Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם מי שעובד בדימונה יכול להתעצבן שבתל אביב משלמים משלמים 30% יותר על משרה דומה. אתה מציג את זה כאילו היה צריך להציג תעודת חרדי במעמד הקניה...

קטנוניות וצרות עין אלה תכונות שליליות ומי שמתאפיין בתכונות האלה בדרך כלל החיים שלו די אומללים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא, להודעה לפניך.

אבל אתה טועה כי היה אפשר להזמין משם לרמת גן, תל אביב, פתח תקווה ועוד מקומות.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

גם מי שעובד בדימונה יכול להתעצבן שבתל אביב משלמים משלמים 30% יותר על משרה דומה. אתה מציג את זה כאילו היה צריך להציג תעודת חרדי במעמד הקניה...

למה שהוא יתעצבן ? 

חברות אחרות, אולי דרישות אחרות, שיהיה שכר אחר. 

אם תגיד שאמדוקס באר שבע משלמים 30% פחות בשכר מאמדוקס רעננה, על כוח אדם זהה ביכולות שלו,אז בהחלט יש סיבה להתעצבן.

 

מה שאתה מפספס שהנקודה היא בכלל לא חרדים. שיהיה מצידי גם תושבי המרכז. למה תושבי המרכז צריכים לשלם 30 אחוז פחות מהשאר, באותו סופר ועל אותם מוצרים? 

 

ובנינו, אתה סתם משחק אותה תמים. אתה יודע טוב מאוד שבלי קשר, מדובר על חרדים, פשוט אין אפשרות ריאלית להקנות את המכירה רק לתושבים חרדים. 

 

לפני כשעה, SlowRide כתב:

קטנוניות וצרות עין אלה תכונות שליליות ומי שמתאפיין בתכונות האלה בדרך כלל החיים שלו די אומללים.

 

תודה זיגמונד, חסכת לי 300 שקל לשעת אבחון. 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 3 דקות, davemustaine87 כתב:

אם תגיד שאמדוקס באר שבע משלמים 30% פחות בשכר מאמדוקס רעננה, על כוח אדם זהה ביכולות שלו,אז בהחלט יש סיבה להתעצבן.

אני זוכר שיחה עם איש כח אדם באינטל לפני שנים, שהצהיר בגלוי שאינטל משלמת למהנדס בפריפריה פחות מלמהנדס במרכז (הוא החשיב את חיפה כמרכז).

וזה נכון לעוד חברות.

היצע וביקוש.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 8 דקות, davemustaine87 כתב:

אז בהחלט יש סיבה להתעצבן.

למה? שכר נגזר מהרבה מאוד פקטורים, לא רק יכולת.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 7 דקות, davemustaine87 כתב:

 

מה שאתה מפספס שהנקודה היא בכלל לא חרדים. שיהיה מצידי גם תושבי המרכז. למה תושבי המרכז צריכים לשלם 30 אחוז פחות מהשאר, באותו סופר ועל אותם מוצרים? 

 

ובנינו, אתה סתם משחק אותה תמים. אתה יודע טוב מאוד שבלי קשר, מדובר על חרדים, פשוט אין אפשרות ריאלית להקנות את המכירה רק לתושבים חרדים

מה זה למה?

למה בכפר יסיף טיפול לאוטו עולה חצי ממה שעולה באזור התעשיה ברשל"צ? המוצרים אותם מוצרים, העבודה אותה עבודה.

אם אני רוצה למכור במקום מסויים וחייב בשביל זה להוריד מחירים, אני צריך להוריד בכל מקום את המחירים בהתאם ולהפסיד כסף במקומות אחרים? שופרסל זה חברה או ארגון צדקה?

אם אני תמים, אז אתה קונספירטור שמאמין שיד נעלמה בשופרסל מנסה לצ'פר את החרדי על חשבונך.

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעה, SlowRide כתב:

גם מי שעובד בדימונה יכול להתעצבן שבתל אביב משלמים משלמים 30% יותר על משרה דומה. אתה מציג את זה כאילו היה צריך להציג תעודת חרדי במעמד הקניה...

קטנוניות וצרות עין אלה תכונות שליליות ומי שמתאפיין בתכונות האלה בדרך כלל החיים שלו די אומללים.

 

מי שגר בדימונה גם משלם פחות על המחייה שלו. הוא גם לא משווה את עצמו למי שבת"א. אבל אם השכן שלו יקבל 30% יותר על אותה משרה... זה כבר סיפור אחר.

זה לא קשור לקטנוניות וזו גם לא תכונה שלילית. זו תכונה אוניברסלית. כולם משווים את עצמם כל הזמן ומודדים איך הם עומדים ביחס לתחרות. אפילו פרוקי רגליים... 

זה מנגנון בסיסי שבבסיסיים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש לי שכן עיראקי. עניין די נדיר בשכונה שאני גר בה, שמורכבת בעיקר מיוצאי חבר העמים.

עכשיו, כל פעם שאני קונה משהו, החל מסיר טיגון של "נינג'ה", ועד מיצובישי ספייס-סטאר, הוא מראה לי שהוא קנה את זה בפחות ממני.

הוא נהג מערבל בטון ב"רדימיקס", ככה שאין לו "חבר", והוא לא יצא לפנסיה בגיל 45, הוא כבר מתקרב ל-70 ועדיין עובד.

השאלה היא, האם אני יכול לאכוף משהו, בין אם נגדו, או אפילו נגד אלו שהוא מצליח להוציא מהם הנחה.

 

זה ממש לא בסדר ככה.

הוא גם לא משלם "מס אשכנזים" במוסך, וכשאנחנו יושבים בקפה במרכז המסחרי השכונתי, הבחורה מהקופה מביאה לו את הקפה לשולחן ואני צריך ללכת לקחת לבד.

אודה לעזרתכם.

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא, להודעה לפניך.

אבל אתה טועה כי היה אפשר להזמין משם לרמת גן, תל אביב, פתח תקווה ועוד מקומות.

 

בדקת? הכנסת כתובות ספציפיות מלבד לראות שכתוב "תל אביב"? כי לי זה לא נתן

פורסם

אין לי כח לקרוא את הכל, אבל לגבי המשכורות:

חברות הייטק בארה"ב הצהירו בחודשים האחרונים שישלמו פחות למי שיבחר לעבוד לחלוטין מהבית ויעבור לאזורים שנחשבים לזולים יותר באמריקה.

בישראל היום חברות קטנות יותר שפותחות סניפים בפריפריה משלמות זהה, אבל עד לא מזמן זה לא היה המצב גם כן

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, Blaz00r כתב:

בדקת? הכנסת כתובות ספציפיות מלבד לראות שכתוב "תל אביב"? כי לי זה לא נתן

בכתבה רשום שבהתחלה השירות היה זמין ב6 ערים עם ריכוזים חרדיים (רמת גן, אשדוד, אלעד, פתח תקוה, בני ברק ועוד משהו) ואחרי זה התרחב לערים נוספות בהן ת"א. יכול להיות שאתה ניסית להזמין כשזה היה בהתחלה.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 5 דקות, natco כתב:

יש לי שכן עיראקי. עניין די נדיר בשכונה שאני גר בה, שמורכבת בעיקר מיוצאי חבר העמים.

עכשיו, כל פעם שאני קונה משהו, החל מסיר טיגון של "נינג'ה", ועד מיצובישי ספייס-סטאר, הוא מראה לי שהוא קנה את זה בפחות ממני.

הוא נהג מערבל בטון ב"רדימיקס", ככה שאין לו "חבר", והוא לא יצא לפנסיה בגיל 45, הוא כבר מתקרב ל-70 ועדיין עובד.

השאלה היא, האם אני יכול לאכוף משהו, בין אם נגדו, או אפילו נגד אלו שהוא מצליח להוציא מהם הנחה.

 

זה ממש לא בסדר ככה.

הוא גם לא משלם "מס אשכנזים" במוסך, וכשאנחנו יושבים בקפה במרכז המסחרי השכונתי, הבחורה מהקופה מביאה לו את הקפה לשולחן ואני צריך ללכת לקחת לבד.

אודה לעזרתכם.

 

 

יש לזה פתרון פשוט,
- שאתה רוצה לקנות משהו תברר איתו קודם.

- את הרכב תשלח איתו למוסך

- ובקפה, פשוט פעם אחת תבקש ממנו שיגיד למלצרית שזה מעליב אותו שהיא לא מביאה לאורח שלו את הקפה, מפה היא תלמד ותגיש גם לך לשולחן.

 

 

לגבי איזורי מכירה ומשלוח, לדעתי ברוב אתרים יש מגבלה כלשהי לאיזורי משלוח,   יש אתרים לחלקי חילוף לרכב שנותנים בגוש דן משלוח חינם ובשאר הארץ גובים עוד 40 ש"ח.

יש אתרים שממש כותבים מוגבל  לחדרה גדרה. 

 

לגבי מהדרין ישיר  -  
כנראה רובכם לא שמים לב , אבל יש הרבה מוצרים בסופר שנראים אותו דבר אבל חלקם עם כשרות מהדרין בד"צ וחלקם לא.
אפילו שוקולד פרה של עלית,  יש 2 סוגים. 
הציבור החרדי ששומר על כשרויות מסויימות לא יכול להזמין באתר הרגיל , כי הם לא ערוכים בכלל להבדלים בין הכשרויות וברוב מוצרים לא מסומן איזה כשרות יש לכל מוצר.
כולל בפירות ובירקות..  כנסו לאושר עד ותראו את הפירוט על הפרות והירקות , על כל תא כתוב האם זה , יבול נכרי, יבול חו"ל , היתר מכירה או פירות שישית. 
לכן היוזמה להקים אתר ששומר כשרות מהדרין במדינת היהודים יוכל להזמין גם באינטרנט היא מבורכת,  רק חבל שערוץ 12 הרים את הביקורת בצורה כל כך הורסת.

חברת אלעל עשתה בדיוק את אותו הדבר אבל הפוך...  חברת אל על הייתה צהריכה לשמור שבת, המטוסים והטייסים היו מקורקעים בשבת.
אז הם הקימו חברת בת , החכירו לה את המטוסים ואת הטייסים בשבתות  והפעילו טיסות בשבת, רק תחת חברת בת אחרת.
לא היה שום תחקיר ואף אחד לא התלונן על הישראבלוף של חברת אל על. 
והטיסות של חברת הבת תמיד היו זולים יותר מהטיסות של חברת האם.. אבל דתיים לא טסו בחברת הבת כי היא לא הייתה שומרת שבת.
 

אני בטוח שהירידה הייתה זמנית, ויש עכשיו מספיק עו"ד שעובדים עם שופרסל לבנות את התשתית הישראבלופית על מנת להרים את האתר הזה שוב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 14 דקות, falou כתב:

זה לא קשור לקטנוניות וזו גם לא תכונה שלילית

להשוות את עצמך לסביבה זה לא שלילי, אבל להתעצבן שמישהו לידך קונה ביותר זול ממך במקום לנסות לעשות כמוהו זה קטנוני וקטנוניות זו תכונה שלילית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...