Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך יודעים אם צריך להחליף חיישן חמצן?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י amosbmw,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

אם אין נורה שנדלקת או שהמחשב רכב לא מראה תקלה ספציפית אז לא צריך להחליף חיישן חמצן?

כי הבנתי שצריך להחליף חיישנים (קדמיים ואחוריים) כל איזה 100 אלף ק"מ ושלי עבר 200 אלף ולא מאמין שהוחלף

אמרו לי שהחלפת חיישנים יכולה גם לשפר את ביצועי המנוע

בקיצור אשמח לסיוע בעניין הזה 

תודה

 

פורסם
לפני כשעה, yaronbmw3 כתב:

היי, 

אם אין נורה שנדלקת או שהמחשב רכב לא מראה תקלה ספציפית אז לא צריך להחליף חיישן חמצן?

כי הבנתי שצריך להחליף חיישנים (קדמיים ואחוריים) כל איזה 100 אלף ק"מ ושלי עבר 200 אלף ולא מאמין שהוחלף

אמרו לי שהחלפת חיישנים יכולה גם לשפר את ביצועי המנוע

בקיצור אשמח לסיוע בעניין הזה 

תודה

 

על איזה רכב מדובר? תהיה יותר ספציפי, תקבל תשובה יותר מקצועית.

 

פורסם

היי,

הרכב שלי BMW3 דגם 325I שנת 2004 שסוגר תיכף 200 אלף ק"מ

לגבי "חוסר סחיבה" - כן מרגיש שנוסע פחות טוב ויש גם ריח של דלק לפעמים בתוך תא הנוסעים (לא יודע אם זה קשור או לא)

אני מבין מהתשובות שצריך לעשות בדיקה למצב התערובת כדי להבין אם צריך או לא - אני לא עשיתי

כל מוסך מבצע בדיקה כזו?

תודה!

פורסם

אם אין לך תיעוד מתי הוחלפו: תחליף חיישן חמצן קדמי, פלאגים ופילטר אויר.

חיישן החמצן מתעייף לפני השלב שהוא מקפיץ קוד תקלה.

אם יש לך אפשרות כספית תחליף חיישן MAF (למקורי בלבד!)

תעשה סריקת מחשב אם יש עוד תקלות כלשהן.

 

לגבי ריח דלק, תבדוק טוב את צנרת הדלק.

במכוניות כאלה אני מעדיף להחליף את כל צנרת הדלק ומערכת הקירור, כדי להיות רגוע. אבל אם אתה לא יודע לעשות את זה בעצמך אז מדובר בהוצאה לא מבוטלת.

 

אומנם רוב הניסיון שלי עם BMW, אבל דוגמה מהתקופה האחרונה - בגולף של אשתי נדלקה נורת תקלה על חיישן החמצן ב164000 ק"מ. החלפתי והורגש מיידית שיפור משמעותי בצריכת הדלק.

 

כל מוסך יכול לעשות את העבודה אבל עדיף מוסך שמתמצא במכוניות האלה.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

להחליף חיישן קדמי צריך בכל מקרה כי עברת מזמן את הקמ בו מחליפים. אני הזמנתי את שלי באיביי והחלפתי עצמאית ברכב אחר כשהגעתי ל110k קמ וזה שיפר את צריכת הדלק ב10%.

  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

פורסם
בתאריך 31.3.2022 בשעה 09:27, amosbmw כתב:

אם אין לך תיעוד מתי הוחלפו: תחליף חיישן חמצן קדמי, פלאגים ופילטר אויר.

חיישן החמצן מתעייף לפני השלב שהוא מקפיץ קוד תקלה.

אם יש לך אפשרות כספית תחליף חיישן MAF (למקורי בלבד!)

תעשה סריקת מחשב אם יש עוד תקלות כלשהן.

 

לגבי ריח דלק, תבדוק טוב את צנרת הדלק.

במכוניות כאלה אני מעדיף להחליף את כל צנרת הדלק ומערכת הקירור, כדי להיות רגוע. אבל אם אתה לא יודע לעשות את זה בעצמך אז מדובר בהוצאה לא מבוטלת.

 

אומנם רוב הניסיון שלי עם BMW, אבל דוגמה מהתקופה האחרונה - בגולף של אשתי נדלקה נורת תקלה על חיישן החמצן ב164000 ק"מ. החלפתי והורגש מיידית שיפור משמעותי בצריכת הדלק.

 

כל מוסך יכול לעשות את העבודה אבל עדיף מוסך שמתמצא במכוניות האלה.

תודה עמוס!

בעניין החיישן MAF - אכן יקר - מעל 3K למקורי חדש

האם מניסיונך זה יכול לשפר בצורה מורגשת את הסחיבה של האוטו? האמת שבעבר קפצה תקלה על החיישן הזה אבל לא משהו עקבי וגם הסכום קצת הרתיע אותי כמובן אז העדפתי להתעלם...

פורסם
לפני שעתיים, yaronbmw3 כתב:

תודה עמוס!

בעניין החיישן MAF - אכן יקר - מעל 3K למקורי חדש

 

חיישן MAF לא באמת עולה 3 אלף שקל. זה פשוט מחירי יבואן בארץ שמרקיעים שחקים.

 

כשקניתי חיישן חמצן לרכב שלי, החיישן עולה 2 אלף מהיבואן אבל באיביי אותו חיישן בדיוק עלה 250 שקל. 

 

עכשיו כשאני מחפש חיישנים לרכב שלך באיביי אני רואה הרבה דברים סביב 400 שקל (כמו חיישן של דלפי למשל שזו חברה נורמלית) אז כנראה שזה בערך המחיר. תמצא מקט ותריץ חיפוש. 

  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

  • פיתרון
פורסם

היצרן המקורי של הmaf למנוע M54 של פות"ש הוא VDO.

חיישן כזה עולה $255 בחו"ל.

מאוד חשוב לקנות מהיצרן המקורי, אתה תרגיש הבדל מיידי בסחיבה. כמובן להחליף מסנן אויר יחד עם החיישן.

חיישן חמצן קונים של Bosch או NGK על פי דגם הרכב.

מובן שלא התכוונתי לקנות אצל יבואן BMW בארץ.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

תודה על התגובות - למדתי הרבה

הזמנתי את החלקים - חיישני חמצן קדמיים וה MAF

כשיגיעו אביא למישהו שמכיר יותר ממני שיעזור לי עם זה

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...