Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת גומיית ציריה - הציר לא יוצא


Erezash
שימו לב! השרשור הזה בן 642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

מיצובישי אאוטלנדר 2014

בבדיקה האחרונה שם לב המוסכניק שצריך להחליף גומיית ציריה, אבל יש בעיה הוא לא מצליח לפרק בין החלקים על מנת להגיע לגומיה.

הוא נותן מכות עם פטיש וסוג של איזמיל על הפעמון אבל הוא לא זז פנימה....

מה עושים? מישהו נתקל בבעיה כזו?

  1. ההמלצה שלו במצב הזה היא להשתמש בכח של דיסק על מנת לחתוך את הפעמון ולהחליף את כל החלק של הציריה לחלק חלופי מפירוק (עלות החלק בלבד 1200 ש"ח)
  2. לחתוך את הפעמון ולשים פעמון סיני חלופי (פחות מומלץ על ידו)

 

יש לכם איזו שהיא עצה, מה עושים?

 

 

עריכה אחרונה על ידי Erezash
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש חולץ מיוחד לזה, מצד אחד הוא נתפס על הברגים של הגלגל, ובמרכז החולץ יש בורג שלוחץ את הציריה פנימה.

לזה אני מתכוון:

https://www.aliexpress.com/item/1005003688381592.html?spm=a2g0o.ppclist.product.2.505eFsxnFsxnX6&pdp_npi=2%40dis!ILS!₪ 26.39!₪ 15.82!!!!!%402101d1ae16556624631078288ea77b!12000026808627658!btf&_t=pvid:15b2b358-4e22-4a75-9026-5b08e5e3a366&afTraceInfo=1005003688381592__pc__pcBridgePPC__xxxxxx__1655662463

 

אפשרות שניה היא חולץ 3 זרועות, זרועות על הנאבה ובורג מרכזי על ציר הפעמון והוא יחלץ בהצלחה רבה.

 

אפרשרות שלישית, לפרק את כל הבית מיסב עם הציריה ובפרדס בזהירות לחלוץ.

ואפשרות רביעית ואחרונה אם עד כאן לא הלך לחמם עם מבער את הנאבה תוך כדי הפעלת לחץ בפרס/חולץ 3זרועות, אבל יגרם נזק למיסב בחימום.

 

בקיצור זאת לא בעיה נדירה בעל מקצוע צריך לדעת להתמודד עם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה @ba323f, אכן פתרונות מעולים,

מתברר שככל הנראה ההברגה של הפעמון קצת נהרסה והיה לו קשה לסגור מחדש את האום על הצד של הגלגל.

יש פתרונות להברגה?

מה לגבי החלפת הפעמון כולו - האם חובה לשים רק מקורי, יש בעיות עם הסיניים למינהם? או יצרן אחר מומלץ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דפיקה על ההברגה זה לא מקצועי, תחפש בעל מקצוע שיודע להתמודד עם בעיות כאלה.

מה הקשר להחליף פעמון, עכשיו יש בעיה איך לחץ אותו, נניח והבאת פעמון חדש איך אתה מחלץ את הקיים??

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ba323f דיברתי עכשיו עם כמה מוסכים, מסתבר שאצלם זה לגיטימי(ואולי הפתרון המקובל) לחילוץ ע"י פטיש ואיזמל...

יותר מאשמח לקבל המלצה על מוסך שעובד לפי רמות איכות אחרות, אני פשוט חייב כבר לטפל בנושא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לשאול את רפי לין. בעיקרון כל מוסך ממתמחה במיצובישי עם כלים נכונים יעשה את העבודה.
מאלא שאמרו לך "פטיש ואיזמל" ( "אינדיאנים") הייתי מתרחק ומהר. ככל הנראה נזק כבר נגרם לך. 

 

כל מה שהיה צריך זה חולץ -

 

 

 

 חולץ פעמון צירייה מקצועי לרכבים פרטיים.:

 

https://www.facebook.com/watch/?v=1310640248951454

 

 

https://www.garageshay.co.il/אודות/מוסך-מתמחה-בדגמי-מיצובישי-בראשון-לציו/

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטוח שצריך להוציא את הצירייה מהפעמון? יש כלי פנאומטי שמרחיב את הגומיה ומשחיל אותה מעל הפעמון.

נפלתי פעם עם מוסניק חובבן (כך התברר לי אח"כ) שלא החזיק את הכלי הזה, והוא שבר לי שם עוד כמה חלקים עם הפטיש והאיזמל שלו, יצאתי בנזק של אלף ש"ח על כלום (שבר לי פין של קצה הגה, ואח"כ שם לי חלק חליפי בלי לכוון את ההגה, כמובן לקח מחיר מלא, ואני הלכתי אח"כ למישהו אחר שיכוון את ההגה, לא נותן לו עוד פעם לגעת לי באוטו גם בחינם)

2.PNG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיצורי הדרך האלה פוגמים ברכב שלך. נראה לי שהבנת שאלו שחוסכים בכלים גורמים נזק.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כבר עם נזק לתפוח ולחיבור מחבטות עם הפטיש ומחפש רק לכסות את המקום? 
אישית הייתי פונה למוסך מתמחה שייחליף כבר את כל המכלול החבוט. זה חלק בטיחותי. תבדוק שלא נפגע לך ההיגוי . 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...