Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

טעיתי, זה 30% לאלף הראשונים ו-25% לאלף השניים:

 

image.thumb.png.f15286c2040672f635e681ad10161316.png

 

 

אשכרה הם עושים הפלייה סודית בין משרתים בפועל לבין גמלאים. 
איפה מעיין פרטי שצריך אותה באמת.

 

אני כבר רואה את כתבת התחקיר על ההפלייה בחבר שלי.
"מהמחשב הזה אני נכנסת לחשבון של משרת קבע - 30% הנחה"
"מהמחשב הזה אני נכנסת לחשבון של גמלאי ... רק 20% הנחה"

ואז שניהם הולכים ביחד לחנות של נייק, קונים נעלי ריצה לילד ב 500 ש"ח.
אחד מקבל הנחה רק של 100 ש"ח והשני של 150 ש"ח.
ולכל זה באופן סודי שרק המחשבים של חבר יודעים עליו.

 

חתיכת ישראבלוף כל המשק הישראלי  

image.thumb.png.2e0fcc046f08a9e3f3d82b8d4645a8c1.png

 

 

השקיעו גם בגרפיקות שונות ... 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מצחיק 1
  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 4 שעות, yossiaviel כתב:

את ההנחות המיוחדות שיינתנו למי שבאמת זקוק  להן.

אז אם לסכם במשפט את כל מה שכתבת, אפשר לומר "כל אחד תורם כפי יכולתו ומקבל לפי צרכיו"?

ציטוט

 

 

ציטוט

 

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 שעות, korola כתב:

 

השקיעו גם בגרפיקות שונות

יש גם אדום שנותן 40% אבל כנראה עוד לא הגעת לרמה הזאת אז אתה לא רואה אותו.

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

NATCO

 

לא צריך להיות קיצוני, לסלף את דבריי, ולהרחיק לכת.

אילו היית קורא את כל מה שכתבתי, בטוח שהיית מבין את כוונתי..

 

מעניין איך תרגיש, בהזמנת הרכב הבא שלך, או מוצר יקר שווה ערך אחר, שאתה משלם אלפי שקלים יותר על אותו רכב או מוצר יקר אחר, מאשר אותו אדם שישב לפניך בכסא, כאשר- אין ברשותך כרטיס אשראי או מועדון "מועדף" אחר-, אז תהנה ותהיה מאושר עם החלטתך.

 

השרשור עוסק,[או עסק], בהשוואת מחירי מוצרים לכל האוכלוסייה. ללא הבדל מין, גזע, ודת. 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה שתחליש את החזק לא יחזק את החלש.

זאת הבעיה בתפיסה הזאת.

אם אני רוצה למכור בהנחה לקבוצה מסויימת כי זה רווחי עבורי, למה לא בעצם? במי אני פוגע?

  • אהבתי 4

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 12 דקות, SlowRide כתב:

 

אם אני רוצה למכור בהנחה לקבוצה מסויימת כי זה רווחי עבורי, למה לא בעצם? במי אני פוגע?

אתה שואל כאילו ,ברצינות?

אילו היית מנכ"ל של אחת החברות שנחקרו, היית גם עונה את אותה תשובה?

איפה היית עד עכשיו, כשחקרו את שופרסל?

פורסם

יוסי,אני לא מתכוון לפגוע בך, או לסלף את דבריך.

בכל מקרה- הויכוח אינו אישי לגופו של אדם, אלא עקרוני.

בוא נשמור על זה כך, ואם נפגעת, אני מתנצל.

 

הססמאות שכתבת, מזכירות לי את הדברים שלמרקס ואנגלס.

אלה דברים שרעיונית הם יפים, אבל במציאות הם לא עובדים.

תראה לאן הגיעו המדינות שנבנו לפי התיאוריות שלהם, ולאן הגיעו ה"מתחרים"...

 

בכלכלת שוק חופשי, כל אחד יכול למכור למי שהוא רוצה, באיזה מחיר שהוא רוצה.

 

לחשוב שזו תפקידה של המדינה לווסת את המחירים, זו בדיוק ההגדרה של כלכלה רגולטורית, שהיא בבסיס הקומוניזם.

 

לחשוב שהסוחרים הם אלו שצריכים "לגדל מצפון" ולמכור לכולם במחיר הכי נמוך שהם יכולים, זו תמימות שאופיינית לתיאוריות מדיניות קדומות לקומוניזם, בהן הנחת היסוד  היא ש"טבע האדם טוב מנעוריו".

 

אם אתה רוצה לחזור רגע ל"אישי"-

אם אני אכנס לסוכנות רכב, ואקבל מחיר שנראה לי לא הוגן (לא משנה עכשיו אם זה בגלל ששכן שלי קיבל יותר בזול, או סתם בגלל שבסוכנות ממול מציעים לי משהו טוב יותר/זול יותר) - אני פשוט לא אקנה.

 

אם לא אשיג טוב/זול יותר - לא תהיה לי ברירה ואקנה במחיר הגבוה יותר את הסחורה הנחותה יותר.

 

בכל מקרה, אני לא מקנא במי שהצליח לקנות יותר בזול, ואני בטח לא יכול לכעוס על מי שמכר לו...

 

  • אהבתי 4

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 1 דקה, yossiaviel כתב:

אתה שואל כאילו ,ברצינות?

אילו היית מנכ"ל של אחת החברות שנחקרו, היית גם עונה את אותה תשובה?

איפה היית עד עכשיו, כשחקרו את שופרסל?

האשמה כנגד שופרסל היא תיאום מחירים ויצירת קרטל. זה משהו אחר לגמרי מהנחה לקבוצה.

 

תגיד, נניח שאני עכשיו פותח ת'רד בפורום, אומר שדיברתי עם סוכנות טויוטה רחובות, והמנהל הסכים לתת הנחה של 5 אלף שקל על דגם מסויים, אם אנחנו מתארגנים כקבוצה וקונים 10 רכבים.

זה חוקי בעייניך? מוסרי? בעייתי?

כי זה בדיוק מה שקורה עם הנחות למועדוני צרכנות.

  • אהבתי 3

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 דקה, yossiaviel כתב:

אתה שואל כאילו ,ברצינות?

אילו היית מנכ"ל של אחת החברות שנחקרו, היית גם עונה את אותה תשובה?

איפה היית עד עכשיו, כשחקרו את שופרסל?

פרסמתי מודעה בעיתון ספציפי שכתוב שמי שבא עם המודעה מקבל הנחה. אסור לי לעשות את זה? הרי לא כולם מכירים את העיתון.

עשיתי מבצע שמי שקונה 2 מקבל את השלישי חינם. אסור לי לעשות את זה כי אני פוגע במי שרוצה לקנות רק 1?

הצעתי מחיר נמוך יותר לקבוצה מאורגנת שהתחייבה לרכוש כמות גדולה של סחורה. פגעתי בכל מי שלא בקבוצה הזאת?

 

חוץ מזה שחוקרים אותם על תיאום מחירים...

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 23 דקות, SlowRide כתב:

 

 

חוץ מזה שחוקרים אותם על תיאום מחירים...

עכשיו, זה תיאום מחירים.

 

ולהזכירך, מקודם, זה היה על מתן הנחות באתר "סודי" לאוכלוסייה החרדית, על בסיס אותם מוצרים, עם כתובות לערים בעלי ריכוזים גבוהים שלהם. ולא הייתה שום בעייה להשוות את המחירים השונים באינטרנט.

וזה היה הנושא העיקרי לדיון.  בכל מקרה, בקשר לנושא זה, אנחנו חלוקים בדעותינו.

 

הדיונים, החקירות, ואולי התביעות שיגיעו לאחר מכן, לדעתי הם צעד חיובי, שבמקרה הטוב יגרמו לעצירת עושק המחירים ברשתות, או לפחות, למנוע את עלייתם, גם לו לזמן קצר.

 

 

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

זה שתחליש את החזק לא יחזק את החלש.

זאת הבעיה בתפיסה הזאת.

אם אני רוצה למכור בהנחה לקבוצה מסויימת כי זה רווחי עבורי, למה לא בעצם? במי אני פוגע?

 

האמת זה תחום די אפור.  

קח את הצד הלבן  - פתחתי חנות וכתוב בכניסה כולם יכולים לקנות אצלי בחנות.

קח את הצד השחור  - פתחת חנות וכתוב בכניסה - אין כניסה לשחורים / יהודים /וכלבים   

 

ברור לך שהשחור הוא שחור , נכון ? 
אפור זה כל מיני נקודות באמצע שהם לא לבן ולא שחור. 

וכן לתקוע מחיר לא רציונלי ואז לתת כרטיסים אדומים או ירוקים רק לחלק מהאוכלוסייה זה תחום קצת אפור. 

אני לא  טוען כלום על שופרסל והאתר אני רק אומר שהתחום הוא אפור וכל אחד רואה אותו אחרת.

 

 

אני בכלל רואה את הכרטיס שהיה לביבי , זה היה כרטיס בצבע שקוף ונתן הנחה של 100%. 

הוא בכלל לא היה צריך לגהץ אותו.

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 10 דקות, yossiaviel כתב:

עכשיו, זה תיאום מחירים

 

זה לא "עכשיו", מלכתחילה החקירה נגדם הייתה בגין חשדות לתיאום מחירים ויצירת הסדר כובל והיא החלה מזמן ובלי שום קשר לרשת החרדית שלהם. 

 

אין אגב שום בעיה במתן הנחה לקבוצה, כל עוד לא מדובר באפליה אסורה על פי חוק (כלומר אסור לתת הנחה למישהו בגלל שהוא סטרייט או יהודי). אין בעיה חוקית במה ששופרסל עשו. 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

@yossiaviel לצערינו המחירים ברשתות המזון רק ימשיכו לעלות בלי קשר לחקירה כזאת או אחרת בגלל שיש בעיות עולמיות בשרשרת האספקה ובמקביל המפלגות ה"חברתיות" מצליחות להעלות את שכר המינימום אבל  זה כבר נושא לדיון אחר.

האתר החרדי לא היה סודי ואני עדיין לא מבין מה הבעיה בלמכור בבני ברק במבה בשקל תשעים ובת"א במבה בשלוש תשעים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 דקות, korola כתב:

קח את הצד הלבן  - פתחתי חנות וכתוב בכניסה כולם יכולים לקנות אצלי בחנות.

קח את הצד השחור  - פתחת חנות וכתוב בכניסה - אין כניסה לשחורים / יהודים /וכלבים   

 

ברור לך שהשחור הוא שחור , נכון ? 
אפור זה כל מיני נקודות באמצע שהם לא לבן ולא שחור. 

וכן לתקוע מחיר לא רציונלי ואז לתת כרטיסים אדומים או ירוקים רק לחלק מהאוכלוסייה זה תחום קצת אפור. 

אני לא  טוען כלום על שופרסל והאתר אני רק אומר שהתחום הוא אפור וכל אחד רואה אותו אחרת

אני לא רואה בזה בעיה.

אולי החוק בישראל כן, אבל לדעתי צריך להיות שכל אחד יחליט בעצמו למי הוא מוכר ובאיזה מחיר. 

 

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...