Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

מה הקשר לשב"ח ???
כל תושב שטחים הוא שב"ח ?!

אז למה השוטר צין את זה בדו"ח?

בחיים לא ראיתי דו"ח שרשום בו ישב באוטו תושב תל אביב.

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 10 שעות, WE988244 כתב:

אז למה השוטר צין את זה בדו"ח?

בחיים לא ראיתי דו"ח שרשום בו ישב באוטו תושב תל אביב.

זה לא היה שב"ח די בוודאות, שכן העונש על הסעת שב"ח הוא מאסר בפועל, שנתיים או שלוש שנים תלוי בנסיבות. הנהג לא היה יוצא רק עם קנס 1000 שקל.

 

סביר להניח שזה היה תושב השטחים עם אישור.

 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 6.6.2022 בשעה 20:27, ba323f כתב:

אין קשר לזה שהרכב עבר טסט.

אם בוחן תנועה בודק את הרכב ומוצא ליקויים, גם שניה אחרי שהרכב עבר טסט, זה קביל ומקובל וכל הכבוד לבוחן אם באמת מצא ליקויים.

נסיעה בלי טסט זאת עבירה וגם תלוי מה פרק הזמן שאין טסט.

מכשילים בטסט על תפוחים פגומים וגם על ריפוד קרוע בהחלט.

נסיעה עם ליקויים בטיחותיים ברכב זה קודם כל מסוכן, זה למען בטיחות הנוסעים ברכב ולמען הסובבים בדרך.

 

מה שנותר לך לעשות הוא לקחת את הרכב למוסך מורשה משרד התחבורה ולתקן את הליקויים+ אישור תיקונים ולגשת למכון טסטים.

לא הבנתי את זה. עפ"י חוק, מצופה ממני לטפס מתחת לרכב ולבדוק גיומית תפוח, משולשים וכו? אז בשביל מה עושים טסט בכלל? איזה תוקף חוקי יש לו אם מצופה מהאזרח לעשות את כל הבדיקות כל יום ולקחת על זה אחריות?

עריכה אחרונה על ידי laplug
פורסם

בקיצור, חבר שלך נורא דומה בהתנהגותו למרבית עם ישראל: מקטר ומקטר, ומצידו לא לוקח אחריות על שום דבר.   

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם (נערך)
בתאריך 8.6.2022 בשעה 14:13, laplug כתב:

לא הבנתי את זה. עפ"י חוק, מצופה ממני לטפס מתחת לרכב ולבדוק גיומית תפוח, משולשים וכו? אז בשביל מה עושים טסט בכלל? איזה תוקף חוקי יש לו אם מצופה מהאזרח לעשות את כל הבדיקות כל יום ולקחת על זה אחריות?

נתחיל מזה שתענה על השאלה מתי הרכב עבר טסט?

אחר כך תודיע לחבר שיקח אחריות ויבצע טסט לנגרר, אחרת מה אתה רוצה שכל יום ישלחו אליו שוטר לבדוק אם הוא מקפיד לעשות טסט?

כאשר רכב נעצר לבדיקה שגרתית, לפתע מתגלה דבר חמור מאוד של נסיעה ללא טסט בתוקף, ממשיכים בבדיקה שהיא יותר מקיפה כדי לוודא שאין עוד עבירות.

כמו שאתה רואה "סתם" לא עצרו אותו לבדיקה, זה התחיל מעבירת תנועה בנתיב השמאלי וגלש הלאה.

אם הרכב עבר טסט כדת וכדין אם אתה מבין למה אני מתכוון, אז שיפנה למכון טסטים לבירור איך לא הכשילו אותו בטסט על זה, או שיגדיל ראש ואחרי זה יתלונן למשרד התחבורה של המכון טסטים, רק נקווה שהבוחן בטסט במקרה לא חבר של החבר ואז הם לא יהיו יותר חברים.

 

חוץ מזה צילמת רק את החלק התחתון של הדו"ח, לא רואים את העבירה שבגינה ניתן הדו"ח יתכן וכל מה שכתוב מטה זה רק "הערות" המחזקות את הדו"ח אך בפועל לא ניתן בגינם הדו"ח לתשלום.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
לפני 26 דקות, ba323f כתב:

נתחיל מזה שתענה על השאלה מתי הרכב עבר טסט?

אחר כך תודיע לחבר שיקח אחריות ויבצע טסט לנגרר, אחרת מה אתה רוצה שכל יום ישלחו אליו שוטר לבדוק אם הוא מקפיד לעשות טסט?

כאשר רכב נעצר לבדיקה שגרתית, לפתע מתגלה דבר חמור מאוד של נסיעה ללא טסט בתוקף, ממשיכים בבדיקה שהיא יותר מקיפה כדי לוודא שאין עוד עבירות.

כמו שאתה רואה "סתם" לא עצרו אותו לבדיקה, זה התחיל מעבירת תנועה בנתיב השמאלי וגלש הלאה.

אם הרכב עבר טסט כדת וכדין אם אתה מבין למה אני מתכוון, אז שיפנה למכון טסטים לבירור איך לא הכשילו אותו בטסט על זה, או שיגדיל ראש ואחרי זה יתלונן למשרד התחבורה של המכון טסטים, רק נקווה שהבוחן בטסט במקרה לא חבר של החבר ואז הם לא יהיו יותר חברים.

 

חוץ מזה צילמת רק את החלק התחתון של הדו"ח, לא רואים את העבירה שבגינה ניתן הדו"ח יתכן וכל מה שכתוב מטה זה רק "הערות" המחזקות את הדו"ח אך בפועל לא ניתן בגינם הדו"ח לתשלום.

אני לא הפות"ש ולא קשור לסיפור כלל. אני סתם מתעניין עבור אזרח כמוני שתמיד עושה טסט בזמן. מהפוסט שלך נשמע שגם אני אמור לדאוג לקבל כנס על משהו שאין לי שום דרך או כוונה לבדוק כל יום ואני משלם המון כסף למוסך ולמכון רישוי שיעשו עבורי

פורסם (נערך)

משום מה, מבלי ששמתי לב ממצב שאני עונה לך התבלבלתי וחשבתי שאתה פותח האשכול, קודם כל סליחה.

לגבי שאלתך:

אם אתה יודע שאתה מטפל ברכב במוסך שמכבד את עצמו ומבצע בדיקות בזמני הטיפולים ברכב, ומבצע טסט לרכב בלי קומבינות אין לך ממה לדאוג מהגעה למצב כזה.

אבל אם לצורך העניין בטיפול אומרים לך  שצריך להחליף תפוח הגה ואתה מסרב לתקן, ובזמן הטסט אתה מחפש דרך עקיפה להעביר את הרכב(לא חוקית) אז אל תתפלא.

על תקינות הרכב אחראי בעל הרכב והנהג ברכב.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...