Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אני עם סיוויק 2016 1.8 ידנית.

יותר מדי פקקים ביום יום - החלטתי שהגיע הזמן להחליף לאוטומט וכמישהו שכרגע מאוד מרוצה מההונדה שלו חשבתי להתקדם ל שנתון 17-18 דגם 1.5 טורבו.

מאמין שיש בו בערך את כל מה שחסר לי בסיוויק הנוכחית + יש בו את כל מה שאני מאוד אוהב מהנוכחית.

קראתי הרבה,

דלק שכנס בשמן ומצריך טיפולים דיי דחופים, בעיות מזגן בחלק מהרכבים, בעיות קילוף צבע וכו.

בגדול, אני נורא רוצה את הרכב הזה, ניסיתי לחשוב קצת על המתחרים ובכל זאת הוא קוסם לי הכי הרבה.

רציתי לדעת למי שמכיר / בעל רכב כזה, עד כמה באמת כל הבעיות האלה רציניות / קורות באמת לכל רכב או שהשכיחות שלהן דיי נמוכה / גם אם קורה - בר תיקון ואפשר יהיה להמשיך להנות מהרכב.

דבר נוסף, אילו דברים צריך לשים לב כשאלך לראות רכבים יד2 במפגש ראשוני עם מוכר, ולאיזה דברים צריך לשים לב בבדיקה כשאחליט לבצע לאחר המפגש הראשוני שיראה כאופציה טובה לרכישה.

 

תודה רבה לעוזרים!

×
×
  • תוכן חדש...