Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד יצרן רכב חשוב נוטש את רכבי הבעירה הפנימית ועובר לחשמליות.

לפי התוכנית של אאודי הם מגדירים את עשר השנים הבאות בתור "העשור של השינוי" - ואם לוקחים בחשבון את מה שתכננה יצרנית הרכב הגרמנית מעתה ועד ל-2032, מדובר כנראה בלשון המעטה.

התכנית שלהם כוללת את השלבים הבאים:

  • 20 דגמים חשמליים חדשים עד 2026
  • אין יותר דגמים חדשים של רכבי בעירה פנימית אחרי 2026
  • אין יותר דגמים בכלל של רכבי בעירה פנימית אחרי 2032 (יוצאת הדופן היחידה יכולה להיות סין)
  • מכירת 3 מיליון מכוניות ברחבי העולם עד 2030 עם שולי רווח של 11%

כל אחת מההתפתחויות הללו תהיה משמעותית עבור מותג כמו אאודי. השגת כולם בפחות מעשור משקפת את המהירות שבה יצרניות רכב מודרניות חייבות להתפתח, או להסתכן בהתיישנות.

 

Audi’s Future Product Plan: Transitioning From Internal Combustion To Fully Electric

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

ומה הם יעשו במדינות במזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה - שם אין תשתית לרכב חשמלי כמו שיש באירופה?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בקיצור, 

צריך להתחיל לחסוך ל-RS3/RSQ3 של 2025-6

😕

מדכא החישמול הזה…

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

עד שהחשמל ישלוט בעולם זה 30 שנה לפחות אם לא יותר.חוץ מאירופה במערבית וכמה סטיייטים בארה"ב לא באמת יש יכולת או אפשרות של ממש לעבור לחשמל. אני מת לראות איזה כפר ברוסיה עם טסלות או איוניקים. אותו הדבר עם כפרים נידחים עם חשמל.הודו? ברזיל?  

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, 98civic כתב:

עד שהחשמל ישלוט בעולם זה 30 שנה לפחות אם לא יותר.חוץ מאירופה במערבית וכמה סטיייטים בארה"ב לא באמת יש יכולת או אפשרות של ממש לעבור לחשמל. אני מת לראות איזה כפר ברוסיה עם טסלות או איוניקים. אותו הדבר עם כפרים נידחים עם חשמל.הודו? ברזיל?  

 

ישראל מאמצת את התקינה האירופאית לרכבים וגם אחוז הרכבים החשמליים שנמכר בארץ מתקרב מאוד לאירופה, כך שהתשובה ברורה בהקשר שלנו.

לגבי כפרים נידחים בהודו ואיזה רכבים יש שם אם בכלל, מודה שאני פחות מבין בזה 😁

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם
לפני שעתיים, 98civic כתב:

אני מת לראות איזה כפר ברוסיה עם טסלות או איוניקים. אותו הדבר עם כפרים נידחים עם חשמל.הודו? ברזיל?  

לא נראה לי שלשם אאודי מכוונים. גם לא פולקסוואגן. גם היום לא נראה לי שתראה שם דגמי אאודי חדשים. 

  • אהבתי 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

בדיוק הנקודה, יש מספיק יצרנים טובים שעדיין ימשיכו לייצר בנזין. במוו ממש לא מתכוונים להזניח בנזין והם בין אלו  שעדיין מפתחים מנועי בעירה חדשים

עריכה אחרונה על ידי 98civic
  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני שעה, ch2856 כתב:

הידיעה הזו בערך בת שנה.

 

 

לא יודע מאיפה הגעת לזה, הידיעה חדשה ומעודכנת מ-13.7.22

 

פורסם

נראה לי שלמקומות בלי חשמל הם ימכרו את האוטו עם גנרטור בתא מטען,

ואז תראה את האוטו נוסע עם כבל מהתא מטען לכיון השקע טעינה😀,

לא יהיה להם ברירה אחרת.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, WE988244 כתב:

נראה לי שלמקומות בלי חשמל הם ימכרו את האוטו עם גנרטור בתא מטען,

ואז תראה את האוטו נוסע עם כבל מהתא מטען לכיון השקע טעינה😀,

לא יהיה להם ברירה אחרת.

 

עם גנטור הם לא ימכרו אבל מה שכן אפשרי זה מכונית עם גג סולארי למרות שהטווח שמתקבל כיום לא גדול. מציעים גג סולארי כבר באיוניק 5 והוא יכול לספק 2,000 ק"מ בשנה מאנרגיית השמש. בעתיד עם קולטים יעילים יותר והתקדמות טכנולוגית, הטווח הזה יכול לגדול משמעותית.

Hyundai Unveils 'Charger on Wheels' IONIQ 5 With Solar Panel Roof

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 שעות, 98civic כתב:

עד שהחשמל ישלוט בעולם זה 30 שנה לפחות אם לא יותר.חוץ מאירופה במערבית וכמה סטיייטים בארה"ב לא באמת יש יכולת או אפשרות של ממש לעבור לחשמל. אני מת לראות איזה כפר ברוסיה עם טסלות או איוניקים. אותו הדבר עם כפרים נידחים עם חשמל.הודו? ברזיל?  

מצחיק שהזכרת את רוסיה, לא נראה לי שהיא מעניינת את המערב, שיתקעו עם הלאדה שלהם, יש להם מספיק נפט עבורה

  • אהבתי 1
פורסם

השאלה אם הלאדה מסוגלת לסוע מהמפעל עד לתחנת דלק😀

  • מצחיק 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...