Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני חוצפן ומעתיק כתבות של אנשים אחרים ללא ציון המקור. דעו כי אם אעשה זאת שוב, אני אוכנס לרשימת המעקב של הפורום והודעותי תפורסמנה רק לאחר אישור של המנהלים, מה שיסב לי כאב רב, אבל רק כך כנראה אוכל ללמוד לקח.

 

ועכשיו לעדכון מאתר "אוטו" שפרסמתי כאן בלי בושה ללא לינק וקרדיט, תהנו

פורסם
המסלול נראה כאילו עברו עם משאית אבנים ופזרו אבנים לאורכו,
דוד שלי שהשתתף ברכיבת אופניים שם דווח על רשמים דומים.. ככה אצל השכנים שלנו, אין הרבה מה לעשות..
פורסם

בעיקרון אתה צודק. אבל משום מה כל מסלול רשמי שיוצאים אליו שם יוצא ככה?

 

דודי היה במסלולים רבים בעולם והוא אמר זאת בתור השוואה לאחרים, כשחזר משם.

פורסם
בסוף היום הראשון יובל מדורג במקום ה-14 בדירוג הכללי מתוך 32 נהגים שעדיין במירוץ.

 

http://www.ralsys.com/events/MERC/hkj_05/internet/clseol1gb.php

 

 

אלון

בסוף הלג הראשון יובל עלה למקום 13.

שימו לב גם לדירוג של נהג עם SAXO 1.6 ( מקום 23 בכללי וראשון בקטגוריה שלו) לפני הרבה הרבה אימפרזות ו EVO למיניהם (כולל EVO 6 ו 7) - ממש מדהים.

 

אלון (השני).

פורסם
ואני שובר את הראש איפה למצוא את זה...

 

כל הכבוד ליובל...

אלון

 

היית יכול למצוא גם את זה ב"אוטו" :wink:

 

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=1728&SubjectId=142

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...