Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה טובה

אם נדלק האור בשבת בתוך המקרר כי לא כיבית אותו עליך לשים מגבת שתחצוץ בין המקרר לדלת שלו ואז האור לא יתכבה ואז תוכל לקחת מהמקרר מה שתירצה.

לרוב המקררים מצב שבת ואז את יכול לפתוח ולסגור את המקרר כמה שתירצה ולקחת קוטג'.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

דווקא לא בכתבה הזאת, בכתבה של מירב קריסטל מאתמול בטמקא.

 

שמן הסתם התבססה על הכתבה המקורית של מעיין פרתי כי האתר לא פעיל כבר כמה ימים ואין איך לבדוק את זה?

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תראה, בגדול הם לא אמורים לכתוב דברים שלא קרו. זה המינימום הנדרש מעיתונאי.
אבל...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

 

זה היה בתגובה לקורולה שאמר שהכוח של ישיר למהדרין זה החלוקה לכשרויות השונות.

אז הראיתי שבאתר המקורי של שופרסל זה כבר קיים.

 

 

לא אמור לקרות, אם הברקוד של המוצר שבחרת, והברקוד של המוצר שהיא העבירה הם שונים, אתה אמור לקבל SMS שבו אתה מאשר את ההחלפה (או אם בחרת לאפשר להם להחליף על דעת עצמם אז הם יחליפו).

 

בכל מקרה בתעודת המשלוח יופיע לך נניח

 

ברקוד שם מוצר               הוזמן סופק מחיר

1         קוטג' רובין            1        0        6.90

2         קוטג' עדה חרדית 0        1        6.90

 

משהו כזה

 

 

שכחת ?  בשנה וחצי האחרונות רכשתי את כל המוצרים שלי משופרסל (האתר הרגיל) מהדרין לא מגיע למושב הקטן שלי . 

מקבלים SMS רק על מוצרים תחליפיים שונים, אם מדובר במוצר דומה לא מקבלים את זה ב SMS.

רוצה טיפ לחיסכון .. תמיד תלחץ שאתה לא רוצה את התחליף.. החשבון מזוכה אוטומטית והעובדים מקבלים דף מודפס שהם צריכים להוציא את המוצרים מהארגזים, לרוב הם מתעצלים ולא מוצאים ואני נתקע עם מוצרים שאני לא צריך אבל לפחות לא מחייבים אותי. 
 

 

image.thumb.png.d2099147521f31eb0fb87843ab4f157d.png

 

 

בנתיים השרה המכובדת אורנה ברביבאי הנחתה את הרשות לתחרות לבדוק את הפרשי המחירים בין הרשתות השונות ובין חנויות של אותה רשת במיקומים שונים. 
ולפעול בהתאם.
בקיצור, הרשות לתחרות קיבלה הנחיה לתאם מחירים בין כל המתחרים ואפילו בין הסניפים של אותה רשת.
אם אני זוכר מהשיעורים על תחרות ההגבלים העסקיים אז רשות לתחרות הייתה צריכה לעשות בדיוק ההיפך,
הם אמורים לעודד תחרות בין חנויות שונות אפילו שהן חנויות באותה רשת,  מישהו פה נכנס לסיחרור מפגר.
כאילו מעכשיו כולם צריכים לתאם מחירים עם כולם?  מה זה יעשה למחירים?  מי חושב שבסוף ישלמו פחות?

 

פורסם

אני לא בטוח שאתה צודק. הבעיה היא המחירים במקומות שאינם מרכזיים, שבהם התחרות מעטה. אם הכוונה לפעול שם להפחתת מחירים הצדק עם השרה. חשוב על המסכנים בירוחם או מצפה רמון - גם גרים בחורים, גם אין פרנסה, וגם המחירים בסופר גבוהים במיוחד. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המחירים ב"חורים שאין בהם פרנסה" לדבריך לא יכולים להיות גבוהים במיוחד כי אף אחד שם לא יקנה.
בינתיים בפריפריה יותר זול, אבל עכשיו אולי יתאמו מחירים וכולם ידפקו.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני מכיר נתונים הפוכים, אבל אולי לא מעודכן.

 

חיפשתי את הידיעה שהעלית - לא מצאתי אותה. אבל כאשר מגגלים "ברביבאי מחירים" מקבלים שטף של קישורים לתכנית לבטל את סימון המחירים על המוצרים. מה זהבחלט מהווה פגיעה בצרכנים. אני חייב לומר שבביקורים בחו"ל (לפני הקורונה) זכור לי שברוב המקומות אכן היה רק הסימון האלקטרוני. מצד שני, אחרי שאפילו בקנדה ניסו לתחמן אותי עם סימון מחירים אני חשדן גדול. נראה לי שמדובר בכניעה לרשתות הגדולות והקלה עליהן לשחק במחירים בלו"ז קצר. אמנם התקנות אמורות לאסור שינוי מחירים במהלך שעות הפתיחה - אבל, במציאות הישראלית, תבחר אצבע.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

היא דיברה חי בערוץ 12 ישירות מהכנסת, אני אישית לא מאמין שאנשי מקצוע אמיתים שעובדים ברשות לתחרות באמת יעשו את המהלך הפופוליסטי הזה. 

זה היה כנראה בתוכנית חיסכון בסביבות 19:30. 

 

אכן מסכנים אלו שבפריפריה (חצור הגלילית) לפחות היום שופרסל פתחו להם סניף שיהיה כמו מכולת שכונתית.
גם ככה רובם בטוח עושים את הקניות הגדולות מחוץ לעיר..

חוץ מאלו עם כרטיס חבר שקונים בסניף שופרסל שלי ומקבלים 9% גם על מחירים שבפיקוח. 

 

אחרי שיאסרו על שופרסל למכור בפריפריה במחירים יקרים יותר , הם פשוט יסגרו את הסניפים האלה וישאירו את התושבים ללא סופר קרוב.

או שמישהו מקומי יפתח סופר במחירים כמו מכולת שכונתית 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 19 שעות, SlowRide כתב:

להשוות את עצמך לסביבה זה לא שלילי, אבל להתעצבן שמישהו לידך קונה ביותר זול ממך במקום לנסות לעשות כמוהו זה קטנוני וקטנוניות זו תכונה שלילית.

 

אני מסכים. 

אני גם לא חושב שרשתות השיווק עוסקות בארץ בגניבה. המחירים בארץ גבוהים כי אנחנו, כלכלית ותעבורתית - אי. כלכלה שקשה להתחרות בה מבחוץ, בגלל עלויות ייבוא, עם מסורת סוציאליסטית ועם ציבור גדול שלא לוקח חלק במשחק הכלכלי באופן מלא.

 

 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 11 שעות, davemustaine87 כתב:

במקרה ושבוע שעבר הייתי בחור דלה חור שנקרא חצור הגלילית. נכנסתי שם לשופרסל. השופרסל הכי יקר שאי פעם הייתי בו. 

כנס לסופר של קצרין, תראה שם את הבמבה הכי יקרה בארץ.

 

גם צריך להביא הכל מרחוק, גם אין תחרות, מסביר את המחירים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 14 שעות, korola כתב:

שכחת ?  בשנה וחצי האחרונות רכשתי את כל המוצרים שלי משופרסל (האתר הרגיל) מהדרין לא מגיע למושב הקטן שלי . 

מקבלים SMS רק על מוצרים תחליפיים שונים, אם מדובר במוצר דומה לא מקבלים את זה ב SMS.

 

יותר מפעם אחת קיבלתי SMS עם לינק, שבתוכו היה הצעה להחלפה, של מוצר אחד במוצר דומה שאפילו לא היה ברור למה זה מופיע כהחלפה.

אחרי זה כשהגיעה תעודת המשלוח נפתרה התעלומה.

 

לפני 14 שעות, korola כתב:

בנתיים השרה המכובדת אורנה ברביבאי הנחתה את הרשות לתחרות לבדוק את הפרשי המחירים בין הרשתות השונות ובין חנויות של אותה רשת במיקומים שונים. 
ולפעול בהתאם.
בקיצור, הרשות לתחרות קיבלה הנחיה לתאם מחירים בין כל המתחרים ואפילו בין הסניפים של אותה רשת.
אם אני זוכר מהשיעורים על תחרות ההגבלים העסקיים אז רשות לתחרות הייתה צריכה לעשות בדיוק ההיפך,
הם אמורים לעודד תחרות בין חנויות שונות אפילו שהן חנויות באותה רשת,  מישהו פה נכנס לסיחרור מפגר.
כאילו מעכשיו כולם צריכים לתאם מחירים עם כולם?  מה זה יעשה למחירים?  מי חושב שבסוף ישלמו פחות?

 

אם הם היו עושים את זה על דעת עצמם, זה חשד לעבירות מתחום ההגבלים העסקיים.

אם הם עושים את זה תחת הנחייה של הרשות לתחרות (שלמרות שינוי השם - זה הרשות להגבלים עסקיים), מה נאמר ומה נגיד? מי שאמור לחקור ולאכוף את העבירות הללו מנחה אותם לבצע אותן.

 

לפני 14 שעות, korola כתב:

היא דיברה חי בערוץ 12 ישירות מהכנסת, אני אישית לא מאמין שאנשי מקצוע אמיתים שעובדים ברשות לתחרות באמת יעשו את המהלך הפופוליסטי הזה. 

 

יש מצב כזה, היא פופוליסטית וגם לא כזו חכמה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 18 שעות, davemustaine87 כתב:

במקרה ושבוע שעבר הייתי בחור דלה חור שנקרא חצור הגלילית. נכנסתי שם לשופרסל. השופרסל הכי יקר שאי פעם הייתי בו. 

אתה צודק שהבמבה בחצור עולה יותר (כמעט פי2) מאשר בת"א, אבל יש לזה סיבה - זה המחיר שמשתלם למכור בו באזור הזה ואנשים קונים.

צריך להסתכל על סל מוצרים כלשהו ולא על מוצר בודד. בכתבה שצירפתי קודם רואים שבפריפריה זה יוצא קצת יותר זול.

אם כל מיני פופוליסטים יחליטו שצריך פיקוח על מחירי הבמבה שיהיו זולים בכל הארץ כמו בת"א, כנראה לא יהיה משתלם למכור במבה בחצור. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...