Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חרדי.

 

חרד לחשבון הבנק.

  • מצחיק 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן.

כנ"ל לגבי מוצרי מאפה (לחמים/לחמניות וכו'). 

אף רשת (כולל טיב טעם) לא יודעים להביא לך משהו אכיל בקטגוריה הזו.

המזל הוא, שהמאפיות התחילו לעשות משלוחים גם הן.

 

 

  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לחמניה הכי כיף לבחור בעצמך המדף, ביחד עם כל מיני תענוגים אסורים שיש שם.

פירות וירקות גם, אמנם יש חנויות שעושות משלוחים של סחורה איכותית אבל החשש שלי שדווקא את התפוח עם המכות שמישהו הפיל בטעות ואת העגבניה עם הקצת ירוק בצד ישימו לך במשלוח. אז אם זה על הדרך הביתה מהעבודה, לא נורא להיכנס ולקנות.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

דווקא מהניסיון שלי לפחות עם פירות השמש ונוי השדה (רלוונטי לגרים באיזור המרכז)

תמיד התחושה היא שנותנים את הסחורה הכי טובה שאפשר, לא פעם ולא פעמיים התקשרו אלי או אל אשתי והמליצו לא לקנות משהו הפעם כי הסחורה לא מספיקה טובה לדעתם.

אנחנו באמצע חודש נובמבר ואני עדיין מקבל מלון כתום ומתוק כמו של אמצע הקיץ דרכם (מן הסתם זה כבר לא במחיר שקונים בקיץ, אבל בנושא זה כבר כל אחד עושה את השיקולים שלו)

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לחנות פירות וירקות אין אינטרס לתת לך סחורה זבל כי זה הדבר היחיד שהם מוכרים. זה מגולם במחיר. כשאני קונה בחנות פירות וירקות המקוונת שלי (במקרה הזה דוב מרקט) אני מקבל הכל דה בסט, כמובן שיש נפילות מידי פעם אבל זה לא משהו שמייצרים במפעל, אז זה מתקבל. בוא נגיד שיש הרבה פחות נפילות מאשר אם אני עושה את הקניות בעצמי אז מבסוט

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, natco כתב:

אכן.

כנ"ל לגבי מוצרי מאפה (לחמים/לחמניות וכו'). 

אף רשת (כולל טיב טעם) לא יודעים להביא לך משהו אכיל בקטגוריה הזו.

המזל הוא, שהמאפיות התחילו לעשות משלוחים גם הן.

חולק עליך,

לשופרסל יש אחלה מאפים (לא כולם כמובן). הלחמניות דגנים שלהם (אלו) לטעמי הרבה יותר מוצלחות מכל מה שטעמתי ממאפיות באיזור (האחים, הכוהנים) ועברתי לקנות רק אותן (ואם קונים אחרי שעה 8 בערב אאל"ט זה 10 ש"ח במקום 13 לחבילה של 4. צרכנות נבונה אמרנו?). אבל לדעתי זה גם תלוי בסניף כי הרגשתי שוני במרקם/טעם בין סניפים שונים (שזה מוזר כי הם כביכול מקבלים בצק מוכן ורק מכניסים לתנור, אבל זו העובדה)

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

לחמניה הכי כיף לבחור בעצמך המדף, ביחד עם כל מיני תענוגים אסורים שיש שם.

פירות וירקות גם, אמנם יש חנויות שעושות משלוחים של סחורה איכותית אבל החשש שלי שדווקא את התפוח עם המכות שמישהו הפיל בטעות ואת העגבניה עם הקצת ירוק בצד ישימו לך במשלוח. אז אם זה על הדרך הביתה מהעבודה, לא נורא להיכנס ולקנות.

ואת הלחמניות שמישהו כמוך אוהב לבחור ומישש ולחץ, אתה לא חושש לקנות?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם הלחמניה לא נראית לי אני לא קונה אותה.

תפוח שחטף מכה מפתח ריקבון במקום של המכה ואז כשאתה חותך אותו יש לך חום מגעיל שם שאי אפשר לאכול. לחמניה שמישהו מישש לא נפגעת, ואצלנו במאפיה חייבים כפפות כשלוקחים בידיים מהמדף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

כן בהצלחה לסמוך על זה
פירות לפחות אפשר לשטוף אם אתה כזה חששן

עריכה אחרונה על ידי yotams4

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש אחד שצועק עליך אם נגעת, זה לא צחוק שם.

מה יעזור לך לשטוף תפוח שחטף מכה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעדיף שיצעק, רק שלא יהיה רך ומגעיל במקום שהוא חטף מכה.

מעניין מה טבעונים היו אוכלים אם פירות וירקות היו צועקים כשחותכים אותם...

  • מצחיק 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נוי השדה זה אחלה. וגם עלה הביתה סבבה. נראה לי כולם העלו קצת את דמי המשלוח, אבל עדיין הסחורה בממוצע הרבה יותר טובה מהסופרים.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...