Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לפני רכישת גיפון, עד 150k


yaniv572
שימו לב! השרשור הזה בן 769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

כבר כמה חודשים אנחנו בוחנים מחליף לרכב השני בבית, פוקוס 2008 שעושה עבודתו נאמנה, מזדקן בכבוד אבל חסר כל מערכות בטיחות וזה מאוד חשוב לנו(וגם המזגן חצי כוח, אבל הבטיחות קודמת להכל)

הקצבנו 150k לחדש (במשומשות הכל השתבש, ספורטאג 2016 שבחנו לפני חצי שנה רק עלתה במחיר) ועשינו סבב סוכנויות.

חשבנו על רכב קצת יותר דומה לגיפון.

הפסולות - כל רכב עם גיר רובוטי דו מצמדי. הרכב ייסע בפקקי גוש דן ומהנסיון של הסקודה אוקטביה, אישתי לא מוכנה לשנות הרגלי נסיעה (לא לגלוש עם נגיעה בברקס לאורך זמן).

טויוטה יאריס קרוס - הצפיפות מאחורה פשוט הכריעה. פרט לזה הרכב היה אחלה, אבל זה דיל ברייקר.

פיג'ו 2008- פחות אהבנו.

טויוטה chr - קלסטרופובית מאוד למי שיושב מאחורה.

קיה סלטוס - מרגיש רכב מיושן וזולל דלק. לא הגיוני לי לקנות היום רכב שהצהרת צריכת הדלק שלו היא 12 קמ לליטר משולב(=בפועל כניראה 1 ל 10).

נשארו כאופציות ראויות:

יונדאי קונה היברידי - אני מתלבט אם לפסול בגלל שכן יש לו גיר רובוטי. האם בנסיעה על החשמל עדיין יש שימוש בקלאץ'?

בנוסף, בנסיעת מבחן ההגה הרגיש לנו קצת נוקשה מדיי. משהו שלא חווינו בקונה החשמלית (נפלה בגלל תא מטען קטן מדיי).

סיטרואן c4 - ממש אהבנו את הרכב. 2 נושאים שמציקים לי: 1. סחירות (שוק, מחיר וכו'), 2. מנוע 1.2 המקולל של הקונצרן. אומנם יש 5 שנות אחריות וזה קצת מרגיע, האם יש עדיין מה לדאוג מהרצועה המתפוררת?

ונשארה הבחירה הרציונלית והקצת משעממת, טויוטה קורולה היברידית, לא גיפון אבל בהחלט יכול להישאר כאופציה.

 

בחנו גם את ה 3008 ו c5 איירקרוס - פחות התחברנו לגודל של הרכבים, אין ככ צורך כרגע(יכולים למתוח את התקציב).

 

אם נדבר על דרישות כלליות:

1. בטיחות

2. מרווח ברכב

3. צריכת דלק

ותמיד יש את עניין הסחירות (שאני לא יודע איפה למקם)

פתחי אוורור מאחור הם בונוס נחמד, יש אותם ב c4 אבל לא בקונה.

 

אשמח לעצתכם!

 

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ על מזדה CX30 ברמת גימור אקזקיוטיב (בעלים של כזו). תיכנס בתקציב בליסינג 0 ק"מ. מבחינת בטיחות מגיעה עם כל המערכות המודרניות, מבחני ריסוק אני מניח שתענה על הדרישות - אבל לא יכול להתחייב לכך - תוודא. הצריכת דלק בנסיעה משולבת מתונה כ 13 קמ"ל וניתן יותר (אני מגיע ל 12.7 עם תאוצות). מרווח - מקדימה בסדר גמור, מאחור סביר - אני מסיע 2 מבוגרים ויש להם מקום. התא מטען - קטן יחסית. הרכב שובב ומתגמל מאוד את הנהג. לאור שכתבת על נסיעה בעיר - חד וחלק לא הייתי נוגע ברובוטי, וגם לא בגיר רציף. במקרה של ה CX30 - זה רכב עם גיר אוטומטי פלנטרי רגיל, שמגיע עם תגובת מצערת זריזה מאוד. אני נוסע המון בעיר, ומוצא שזה שימושי מאוד היכן שצריך יציאה מיידית מהמקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שדיי התעלמתי ממאזדה עד שאמרת, אנסה לתאם נסיעת מבחן לשבוע הבא כדי להתרשם יותר מהרכב.

 

עוד משהו -

בסיטרואן/פיג'ו מערכת הסטיה מהנתיב מתקנת ממהירות 70 קמש. האם יש מערכות שמתנהלות אחרת? מתריעות במהירות נמוכה יותר? מתקנות במהירות נמוכה יותר? ולא כחלק מבקרת שיוט אדפטיבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...