Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני צריך להחליף צלחות בלם קדמיות למקסימה 2016 (אני הולך להבצע את העבודה).

אני מאזור קריות ובדרך כלל קונה הכל בסביון חלקי חילוף (קרית ביאליק). היום התקשרתי לבדוק לגבי צלחות בלם קדמיות ויש להם או סיניות או של חברת BLUEPRINT (ממה שראיתי זו חברה בינונית אבל לא מצאתי הרבה חוות דעת) ב 420 ש"ח לזוג.

האם יש למישהו המלצה לחברה אחרת או ניסיון עם BLUEPRINT? 

ואולי יש המלצה לאתר/חברה של חלקי חילוף שאני יכול להזמין ממנה במחיר יותר טוב?

תודה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עכשיו ראיתי...

החלפת כבר?

גם אני החלפתי לבד, קניתי מאבי חלקי חילוף של car, רפידות של. Hi Q

סהכ  מרוצה, לא מרעיש ומרגיש טוב הבלימה.

עריכה אחרונה על ידי bjlb
פורסם
לפני 3 דקות, bjlb כתב:

עכשיו ראיתי...

החלפת כבר?

גם אני החלפתי לבד, קניתי מאבי חלקי חילוף של car, רפידות של. Hi Q

סהכ  מרוצה, לא מרעיש ומרגיש טוב הבלימה.

ואי אני בדיוק עשיתי את אותה ההזמנה.

אחרי שדיברתי עם בערך 10 חנויות חלקי חילוף רק אצל אבי מצאתי צלחות בלם איטלקיות ורפידות Hi Q.

עם קצת סבלנות והדרכה מיוטיוב הצלחתי לעשות את העבודה מהבית ואני מאוד מרוצה.

×
×
  • תוכן חדש...