Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. אימי עם מאזדה 3 שנת 2016 יד ראשונה שנסע 7000 קמ בלבד. כן כן. רוצה לשדרג לרכב חדש וקטן.

מה ההמלצה? טריידאין בסוכנות מאזדה? ניתן לעשות טריידאין לרכב חדש אצל כל חברה או רק מאזדה במאזדה? המלצות על רכב קטן לטובת שימושים בסיסיים בלבד? 

תודה!

פורסם

טרייד אפשר בכול חברה,אבל רוב הסיכוי שתפסידו כסף ולא תקבלו הנחות.

ממליץ לנסות למכור לבד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מדובר על פער משמעותי מאוד בין טרייד אין ללבד.

כל חברת טרייד אין תחטוף את הרכב כי בשתי דקות הם כבר מוכרים אותו.

(אם כי עלולים לחשוד שק"מ מזוייף עם כזאת מציאה😜).

פורסם

תודה! אז אפשר להגיע לכל סוכנות לא רק מאזדה?

ואני מעדיף נוחות של לסגור בק טו בק ובמקום אחד. 

איזה רכב קטן ממליצים? איך ה i10?

פורסם

אתה יכול להגיע לכול סוכנות.

אם אתה מחפש מיני הייתי בודק ספארק.

הפיקנטו והיונדאי עברו לגיר רובוטי, הם איטיות יותר אך בעיקר הגיר פחות נעים, בזמן האצה יש השהיה מורגשץ ולטעמי מעצבנת מאוד.

הספארק עם גיר רציף הרבה יותר נעים, וגם זריזה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במצב של בשוק היום הכי משתלם למכור לבד, פרסם פה באתר אחרי שקבלת הצעה של הטרייד אין על הרכב - תקבל לפחות 10,000 שח מעל ההצעה שלהם.  צור קשר בפרטי ואעזור לך אם אתה חושש ממשהו

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

הייתי קונה את הi10 שאתה מעוניין בה 

מפרסם את המאזדה אחרי שקיבלתי את היונדאי מוכר תוך כמה ימים בכמה אלפים מעל המחירון וכולם מבסוטים 

לא הייתי הולך אפילו לקבל הצעת מחיר מטרייד 

יתנו לך מחירון ותו לא למרות שהרכב שווה יותר(והם גם ימכרו אותו ביותר)

בהצלחה גם במכירה וגם בקנייה

שמואל

 

פורסם

שאלה קטנה: למה להחליף רכב כמעט חדש?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אל תשכח שבi10 החדש יש גיר רובוטי די מעצבן, כנ"ל גם בפיקנטו.

ספארק יהיה מעולה, אם כי פחות אמין.

יאריס מצויינת אבל מחיר גבוה וקטגוריה מעל.

לגבי המאזדה, תמכור לבד תוך 10 דק' תמכר מעל מחירון ++

אם אין לך כח להתעסק במכירה וקניה, דבר איתי בפרטי ואעזור לך

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני 6 שעות, המהיר הזהיר כתב:

אל תשכח שבi10 החדש יש גיר רובוטי די מעצבן, כנ"ל גם בפיקנטו.

ספארק יהיה מעולה, אם כי פחות אמין.

יאריס מצויינת אבל מחיר גבוה וקטגוריה מעל.

לגבי המאזדה, תמכור לבד תוך 10 דק' תמכר מעל מחירון ++

אם אין לך כח להתעסק במכירה וקניה, דבר איתי בפרטי ואעזור לך

איזה בעיות יש בספארק החדשה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

החה לי את הספארק מהשכרה והוא די חופר בכל מה שקשור למערכת בטיחות, אתה נצמד לא יותר מדי והוא צופר,

בכללי נראה שאיכות מערכות הבטיחות שלו הם בנוניים

לגבי אמינות, אני בעבר רציתי לקנות כזה רכב והתייעצתי עם המכונאי שאני מתייעץ איתו על כל רכב שאני מעוניין לקנות והוא ממש לא המליץ...

לא שאלתי למה, כאני מאמין לו, פשוט קניתי רכב אחר

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

הנה בלי להתאמץ כבר קיבלת הצעה. כמו שכבר אמרו רוב הסיכויים ששווה לנסות ולמכור לבד. מצד שני אני לאחרונה מסרתי רכב בעסקת טרייד אין כי קיבלתי מחיר מאוד קרוב למחירון המשוקלל ולא הייתה לי סבלנות להתקשקש עם קונים.

לגבי מחליפות, זה כמובן תלוי בתקציב. אם מעדיפים משה זול הייתי בודק את טויוטה אייגו x וגם את סוזוקי סוויפט ואיגניס. אם רכבים יקרים יותר באים בחשבון אז במאזדה CX3 מאובזרת היא תרגיש בבית מבחינת תפעול ותקבל תנוחת ישיבה גבוהה ומערכות בטיחות מלאות.

פורסם

קח בחשבון לא למכור לפני שקיבלתי את האוטו החדש,

זמני האספקה מטורפים,

חבר מכר את האוטו בהצעה שמישהו שם לו לאחר שקיבל תאריך משוער למסירה של עוד כחודש, הוא חישבן שעלות שכירות אוטו לחודש עדיין רווחית,

תכלס עברו 3 חודשים ועדיין לא סיפקו לו את האוטו, הם מכוסים בחוזה, והחבר אוכל את הכובע.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...