Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 שעות, matan129 כתב:

כן, אני לא רואה סיבה שלא.

לפי הנוהל* סעיף 272 א' (2), צריך שהרכב יהיה רשום על שם הנכה או אפוטרופוס.
לא רשומות מגבלות שנוגעות לבעלות משותפת.

*
https://www.gov.il/BlobFolder/dynamiccollectorresultitem/answer-freedom-information-3942/he/נוהל נכים יוני 2015.doc

מעדכן שאחרי בדיקה עם משרד התחבורה צריך שיהיה בבעלות יחידה של הנכה ועל שמו

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, דניאל2369 כתב:

מעדכן שאחרי בדיקה עם משרד התחבורה צריך שיהיה בבעלות יחידה של הנכה ועל שמו

תודה על העדכון. עדיין, נראה שהתשובה הזו היא לא לפי שום בסיס חוקי. הייתי דורש מהם את הרפרנס המתאים לחוק. תצטט את הנוהל, תגיד שלפי הסעיפים כך וכך אין דרישה כזו וכיוצ"ב.

 

מניסיון עם רשויות, לפעמים הם מתקפלים במקרה כזה (לאו דווקא משרד התחבורה, אבל עם העירייה זה עבד לי בעבר).

עריכה אחרונה על ידי matan129
פורסם
לפני 17 דקות, matan129 כתב:

תודה על העדכון. עדיין, נראה שהתשובה הזו היא לא לפי שום בסיס חוקי. הייתי דורש מהם את הרפרנס המתאים לחוק. תצטט את הנוהל, תגיד שלפי הסעיפים כך וכך אין דרישה כזו וכיוצ"ב.

 

מניסיון עם רשויות, לפעמים הם מתקפלים במקרה כזה (לאו דווקא משרד התחבורה, אבל עם העירייה זה עבד לי בעבר).

אין עם מי לדבר שם זה נציגות בנות 18 שחוזרות כמו תוכי על מה שכתוב בחוברת שנתנו להם בהדרכה

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם (נערך)
לפני 58 דקות, דניאל2369 כתב:

אין עם מי לדבר שם זה נציגות בנות 18 שחוזרות כמו תוכי על מה שכתוב בחוברת שנתנו להם בהדרכה

מבאס. אולי שווה לקפוץ למשרד הרישוי, יש שם פקידים ותיקים יותר בד"כ. תתעקש לדבר עם מנהל הלשכה אם צריך.

עריכה אחרונה על ידי matan129
פורסם
בתאריך 30.5.2024 בשעה 13:03, tinoki כתב:

אתה לא עושה כלום. הרופא שולח את הדיווח לרשות הרישוי והם מזמנים אותו לבדיקה.

רופא רשות הרישוי מחליט האם לשלול את הרשיון עד הבדיקה אם לאו.

אבא שלי הגיש את הטופס במשרד הרישוי ואמרו שישזמנו אותו לבדיקה, הוא לא קורא SMSים ולא תמיד עונה לשיחות בטלפון (שרשום בטופס הירוק). כיצד הם מזמנים אותו? אני יכול לבדוק את הSMS שלו כשאני מבקר אותו אם זה מתבצע בSMS.
האם יש דרך גם ליצור איתם קשר באופן יזום כדי לברר\לקבוע תור?

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...