Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס פסיכומטרי מומלץ


דניאל1983
שימו לב! השרשור הזה בן 864 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

קודם גילוי נאות: אני מדריך פסיכומטרי לא מעט שנים. אני לא מציע את עצמי כמורה, כי אני לא בחיפה וכי אני לא זמין.

אם אתה רוצה מוזמן ליצור קשר ואשמח לעזור במה שאוכל. שלח הודעה בפרטי ואכתוב לך את הטלפון שלי. בנוסף, יכול להמליץ לך על מורה שאני מכיר בחיפה, בסופו של דבר זה יוצא יותר זול מכל קורס קבוצתי איכותי שיש כיום בשוק.

עכשיו לגביך,

1. האם אתה יכול ללמוד לבד? יש היום קורס חינמי לגמרי של המדינה שאם אתה בעל יכולות לימוד עצמי אפילו מינימליות, הייתי ממליץ לך לעשות אותו + שעות עם מורה פרטי להשלמות וחיזוקים. לדעתי זו גם האופציה הטובה ביותר בשוק כיום (באמת שהקורס שלהם לא פחות ממצוין) למי שכן מצליח ללמוד לבד. חשוב להבין: זו לא פשרה. להפך. לדעתי זה הקורס הכי איכותי שיש כיום בשוק למי שיודע ללמוד לבד (סרטונים+תרגולים) הכל אונליין. במחיר של משהו כמו 300 שקלים אתה יכול לרכוש גם מעטפת כזו של מפגשים קבוצתיים, בדיקות חיבורים וכו'. הקורס הזה באמת עשוי ממיטב המוחות בתחום (אלעד שוויצר חי ונושם פסיכומטרי שנים רבות). 

אם אתה לא יכול ללמוד לבד בכלל בכלל, אז סביר שגם קבוצה פחות תתאים לך ואז הדבר הטוב ביותר הוא מדריך פרטי שילווה אותך. לרוב זה יוצא יותר זול מקורס קבוצתי. 

הכל כמובן בכלליות ומבלי להכיר אותך.

2. כמה יח"ל עשית מתימטיקה ואנגלית בתיכון ובאיזה ציונים? לפני כמה שנים זה היה?

3. איזה ציון אתה צריך והאם כבר למדת או ניגשת בעבר?

4. ניסית לפתור בחינה לדוגמה?

5. האם יש לך בעיות קוגניטיביות (קשב וריכוז/דיסגרפיה וגו') או פיזיות (סוכרת, מעי רגיז) המגבילות אותך בבחינות? אם כן ייתכן שאתה זכאי להתאמות בבחינה.

6. מה יותר חשוב לך? להיות עם עוד תלמידים בכיתה (מסגרת) או שאתה רוצה יחס אישי ומורה ש"צמוד אליך"?

7. כמה זמן יש לך ביום לתת לפיסכומטרי? עובד במקביל?

8. האם אתה כרגע באיזו מסגרת לימודית? עובד? צתי פעם אחרונה ישבת ללמוד שעות בכל יום?

9. האם אתה עושה ספורט, אוכל מאוזן יחסית וישן טוב? (מצחיק אני יודע, אבל זה חשוב).

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את דבריו של ניקו שבזמנו מאוד עזר לי.

 

נרשמתי לבחינה דרך האתר של משרד החינוך (עולה 500 ומשהו נראה לי).

 

מישהו נתן לי ספרים של יואל גבע (אני חושב), ישבתי ולמדתי לבד, זה אחרי שלא זכרתי חיבור וחיסור. יכול להיות שיש לי את הספרים זרוקים איפשהו, יכול לחפש בשבילך. לא היה ניתן למכור אותם כי קישקשו בהם, אבל ללימוד עצמי זה יכול להיות טוב.

 

בנוסף הורדתי מאתר של פסיכומטרי מבחנים ועשיתי סימולציות. סימולציות זה חשוב, תעשה כמה שיותר.

 

הוצאתי 600, מה שהספיק כדי להתקבל לאן שרציתי (הנדסת מחשבים ברופין).

 

יכול להיות שאם הייתי לוקח קורס, הייתי מוציא יותר, אבל 600 גם הספיק לי, וגם נתן לי פטור מאנגלית (אני יודע אנגלית ברמה גבוהה והוצאתי את מלוא הנקודות).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום משמעות למספר יחידות באנגלית שעשית, המבחן הפסיכומטרי בודק אוצר מלים נטו. יש המון בוגרי 5 י"ל אנגלית עם ציון 100, שלא עברו את ה120 בפסיכו. ומאידך יש לא מעט בוגרי 3 י"ל, שהוציאו פטור מאנגלית בפסיכו. 

יש יתרון בללמוד לבד, יחד עם זאת, בלא מעט מקרים דווקא קבוצה קטנה יכולה להוציא את המקסימום מהתלמיד.

הקורס של המדינה מעולה מסיבה אחת ויחידה - איכות חומרי לימוד, זה מתחיל ונגמר בזה. לאוטודידקט זה מספיק בהחלט. מי שלא, חייב להיעזר בגורם חיצוני כלשהוא.

עוד נקודה לזכות העזרות במורה/קורס - תכנון אסטרטגי של המבחן, שיכול להעלות את הציון בעשרות נקודות, רק על ידי שינוי סדר פתרון שאלות למשל, מבלי לצבור אף לא פרומיל נוסף של ידע.

אני עוסק בהדרכת פסיכומטרי קרוב ל20 שנה.

מוזמן להתייעץ בפרטי כמובן

 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להגיע בנוגע לחוויה שלי בקורס של יואל גבע, שהמורה הייתה מעולה - אבל הקורס הקבוצתי הזה גרוע.

הרגשתי שהקבוצה מעכבת אותי מאד, ושאני סתם מבזבז את הזמן שלי בשיעורים. מזל שזה היה בקורונה ובזום, ויכולתי ללכת להכין לי אוכל בזמן שאני מתעצבן על זה שמלמדים חוקי חשבון הכי הכי הכי פשוטים, ובסוף אותו תלמיד אמר שהוא לא התכונן לשיעור כמו שהמורה ביקשה. הוא עצלן, ואני מתעכב בגלל זה.

 

בעיניי כמו שאמרו פה, אם אתה יודע ללמוד לבד, הקורס של המדינה + ספרים יד 2 של אחד המכונים הגדולים יעשו את העבודה. יהיה לך אינסוף חומר לתרגל, בסוף השאלות די חוזרות על עצמן אז אתה תגיע מוכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה לקורס של המדינה, אני ניגשתי לפסיכומטרי שלוש פעמים- פעם ראשונה עם קורס לתיכוניסטים של קידום, פעם שניה אחרי צבא ולמידה בחפיף בקורס של המדינה ופעם שלישית עם למידה יותר רצינית במסלול המתוגבר בקורס של המדינה. הציונים שלי היו 684 בפעם הראשונה, 666 בשניה ו720 בנסיון האחרון.

יכול להעיד שרמת חומר הלימוד בקורס של המדינה באמת מצוינת וגבוהה מהקורס של קידום.
 

אם אתה יודע ללמוד לבד ויודע להכריח את עצמך ללמוד לבד אז קח את הקורס החינמי+חיזוקים פה ושם עם מורה פרטי.

הבעיה שלי היא שאני יודע ללמוד לבד אבל חייב שזה יהיה במסגרת כלשהי שתכריח אותי ללמוד (דחיינות), כשניגשתי אחרי הצבא ממש חיפפתי בלמידה ויצא לי ציון נמוך ממה שקיבלתי בתיכון. הקורס המתוגבר פתר לי את הבעיה הזאת עם שיעורי אונליין קבוצתיים+מספר שיעורים פרטיים עם המדריכה.

המדריכה בקורס המתוגבר הייתה מצוינת, בשיעורים הקבוצתיים ניתנו המון טיפים מצוינים, הזמן לא הרגיש מבוזבז והשיעורים הפרטיים אמנם קצרים (חצי שעה) אבל עזרו לחדד נושאים בעייתיים, והדבר הכי חשוב במקרה שלי הוא שהמדריכה ידעה להציק ו"לשבת על הווריד" גם אם לא השתתפתי בשיעורים הקבוצתיים.

כשעשיתי את הקורס לפני שנתיים המתוגבר עלה 250 ש"ח ל28 שיעורים קבוצתיים של שעה+7שיעורים פרטיים+ בדיקה של 7 חיבורים. היום המתוגבר עולה 700 ש"ח ל28 שיעורים + 3 שיעורים פרטיים ובדיקת 3 חיבורים.

למרות שהתייקר זה עדיין זול פי 10 מקורס רגיל וגם ברמה גבוהה יותר, ואם זה לא מספיק אז נשאר לך עודף לכמה עשרות שיעורים עם מורה פרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...