Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הבורג הנ"ל  נועל  תושבת של  סולנואיד שאני רוצה לפרק עלמנת  להחליף/לנקות, 

 

ונראה לי שהתעסקו  עם  זה בעבר, הבורג שאמור להיות  שם  במקור 

 

זה 10 מ"מ משושה, ואצלי ישנו  בורג עם  ראש עגול, מעט טחון ותבריג פנימי כלשהו,נראה כמו  כוכבי מכוסח וסימון  צהוב.

 

השאלה, איך  אני יכול לנסות  להוציא את  הבורג הזה T30  מבלי להרוס אתהראש לגמרי/או שהוא כבר הרוס.

 

מה גם שאין הרבה מרחב תמרון, די צפוף, ואם יש המלצה לכלי ספציפי עם ידית מומנט עם  מאריכים קצרים.

 

כל מה שמצאתי זה מפתחות בודדים, שמשני הצדדים הם לא מתאימים מבחינת  אורך ואי אפשר לעבוד איתם

272957523_688594605475774_6693730304190040594_n.thumb.jpg.f106421902bb9e5499a6eeb839dae529.jpg2963230_273165849_247350870888430_3468831982972865273_n(1).thumb.jpg.e93091cc160f083377617fb569f62ab7.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי nimo
פורסם

חכה למומחים אבל מה שאני הייתי עושה במצב כזה גם לא באוטו

אני קונה בורג חדש 

ואז אני לוקח ביט שמתאים בערך מדביק אותו עם אפוקסי (רק את הבורג הישן לביט לא את השאר) ופוצח את הבורג משליך את הבורג והביט לפח ושם בורג חדש דנדש

  • רעיון טוב! 1
פורסם

חוץ מלקדוח בבורג ולהכניס לתוכו ביט קודח, האפשרות הכי טובה היא לתקוע ביט מעט גדול יותר עם פטיש/לשים גומיה בין הביט לבורג כדי שיוסיף חיכוך, ולנסות לפתוח. עדיף עם מפתח דפיקה או לפחות מפתח אימפקט.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אז ככה,למרות שדבק  לא יעזור הרבה לדעתי, אני אתן לזה ניסיון.

 

עוד כמה שעות  אנסה לשחרר אותו.

 

הבורג עדיין לא מת לגמרי, אבל לא אצליח עם ההדבקה אז לא תהיה ברירה אלא כמו שנדב ציין, ביט קודח וזה יהיה לא פשוט.273184115_2094024847423836_7714990898685104353_n.thumb.jpg.50077bca9a7abc5432d94b1543284c8b.jpg273685469_1884738141906849_6200771218860667405_n.thumb.jpg.41eb955626fc82ba5acf1f243639f8d6.jpg

 

פורסם (נערך)

עם הדבק -  לא הלך.

 

נשארה האופציה עם ביט קודח.

 

אם למישהו יש ניסיון וכלים לחלוץ את הבורג(מיקום הבורג קצת  בעייתי מבחינתי) - אשמח לשלם על העבודה.

עריכה אחרונה על ידי nimo
פורסם (נערך)

לחרוץ עם קאטר משני הצדדים עד שיהיה מספיק עומק ויוצרו 2 קווי ישרים

לשים משחרר ברגים ולחכות כמה דקות\שעות

להשתמש במברג שטוח או רטשט עם ביט שטוח 

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
  • רעיון טוב! 1
פורסם

המיקום בעייתי,הבורג נמצא מתחת לסולנואיד,אחרת מזמן הייתי חורץ ושולף אותו. 

לכן אני מציע למי שיש את הכלים הנכונים,לעשות בתשלום.

 

פורסם

לגבי הדבק, איזה סוג יישמת? לאפוקסי יש זמן עד לייבוש סופי. מה שאני מכיר מהעבודה הוא שעה בתנור ב- 80 מעלות או 24 שעות בטמפ' החדר. לכל דבק יש גרף שמראה את הקושי שלו בתלות של זמן. 

פורסם

מלחם לא יודע אם יעבוד,כי המנוע מחמם את הבורג לא מעט,ועדיין אין סימן לתזוזה. אולי ברנר קטן. למרות שהייתי מעדיף בדרך אחרת כרגע.

 

לגבי פטיש ומברג,זו הסביבת עבודה מלמעלה. 

20220213_091809_HDR.jpg

לפני 2 דקות, ArikB כתב:

לגבי הדבק, איזה סוג יישמת? לאפוקסי יש זמן עד לייבוש סופי. מה שאני מכיר מהעבודה הוא שעה בתנור ב- 80 מעלות או 24 שעות בטמפ' החדר. לכל דבק יש גרף שמראה את הקושי שלו בתלות של זמן. 

הדבק המבני,במקרה הזה פוקסיפול כלשהו,זה לא היה עוזר. צריך להפעיל שם כח,והדבק מתפרק.

 

גם דבקים מאוד חזקים היו מתפרקים. 

זה תפוס שם ברמה של ריתוך. 

וגם בפורומים בחול התלוננו על הקושי לשחרר את הבורג הזה. 

פורסם (נערך)

תנסה לשים חתיכת גומי רחבה אבל דקה בפתח שנהרס (כמו הגומיות המשרדיות הרחבות) ולדחוס את הביט פנימה מאמין שיתפס ותוכל לסובב אותו.

הבורג גם נראה טיפה בולט החוצה תנסה אולי לתפוס אותו עם צבת ולסובב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

קשה מאוד להכנס שם עם כלי כמו צבט או פלייאר,אבל אנסה עם ביט וגומיה.

אעדכן.

ותודה לכל המגיבים כמובן. 

פורסם

לבורג יש מעין חריץ בחלק העליון - איפה שהנקודה הצהובה בתמונה.

לדעתי מישהו כבר הוציא אותו באמצעים אלימים בעבר.

 

נסה להשתמש במברג ארוך, שטוח, עם פטיש. הנח את הקצה השטוח של המברג בתוך החריץ של הבורג, ודפוק אותו לכיוון שמאל (נגד כיוון השעון) לפתיחה.

273184115_2094024847423836_7714990898685104353_n.webp

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...