Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קקטוס דיזל שנת 2016. ידנית כמובן.
188K ק"מ.
עליה לכביש יולי.
צבע לבן.
יד 2, 01 ברשיון (בפועל הרכב "הועבר" אליי מאבא שלי אך לא ביצענו העברת בעלות, אז שקללו מחיר כיד 3).
יש מובילאיי.

הטוב:
צריכת דלק שתגרום לפוטין להזיע.

הוחלפו קלאץ וטיימינג באזור ה150-160K ק"מ.
הוחלפו 4 צמיגים ביולי (גודייר אפישנגריפ). טיפולים בוצעו במוסכים מורשים מלבד האחרון (טיפול 180K) שבוצע בגבע.
ברקסים קידמיים, צלחות+רפידות, גם נסעו בקושי (אולי 5000 ק"מ).
לא היה מעורב בתאונות.
בגדול אני לא חושב שהרכב דורש שום ישור קו ואפשר לנסוע בשקט עד הטיפול הבא, הרכב באמת נוסע יפה מאוד ולא כי אני משוחד.
הרע:
דליפת גז מהמזגן - בסבירות גבוהה מאוד נדרשת החלפת מאייד, אבדוק את הנושא סופית ביום שישי והוא יטופל במהלך השבוע הבא (יטופל זה אומר שהבעיה תיפתר, לא מילוי גז או פלסטר אחר).
מצלמת רוורס לא עובדת - לא חקרתי את הנושא לעומק יש מצב שהפתרון פשוט מאוד.

מחיר נדרש: 
המחירון הוא 36.7K.
באם מישהו ירכוש אותו לפני שאספיק לטפל בבעית המאייד המחיר המבוקש הוא 28K.
לאחר החלפת מאייד המחיר המבוקש הוא 33K.

נמכר עקב שידרוג.
תמונות יועלו במהלך סוף השבוע.
פירוט טיפולים ישלח למתעניינים.

052
חמש
תשע 6 תשע

4 שש 9

אופיר.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...