבור מצויינת ביסח למתחרים בשוק בתג מחיר קרוב. בידוד הרעשים מצויין, הפונקציונליות של הרכב ממש ממש טובה (המון פינוקים ברמת הגימור סטייל הבחירה).

אומנם הוא לא ספורטיבי אבל לא חסר כח בכלל במיוחד במנוע הגדול יותר והגיר מתפקד מצויין.

מאוד מרווח בפנים ובחוץ, תנוחת הישיבה לא מהגבוהות ביותר אבל עבורי מספקת מאוד במיוחד כי אני מגיע מBRZ.

בסה"כ הכללי לא בר השוואה לטעמי לטי קרוס או לארונה, איכות החומרים 4 רמות מעל וגם מבחינת האבזור והבטיחות, זה מה שגרם לי לסגור את העסקה עליו בזמנו.

יכול להגיד שאני מאוד שמח על הבחירה שלי והייתי עושה אותה שוב ושוב היום

עריכה אחרונה על ידי Fubo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Mike808 כתב:

נהגתי בקאמיק וטי קרוס יום שלם ראש בראש על אותם כבישים והקאמיק עושה הכל יותר טוב למעט תנוחת ישיבה שגבוהה יותר בטי קרוס.

תא הנוסעים בקאמיק משמעותית יותר נעים. הריפודים, הדשבורד, העור על ההגה ועל ידית ההילוכים הכל איכותי יותר בסקודה וגם איכות ההרכבה טובה יותר.

אפשר להוסיף לזה גם בידוד רעשים ונוחות נסיעה עדיפים בסקודה.

מה זה מאובזר מספיק? או באותו מחיר מקבלים רכב מאובזר יותר ועם יותר כריות אוויר אז למה להעדיף את הרכב הנחות?

לגבי פוזה ועיצוב לא נכנס לזה, זה עניין של טעם. אצלי בבית חונה ארונה שלטעמי נאה יותר משניהם אבל בין קאמיק לטי קרוס לדעתי קאמיק יותר נאה ואני מעדיף את המראה הקצת יותר נמוך וספורטיבי.

אתה נראה מושתל של סקודה.

 

אתה אשכרה טוען שהאיכות הרכבה בסקודה טוב יותר מבפולקסווגן? 

אתה טוען שההגה וידית  הילוכים של הטי קרוס שהם בדיוק כמו בטיגואן הם פחות טובים משל הסקודה? 

חחחחחחחחח 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, hagai_al כתב:

אתה נראה מושתל של סקודה.

 

אתה אשכרה טוען שהאיכות הרכבה בסקודה טוב יותר מבפולקסווגן? 

אתה טוען שההגה וידית  הילוכים של הטי קרוס שהם בדיוק כמו בטיגואן הם פחות טובים משל הסקודה? 

חחחחחחחחח 

 

מהיכרות עם התגובות של מייק, הוא ממש לא מושתל של סקודה.

גם בביקורות בחו"ל התלוננו על איכות תא הנוסעים.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 589 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...