Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע מייק, לפי מה שאתה מתאר, זה נראה לי אחלה דיל להשאר בצבא קבע.

 

למה אתה (למשל, אין לי טענה אישית אליך כמובן) לא עשית את זה?

 

**לצורך הסר ספק, ולמען הגילוי הנאות, ולפני שמגיע מבול הדיסלייקים הצפוי למי שלא מיישר קו עם רוח הפורום:

אין לי, ומעולם לא היה לי, אף קרוב משפחה איש קבע.**

 

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה מתחיל להזכיר את סרטון שרץ ברשת של איזה תמהוני שניסה להיכנס בלי תור בקופת חולים כי הוא חבר אגד. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Mikelt89 כתב:

3 אנשים נכנסים לסופר, האחד חילוני וסטודנט השני חרדי עם 12 ילדים והשלישי קצין עם מועדון חבר מועדון צה״ל ומועדון נוריד לך עוד קצת כי אתה בצבא ובדיוק עוד שנתיים הוא פורש לו לפנסיה עגומה של 15אלף שח בלבד מגיל 43, באמת כבר הזדקן המסכן, החרדי משלם מדמי הכנסת והמיסים של החילוני כי הוא בדיוק בדרך לתפילה והחילוני משלם מדמי השמירה בלילה במשכורת מינימום, איזה עולם מופלא.

אפשר גם "החילוני משלם עם שוברי 10ביס שקיבל בעבודה ואז מעמיס את הקניות לאוקטביה ליסינג חדשה".

 

גילוי נאות - אני לא חרדי ולא איש קבע

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעתיים, natco כתב:

תשמע מייק, לפי מה שאתה מתאר, זה נראה לי אחלה דיל להשאר בצבא קבע.

למה אתה (למשל, אין לי טענה אישית אליך כמובן) לא עשית את זה?

 

לו הייתי יכול לחזור לתקופה יתכן וזה מה שהייתי עושה, בגיל 18 אתה לא באמת מבין משהו מהחיים ואתה צריך שזה יבוא לך מהמשפחה או מהמקצוע שאתה עוסק בו בצבא והרצון האישי שלך, לי זה לא קרה, וכן במדינה שחיה על תקציב בטחון אסטרונומי כדי מאוד להיות איש צבא.

פורסם
לפני 15 דקות, Mikelt89 כתב:

לו הייתי יכול לחזור לתקופה יתכן וזה מה שהייתי עושה, בגיל 18 אתה לא באמת מבין משהו מהחיים ואתה צריך שזה יבוא לך מהמשפחה או מהמקצוע שאתה עוסק בו בצבא והרצון האישי שלך, לי זה לא קרה, וכן במדינה שחיה על תקציב בטחון אסטרונומי כדי מאוד להיות איש צבא.

כדאי מאיזו בחינה?

כבר אין פרישה בגיל 45 או זה שכל מי שחותם קבע יכול להישאר שם עד רנ"ג.

 

אנשי קבע צעירים מקבלים משכורות רעב ועובדים מסביב לשעון, ואף אחד לא מבטיח שיהיה בשבילם תקן עוד שנה. פלוס הצורך להתעסק עם כל השיט של המערכת הצבאית.

 

גם אם הייתי חוזר לגיל 18 עשר פעמים, אני מבטיח לך שבאף תרחיש לא הייתי חותם קבע.

במיוחד אחרי שראיתי נגד קשר אצלי ביחידת מילואים, שהיה כל הזמן עצבני וצעק על אנשים, הסתובב כל הזמן עם סיגריה ביד אחד וקפה שחור/פחית XL ביד שניה, ובסוף נפטר מסרטן בגיל 40.

ממש עושה חשק לעזוב משרה בהייטק ולחזור לקבע, מה אני אגיד לך. גם משרה של סדרן סחורה בסופר לא הייתי עוזב בשביל זה.

  • אהבתי 6

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

או.קיי. אז הבעיה היא שיותר ויותר אנשים חושבים כמו ואדים, ופחות אנשים חושבים היום כמו מייק.

וזאת למרות ה"תנאים המפליגים" ש(מי שניזון מהמדיה חושב ש)מקבלים.

במציאות, מדובר בעבודה שברוב המקרים היא או קשה, או מסוכנת, או מאד אפורה יחסית למקבילה האזרחית, כוללת משמרות,שבתות,חגים וכל מיני תורנויות ומשימות אבטחה שלא קשורות למקצוע. 

 

כל זה בשכר שהוא כמעט תמיד מתחת לשכר שמושלם במקבילה האזרחית, ועם מנגנון היררכי מאד נוקשה יחסית לאזרחי.

(תראה לי איש it באיזו פירמת ביטוח דמיקולו שעלול לחטוף תלונה על איך שהוא לבוש/מסופר/מגולח ברכבת בדרך לעבודה...)

 

אז יש להם כרטיס "חבר", שלמרות מה שנכתב כאן, ההטבות הגלומות בו לא יוצאות "מתקציב המדינה", אלא "נחלבות" בצורה של שוק חופשי מהגופים המסחריים שמעוניינים בכח הקניה האדיר של הארגון.

 

ומי ששרד עד העשור החמישי של חיו בתוך המערכת הקשה הזו, בתפקיד שהוא קרבי, ולא ראה את הילדים שלו שלושה ערבים רצופים בחודש,  מבחינתי הרוויח ביושר את הפנסיה.

 

אני לא הייתי עושה את זה בשביל הפנסיה הזו, בטח שלא אם הייתי יודע שכשיסיימו להשתמש בשרותי ישאירו אותי לגורלי.

מזל שישנם כאלה שעדיין מוכנים.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 8 דקות, natco כתב:

מי ששרד עד העשור החמישי של חיו בתוך המערכת הקשה הזו, בתפקיד שהוא קרבי, ולא ראה את הילדים שלו שלושה ערבים רצופים בחודש,  מבחינתי הרוויח ביושר את הפנסיה.

 

ומי ששירתה בתקליטיה של גלצ וכבר שלושה עשורים בפנסיה?

 

  • אהבתי 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 6 דקות, natco כתב:

או.קיי. אז הבעיה היא שיותר ויותר אנשים חושבים כמו ואדים, ופחות אנשים חושבים היום כמו מייק.

לא הבעיה, הפתרון.

 

כשעדיין יש מספיק אנשים שמוכנים לתנאים גרועים, בין אם מסיבות אידיאולוגיות או סתם פחד לצאת מאזור נוחות, אז המערכת תמשיך לנצל אותם, כי אפשר.

 

אם במשרד הבטחון היו יודעים שהם צריכים להתאמץ כדי לאייש תקנים, זה היה אחרת, ואולי במקום במקום מערכת מנופחת שיש היום, היו מעט אנשי קבע שעושים עבודה בצורה יעילה ומתוגמלים בהתאם. ואז לחתום קבע היה באמת שווה.

  • אהבתי 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 18 דקות, natco כתב:

במציאות, מדובר בעבודה שברוב המקרים היא או קשה, או מסוכנת, או מאד אפורה יחסית למקבילה האזרחית, כוללת משמרות,שבתות,חגים וכל מיני תורנויות ומשימות אבטחה שלא קשורות למקצוע

אף אחד לא מחזיק אותם שם בכח.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לחתום בשנים האחרונות קבע זה אחד הדברים הגרועים שהבנאדם יכול לעשות לעצמו. כבר אין פנסיה תקציבית, והתנאים לפחות בהתחלה קשים מאוד(משכורת רעב והמון שעות עבודה, שבתות וחגים).

 

יש לי חבר בקבע כבר 13 שנים ורק עכשיו מתחיל להיות לו סביר, לפני זה, במיוחד בשנים הראשונות זה היה רע מאוד מאוד. 

 

זה בניגוד גמור למה שהיה פעם, שאני זוכר את הנגדים שהיו כשאני הייתי בצבא, שוואלה לא היו עושים כלום, ובטח שלא נשארים שעות או שבתות וחגים(אלא אם מחשיבים איזה שבת פעם בשנה), ואז פורשים בגיל 45 עם אחלה פנסיה תקציבית. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם

נתקלתי בזה היום.

 

שופרסל הרוויחה מתחקיר קשת 12? "המחאה תוביל לעליית מחירים"

עורכת גלובס נעמה סיקולר טענה בטוויטר: "המרוויחה היחידה מסגירת האתר החרדי של שופרסל היא נחשו מי? שופרסל בעצמה. האתר המוזל שכ-ולם יכלו לקנות בו, חרדים וחילונים כאחד, נסגר, אכן הישג עיתונאי מרשים", הקולגות פחות הבינו את כוונתה.

https://www.ice.co.il/consumerism/news/article/834434

 

בקשר לקבע.

יש משהו ברחוב שאמר שהבטיחו לבן מענק קבע.

30,000 שקל. ומשכורת טובה.

חתם מענק לא קיבל. תמשכורת לא קיבל מה שהבטיחו לו.

ואחשב פורש. אמר להם בי בי.

הקים עסק. וירוויח יפה.

הבחור קרבי.

היום קבע זה לא משהו.

 

עוד דבר בקשר לכרטיס של חבר. קראתי שמבצעי רכב.

אפשר להשיג כמעט אותו מחיר בשוק הרגיל.

רק צריך לחכות שהגמר המבצע ולגשת לסוכנות.

מדובר על לפני משבר בענף הרכב.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

אף אחד לא מחזיק אותם שם בכח.

לא מצאתי איפה כתבתי שמחזיקים בכח.

להיפך- אני חושב שמדובר באנשים בוגרים, שעשו שיקול מחושב- חיברו את הכרטיס "חבר" עם המשכורת הלא-גבוהה-אך-בטוחה, החצי-אטראז'-השחוטה, השוו את זה למה שהם חשבו שהם מסוגלים לקבל מחוץ לצבא, והחליטו להשאר.

 

תרע להם את התנאים, יהיו לך אנשים עוד פחות טובים. תתן תנאים טובים יותר מבאזרחות- תקבל ביקוש למשרות ותוכל לסנן מועמדים.

 

לפני כשעה, yor2 כתב:

יש משהו ברחוב שאמר שהבטיחו לבן מענק קבע.

30,000 שקל. ומשכורת טובה.

חתם מענק לא קיבל. תמשכורת לא קיבל מה שהבטיחו לו.

ואחשב פורש. אמר להם בי בי.

וואו. זה סיפור עצוב מכל-כך הרבה בחינות.

ראשית, זה שאפשר לשכנע בחור צעיר להמשיך לסכן את חייו (אמרת שהוא קרבי) תמורת 30 אש"ח עלובים.

שנית, זה שהמענק לא שולם.

שלישית, שהחוזה בפועל לא נראה כמו ההבטחות.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
בתאריך 5.11.2021 בשעה 20:04, SlowRide כתב:

כי בעיר חרדית אין מי שיקנה ביוקר, ואם הסופר רוצה לשרוד שם הוא חייב להתאים את עצמו.

בעיר חילונית הסופר יכול למכור ביותר כי הקהל יקנה והמחירים בהתאם. 

 

בס"ד 

כנ"ל לגבי פעוטון לילדים מתחת לגיל 3.

בשום עיר/אזור חרדי, לא תמצא אחד שישלם על ילד בודד מעל אלפייה וגם זה יותר מדי. 

  • רעיון טוב! 4

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, natco כתב:

לא מצאתי איפה כתבתי שמחזיקים בכח.

להיפך- אני חושב שמדובר באנשים בוגרים, שעשו שיקול מחושב- חיברו את הכרטיס "חבר" עם המשכורת הלא-גבוהה-אך-בטוחה, החצי-אטראז'-השחוטה, השוו את זה למה שהם חשבו שהם מסוגלים לקבל מחוץ לצבא, והחליטו להשאר.

 

תרע להם את התנאים, יהיו לך אנשים עוד פחות טובים. תתן תנאים טובים יותר מבאזרחות- תקבל ביקוש למשרות ותוכל לסנן מועמדים.

מה שאני אומר זה שלא צריך להתייחס אליהם כאילו הם מסכנים שמבטלים את עצמם עבורנו. בסוף כל אחד עושה מה שמתאים לו וזו הבחירה שלהם.

עכשיו ברור שרובם לא משמשים כצ'יינג'ר אנושי לדיסקים בגלגל"צ אבל רובם גם לא קרביים. תנאי עבודה מחורבנים לא מזכים אותך אוטומטית בפנסיה בגיל 45. אין לי בעיה עם "חבר" וכל המועדונים האלה. פנסיות לכל החיים על חשבון הציבור למי שמסיים להביא תועלת לציבור בגיל 45 זה כבר סיפור אחר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

SlowRide, אתה נשמע כמו שופר של נתניהו במערכת בחירות, שמשמש בהסתה הזו כדי לקושש קולות. מה שאתה לא מספר הוא על המשכורות ותנאי העבודה של אותם אנשי קבע שנואי נפשך, שהם די מזופ**ם. לא לחינם הצבא נלחם כעת לגייס לשירות אנשים ראויים - כי באזרחות הם מרוויחים כפליים.

 

השערוריה של פנסיה תקציבית ופרישה בגיל 45 למשרתים בעורף נגמרה מזמן. האפשרות להצטרף לפנסיה התקציבית בשירות המדינה נגמרה ב-2001 ובצה"ל ב-2004, ויש גם פזות מעבר של פנסיה מעורבת תקציבית וצוברת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...