Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב יד 2 עד 11


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחפש רכב יד שנייה עד 11 אלף. לא מטחנת דלק מעדיף מנועה 1.6 שיסחוב תעליות של ירושלים בירתנו היפה 2004+. חשבתי על המאזדה 3/לאנטיס, סובארו אימפרזה, מיצובישי לאנסר, והניסאן שכחתי תשם של הדגם, נראלי אלמרה...

 

אם למשהו יש עוד הצעות טובות לרכבים מומלצים בתחום אשמח לשמוע, מעדיף להתרחק מהאמריקאיות בכיאילו(שברולטים למינהן), גם מעדיף להתרחק מהצרפתיות... תודה יא חביב

עריכה אחרונה על ידי Amnesia
פורסם

כל הרכבים שכתבת הם אחלה רכבים.

אתה יכול להוסיף את יונדאי אקסנט/קיה ריו/טיוטה קרולה/הונדה סוויק/סוזוקי ליאנה לרשימה

 

לדעתי מבין כל הרכבים האלה פחות קריטי איזה רכב אלא איך הוא נשמר.

רובם רכבים מאוד אמינים שיכולים לסחוב כמה מאות ק"מ אם טופלו ונשמרו כמו שצריך.

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם
לפני 17 דקות, Amnesia כתב:

מחפש רכב יד שנייה עד 11 אלף. לא מטחנת דלק מעדיף מנועה 1.6 שיסחוב תעליות של ירושלים בירתנו היפה 2004+. חשבתי על המאזדה 3/לאנטיס, סובארו אימפרזה, מיצובישי לאנסר, והניסאן שכחתי תשם של הדגם, נראלי אלמרה...

 

אם למשהו יש עוד הצעות טובות לרכבים מומלצים בתחום אשמח לשמוע, מעדיף להתרחק מהאמריקאיות בכיאילו(שברולטים למינהן), גם מעדיף להתרחק מהצרפתיות... תודה יא חביב

מהסובארו כדאי להתרחק בגלל הגיר. מזדה 3 ולנסר מומלצות. תוסיף גם קורולה וסיוויק.

הכי חשוב שיהיה מטופל. צריכת דלק דומה לכולם.

פורסם
לפני 10 שעות, om2 כתב:

כל הרכבים שכתבת הם אחלה רכבים.

אתה יכול להוסיף את יונדאי אקסנט/קיה ריו/טיוטה קרולה/הונדה סוויק/סוזוקי ליאנה לרשימה

 

לדעתי מבין כל הרכבים האלה פחות קריטי איזה רכב אלא איך הוא נשמר.

רובם רכבים מאוד אמינים שיכולים לסחוב כמה מאות ק"מ אם טופלו ונשמרו כמו שצריך.

 

לפני 10 שעות, David2540 כתב:

מהסובארו כדאי להתרחק בגלל הגיר. מזדה 3 ולנסר מומלצות. תוסיף גם קורולה וסיוויק.

הכי חשוב שיהיה מטופל. צריכת דלק דומה לכולם.

מה לגביי המיצובישי אטראג'?

פורסם

אם אני לא טועה. יש אותה רק מ2013 בערך.

כך שיהיה קשה להשיג אחת ב11 אלף 

אם תצליח, תבדוק שהיא לא שבורה לגמרי.

 

סך הכל זה אוטו פשוט.

חסכוני מאוד בדלק אבל חלש ונטול כל הנאת נהיגה.

נחשב לאמין 

 

אם אתה צריך רכב יומיומי לעליות לירושלים לא הייתי לוקח אותו 

אם זה רק פעם ב, אז לא נורא.

אפשר להגיע גם על 50 קמש לירושלים

 

.

פורסם
לפני 27 דקות, om2 כתב:

אם אני לא טועה. יש אותה רק מ2013 בערך.

כך שיהיה קשה להשיג אחת ב11 אלף 

אם תצליח, תבדוק שהיא לא שבורה לגמרי.

 

סך הכל זה אוטו פשוט.

חסכוני מאוד בדלק אבל חלש ונטול כל הנאת נהיגה.

נחשב לאמין 

 

אם אתה צריך רכב יומיומי לעליות לירושלים לא הייתי לוקח אותו 

אם זה רק פעם ב, אז לא נורא.

אפשר להגיע גם על 50 קמש לירושלים

 

אה וואלה לא ידעתי שהוא מ13 סתם עלה לי לראש מכל הקצינים הזוטרים שמקבלים אותו

פורסם

פורד פיאסטה, אפילו 2010 או 11 ייכנס.

ליאנה עלולה להתחמם, ולאנטיס ישנה מידיי כך שייתכנו נזילות ופגמים.

משתדל לעזור

פורסם

ידני בא בחשבון?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מישהו יכול להסביר לי למה ליאנה עלולה להתחמם? ומה הבעיה עם הגיר של סובארו?

לנושא של פותח השרשור, פורד פוקוס דוק 2 יכול להיות רכב מצויין לדרישות, מאוד אמין פשוט ודיי מתקדם יחסית למתחרות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מה זה בדיקה מקיפה?

לקחת רכב כזה לבדיקה במכון בדיקות זה בזבוז כסף, הוא יקבל טופס שכולו Xים ומלא כסת"חים.

ללכת למוסכניק שאתה סומך עליו שיבדוק את הרכב ולבדוק בעצמך מה שאפשר זה לגיטימי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, doritloli כתב:

מאוד בעייתי, בדיקה מקיפה חובה לפני כל צעד כדי שלא תבלה במוסך כל שני וחמישי :)

בהצלחה

אתה מדבר שטויות הייתי שנים עם רכבים hrv 00, crv 92, rav4 98, rav4 short 98 והכל היה טוב... פשוט צריך לחפש טובטוב, לחרוש את יד שתיים והמארקטפלייס בפייסבוק ולא להתפשר על הרכב שאתה קונה, גם אם לוקח לך חודשיים לחפש בסוף אתה תמצא את הבובה במחיר טוב שאתה מחפש

עריכה אחרונה על ידי Amnesia
פורסם

הדבר הכי חשוב כשקונים רכב בכזה תקציב זה לא הדגם של הרכב אלא המצב של הרכב.

 

אם אתה מוצא רכב עם היסטוריה טובה של תחזוקה, שנראה ומרגיש טוב לך עליו בלי לעשות חשבון אם זה יפני או צרפתי.

האתר שלי: long.co.il

פורסם (נערך)

אחרי שבאמת בדקתי המון רכבים בשבועיים האחרונים וברובם היו בעיות בגיר או נזילות(או שסתם המוכר לא ירד במחיר), מצאתי רכב במצב מכני מעולה(קוסמתית לא נראה טוב יש פריחה בצבע בגג וכאלה אבל אין תאונות רציניות רק טעויות חניה וכאלה) רנו קליאו 2008 ב5 אלף. תודה רבה כולם.

עריכה אחרונה על ידי Amnesia
×
×
  • תוכן חדש...