Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ראשית מתחשק לי פשוט להגיד תודה על הפורום הנהדר הזה.

 

ועכשיו לשאלה, ברשותי רכב מאזדה 2 דינאמיק שנת 2014, עשיתי טיפול כולל מילוי שמן ב - 105,000 ק"מ.

כיום, כאשר הרכב עם 110,100 ק"מ (סה"כ כ - 5,000 ק"מ מאז הטיפול),  בדקתי שמן ולפי הסימון 

נראה לי שירד לי בין 25% - 30%. נראה לי הרבה יותר מדי.

 

האם לדעתכם ונסיונכם המנוע אוכל שמן או שמא מדובר בצריכה סבירה לרכב בין 8 שנים ?

יש משהו ספציפי לבדוק ? האם יש מה לעשות ?

 

אשמח לתשובתכם.

 

 

 

פורסם

היי, מאזדה, בטח בשנתון הזה, לא אמורה לצרוך שמן כלל.

תמלא על מנוע קר ותבדוק שוב על מנוע קר. אם חסר שמן תבדוק קודם נזילות. אולי במוסך סגרו חזק או חלש מידי את בורג ריקון השמן / פילטר שמן, תבדוק גם נזילה מאטם מכסה שסתומים למרות שלפי הכמות כנראה שזו לא הסיבה ואם לא תראה בעין תידרש לחזור למוסך לבדיקה מקצועית. 

פורסם

תודה רבה.

שכחתי לציין שכבר הייתי אצל מוסכניק בפתח תקווה (למען ההגינות לא אציין את שמו) ציין שאין נזילות ואמר שאין כ"כ מה לעשות.

אודה לעצות כיצד להמשיך טיפול ו/או המלצה על מוסך מומחה, אמין ואיכותי לטיפול בנושא.

פורסם

לפני שאתה מחפש מומחים זה לא הגיוני שאין נזילות.

צריכת שמן קיימת בכל מנוע וככל שלוחצים יותר גז נצרך יותר שמן.

בלי קשר לאם יש או שאין בעיה.

 

פורסם

תנסה את מוסך שי לי באור יהודה. מוסך מורשה יבואן של מאזדה ופורד.

למרות שלא יצא לי לבקר שם, הוא מומלץ כאן בפורום. 

תפנה לעדי ותאמר לו שאתה חבר הפורום, אולי הוא יסכים לבצע בדיקה ללא עלות. 

בהצלחה 

×
×
  • תוכן חדש...