Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 47 דקות, 98civic כתב:

ברור, תהיה לאדה חשמלית..מה לא?

אתה צוחק, אבל היו להם פיתוחים של רכב חשמלי עוד בשנות ה70

https://ladamoscow.com/-советский-э

 

אפילו הוציאו סדרה מוגבלת של 50 מכוניות כדי לשמש כרכבי משלוחים.

 

היו להם עוד כמה דגמים חשמליים ששימשו את הצוותים באולימפיאדת 1980.

בתאריך 30.7.2022 בשעה 13:35, itsik170 כתב:

ומה הם יעשו במדינות במזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה - שם אין תשתית לרכב חשמלי כמו שיש באירופה?

ידחפו להם דגמי בנזין מיושנים, כמו שעושים עכשיו עם דיזל.

 

לדעתי - ימשיכו לייצר במשך תקופה, רק לא לEU.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 21 שעות, Gopher כתב:

 

עם גנטור הם לא ימכרו אבל מה שכן אפשרי זה מכונית עם גג סולארי למרות שהטווח שמתקבל כיום לא גדול. מציעים גג סולארי כבר באיוניק 5 והוא יכול לספק 2,000 ק"מ בשנה מאנרגיית השמש. בעתיד עם קולטים יעילים יותר והתקדמות טכנולוגית, הטווח הזה יכול לגדול משמעותית.

Hyundai Unveils 'Charger on Wheels' IONIQ 5 With Solar Panel Roof

 

Hyundai עובדת עם power paperהישראלית   - https://apollo-power.com/   , לכל מי שסקפטי. 

 

image.thumb.png.20f3620cc75e8ea68193c0590a2f694a.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

בהינתן שאין כאן תעשיית רכב אמיתית (למעט כלים צבאיים/מיוחדים בקנ"מ קטן) שאר התחום שנקרא אוטוטק, מאוד חזק כאן.

Autotalks, מובילאיי, Innoviz , ועוד כמה שמפתחות מודולים ותכנה לרכב . 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הם יפסיקו לפתח דגמי דלק חדשים, אבל ימשיכו לייצר ולמכור את הישנים עוד הרבה זמן. ואחרי שיפסיקו גם את זה עדיין הם מחוייבים לספק שירות לדגמים האלה לכמה שנים טובות.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, SlowRide כתב:

הם יפסיקו לפתח דגמי דלק חדשים, אבל ימשיכו לייצר ולמכור את הישנים עוד הרבה זמן. ואחרי שיפסיקו גם את זה עדיין הם מחוייבים לספק שירות לדגמים האלה לכמה שנים טובות.

 

 

הדגם הדלקי האחרון שייוצר וימכר יהיה ב-2032 שזה עוד עשר שנים, הפסקת הפיתוח תקרה עוד לפני ב-2026 שזה עוד שלוש שנים. זה אומנם עוד הרבה זמן באופן יחסי, אבל זה כבר מורגש ומוחשי.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם

עד להחלטה הבאה של פחות להיות תלוי במקורות אנרגיה לא מתחדשים שדיקטטור מטורלל כזה או אחר יושב עליהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 שעות, Gopher כתב:

 

הדגם הדלקי האחרון שייוצר וימכר יהיה ב-2032 שזה עוד עשר שנים, הפסקת הפיתוח תקרה עוד לפני ב-2026 שזה עוד שלוש שנים. זה אומנם עוד הרבה זמן באופן יחסי, אבל זה כבר מורגש ומוחשי.

 

גם לדגם האחרון שימכר יצטרכו לתת שירות ולייצר חלקי חילוף הרבה אחרי 2032. כלומר, המכוניות האלה יהיו על הכביש בערך עד 2050. שלא לדבר על רכבים של יצרנים עממיים  שימשיכו לייצר ולפתח רכבים המונעים בדלק אחרי 2030. בקיצור, רכבי הבערה הפנימית ילוו אותנו עוד הרבה זמן. אישית אני לא מאמין שהדור שלנו יחווה מעבר טוטאלי לרכב חשמלי, כמו למשל המעבר הטוטאלי לסמארטפונים.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חשמל או לא, ההבדל הוא יתבטה בזה שלא יתתכננו מנועי ICE חדשים אלא ימשיכו עם הקיימים אולי עם מעט שיפורים/שינויים/שינמוכים) . עדיין צריכים לתכנן פלטפורמות, שילדות, ושאר ירקות.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ושם מדברים על 2033, לא על 2032. בקיצור הוסיפו שנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בתאריך 2.8.2022 בשעה 07:35, dani666 כתב:

-- ^ --

הכל נכון עד להחלטה הבאה.

 

אאודי שהיא חברה גרמנית רצינית לא משנה החלטות כמו שבשבת, הם קיבלו החלטה אסטרטגית ויעמדו בה.

 

בתאריך 2.8.2022 בשעה 18:15, ch2856 כתב:

לא יודע, סתם ככה, לדוגמה, אולי גם זה

 

בתאריך 2.8.2022 בשעה 18:46, SlowRide כתב:

ושם מדברים על 2033, לא על 2032. בקיצור הוסיפו שנה.

 

עוד יותר טוב. עברה שנה ואאודי עדין עומדת מאחורי ההחלטה שלה (לא שזה אמור להפתיע מישהו), ואם כבר המצב השתפר מכיוון שכעת הם מדברים על 2032 😄

פורסם
בתאריך 2.8.2022 בשעה 11:14, SlowRide כתב:

גם לדגם האחרון שימכר יצטרכו לתת שירות ולייצר חלקי חילוף הרבה אחרי 2032. כלומר, המכוניות האלה יהיו על הכביש בערך עד 2050. שלא לדבר על רכבים של יצרנים עממיים  שימשיכו לייצר ולפתח רכבים המונעים בדלק אחרי 2030. בקיצור, רכבי הבערה הפנימית ילוו אותנו עוד הרבה זמן. אישית אני לא מאמין שהדור שלנו יחווה מעבר טוטאלי לרכב חשמלי, כמו למשל המעבר הטוטאלי לסמארטפונים.

 

בזה לדעתי אתה צודק. גם אחרי שיפסיקו ליצר את רכבי הבעירה הפנימית עדין יהיו רכבים כאלה שימשיכו לנסוע עד שיגיעו לגריטה. זה תהליך שיקח 15 שנה לפחות עד לסיומו.

ההחלטה החשובה של האיחוד האירופי לאסור מכירה של רכבים מזהמים בשנת 2035 בהחלט תאיץ את המהלך.

בשווקים נחשלים כמו אפריקה, דרום מזרח אסיה, דרום אמריקה בוודאי שאימוץ הרכבים החשמליים יהיה איטי יותר מאשר במדינות המפותחות עקב בעיות תשתית.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 31.7.2022 בשעה 13:34, 98civic כתב:

ברור, תהיה לאדה חשמלית..מה לא?

הרבה יותר מוקדם ממה שאתה חושב.

תכיר, לאדה E לארגוס, או בעברית, לוגאן MCV דור קודם  מוסבת לחשמל, כרגע בלי נתונים רשמיים אבל עם כוונה להגיע לייצור.

מעניין אם היא תירש את מקומה של הלאדה ריבה בתור הרכב הרוסי שמחזיק במשך עשורים ללא שינויים מהותיים.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
×
×
  • תוכן חדש...