Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדרישות שלי לא מוגזמות מידי, 2011 ומעלה, עד 140,000 ק''מ, עד 20,000 ש''ח, ידני בלבד.

מעדיף לא צרפתיות.

החברה בפורום יעוץ עזרו המון אבל מה שקורה אחרי זה פשוט גומר אותי.

 

1. נוסע לסופ''ש במרכז, מחליט לקפוץ לראות אלטו שנראתה יפה בתמונות עם נתונים טובים. מגיע בפועל הרכב חבוט מאוד, נוסע בצורה נעימה.

ביקשתי מהמוכר לקזז את כל הפגיעות על סה''כ אלף ש''ח מהמחיר אותו ביקש. 

סירב בתוקף, המשכתי הלאה.

 

2. סיאט איביזה מכפר מסוים בצפון, נתונים מעולים, בעלים אחלה. נפגשים, הרכב מוזנח בטירוף אבל חצי יום אצל אורן קורולה והוא יהיה כמו מהחברה.

בסוף הפגישה לפני הבדיקה עושים מינגלינג, המוכר פולט שהרכב עבר שיפוץ מנוע בדיוק והוא ישר מוכר. המשכתי הלאה.

 

3. סקודה פאביה מאחת הקריות, מאוד מרשימה ויפה. באמת רכב כאילו יצא אתמול מהחברה. בשיחה עם הבעלים נאמר לי יד 2. מגיעים לבדיקה אני שיכור ממצב הרכב וישר משלם לבדיקה. בזמן ההמתנה אני משעמום עובר על המסמכים, פתאום רואה שהרכב 05!!. הספקתי לקחת את הכסף של הבדיקה ולעוף.

 

4. קיה ריו מכפר אחר בצפון, שולח לחבר תושב הכפר שעובד במוסך בקשה שיקפוץ לראות אותה, בלי להתבלבל הוא אומר לי שהרכב היה אצלהם כמה ימים קודם לכן עם תקלה רצינית (לא אפרט) והבוס של החבר אמר לבעל הרכב להעיף אותו מהר.

 

ואני שואל אותכם ואת עצמי, מה יהיה? כולם יהיו ככה? לא יהיה מוכר נורמאלי? כמה עוד ימי חופש אזרוק לפח?

 

אי אפשר בתקציב הזה להכנס למגרש ולקנות, אולי רק פיאסטה או אופל שהפיאסטה די חלשה ממה שאני מבין אופל זה אופל, לא יודע עליו כלום.

 

זהו פרקתי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה צודק ,בזמנו אחת הסיבות שקניתי חדש בגלל שאי אפשר היה למצוא רכבים במצב סביר,מדובר היה ברכבים בני שנה שנתיים,השיא היה שמצאתי רכב בן שנה בדיוק כמו שרציתי,הרכב היה שווה אז 200000ש"ח ,מסתבר שהבעלים לקח אותו לשטח והרכב קיבל פיצוץ מלמטה והחליפו ממש את כל הפרונט של הרכב ,הייתי בשוק.

 

שתדע שיש גם אנשים שממש שומרים על הרכב,מעטים,אבל יש.

 

תנסה לבדוק בטריידמוביל,אנחנו רכשנו משם שני רכבים לפני כמה שנים ומאד מרוצים מהם.

פורסם (נערך)

שוק הזוי, אני בחיפושים אחר רכב (208 או c3) כבר ראיתי את כל מה שיש ביד 2. 

 

רכב ללא תאונות במודעה, בפועל מעיכות בשני הדלתות כתוצאה מכניסה בעמוד, ומכסה מנוע עקום כתוצאה מקריסת עץ. כנראה שהכוונה הייתה שלא היו תאונות במעורבות רכב אחר... 

 

אני מחפש רכבים ממודל 18+-, כלומר רכבים בני 3 בערך, עם קילומטרז של כ50 אלף ק"מ, כולם על צמיגים מקוריים במצב מחפיר.

 

לא מחזיקים היסטוריית רכב. לא זוכרים איפה טופל ומה עשה. "הרכב נוסע אז הכל טוב" 

 

אל תבזבז להם את הזמן בבדיקה. 

 

לא מוכנים להוריד במחיר על פגיעות. 

 

שוק הזוי.

 

במגרשים בכלל למדו לנגן על "משבר השבבים" ולבקש מעל המחירון על רכבים שהחליפו להם מנוע. 

ראיתי שלושה רכבים בטרייד מוביל ואחד בלובינסקי טרייד, ההרגשה היא שמי שניגש לטרייד אין הוא נואש כי לא הצליח למכור בעצמו רכב שהוחלף או שופץ בו מנוע. ומסכן מי שלא מבין עניין ומבקש לראות היסטוריה, כי אף אחד לא מתנדב להראות ולהסביר. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי dj_dani
  • אהבתי 1
פורסם

לדרישות שלך, בתקציב הזה, אתה תאכל עוד הרבה הרבה לקרדות עד שתמצא משהו ראוי לקניה.
בתקציב הזה לרוב מחפשים "משהו שייסע" ולא משהו מלוקק, בטח לא בן 10.

גם אם תכפיל את התקציב פי 2 או 3 או 4 או 5 תגלה שעדין קשה מאוד למצוא, אבל אתה מגדיל לעצמך את הסיכויים פי כמה וכמה למצוא רכב טוב.
הכי טוב זה שתזדיין בסבלנות ותיקח את העניין בסבבה, אחרת תסבול...

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני שעה, GABIUBOGI כתב:

1. נוסע לסופ''ש במרכז, מחליט לקפוץ לראות אלטו שנראתה יפה בתמונות עם נתונים טובים. מגיע בפועל הרכב חבוט מאוד, נוסע בצורה נעימה.

ביקשתי מהמוכר לקזז את כל הפגיעות על סה''כ אלף ש''ח מהמחיר אותו ביקש. 

סירב בתוקף, המשכתי הלאה.

אם הלכת לראות אלטו זה פותח אפשרויות מסויימות ,קרא בהמשך*

 

2. סיאט איביזה מכפר מסוים בצפון, פה חשדתי

 

3. סקודה פאביה מאחת הקריות, מאוד מרשימה ויפה. באמת רכב כאילו יצא אתמול מהחברה. בשיחה עם הבעלים נאמר לי יד 2. מגיעים לבדיקה אני שיכור ממצב הרכב וישר משלם לבדיקה. בזמן ההמתנה אני משעמום עובר על המסמכים, פתאום רואה שהרכב 05!!. הספקתי לקחת את הכסף של הבדיקה ולעוף.

הדבר הראשון שעושים זה לגגל את המספר פה https://www.find-car.co.il/

יש שם סעיף של בעלות, זה כבר חותך כמה ליצנים שמפרסמים רכב פרטי שבפועל הוא רשום על חברה למשל.

הדבר השני זה לבקש לראות רישיון רכב.

הדבר השלישי דוח סליקה. 

דרך ההתנהלות הזאת אפשר גם להתרשם מהגישה של הבנאדם, עד כמה הוא משתף איתך פעולה ברוח טובה או מנסה לנפנף.

50% מהבדיקה זה להבין מי המוכר. 

 

4. קיה ריו מכפר אחר בצפון, גם פה חשדתי. בכלל אתה מחפש ידנית עד 20,000? אל תחפש בכפרים בגליל רכבים עם צורה "ספורטיבית".

 

ואני שואל אותכם ואת עצמי, מה יהיה? כולם יהיו ככה? לא יהיה מוכר נורמאלי? כמה עוד ימי חופש אזרוק לפח?

יש גם כמה צדיקים, כלומר אנשים נורמלים

אי אפשר בתקציב הזה להכנס למגרש ולקנות, אולי רק פיאסטה או אופל שהפיאסטה די חלשה ממה שאני מבין אופל זה אופל, לא יודע עליו כלום.

בתקציב הזה אין לך מה להיכנס למגרשים

 

זהו פרקתי.

*זה ההמשך, 

אני גם קניתי רכב יד 2 ממש לא מזמן, פג'ו 108 (יהיה שרשור נפרד).

ולמה אני מזכיר את זה? 

אם הלכת לראות אלטו ידנית, לך לראות גם סיטרואן C1 ופג'ו 108.

קראתי שאתה לא מעוניין בצרפתיות, גם אני לא, אבל שתי אלה ביחד עם הטויוטה אייגו הם פיתוח ותכנון של טויוטה ודיהטסו. 

כמובן שאני מדבר רק על המנוע 1 ליטר הקטן ולא על ה 1.2 הצרפתי הידוע לשמצה. 

עוד אפשרות שיש לך היא הסקודה סיטיגו/סיאט מי.

בהצלחה.

 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אם הוא מחפש ידנית בלבד, אין 108 עם המנוע של טיוטה,

 

אבל אני בהחלט יכול להצטרף להמלצה על C1, אחי הקטן (1,90 על 100 קילו) עשה בשנה ו-10 האחרונים יותר מ50,000 ק"מ על אחת (שנת 2015, עם 105,000 ק"מ) עם מינימום של תקלות ואחזקה שוטפת בלבד.

- תקלות: החלפת כפתור שליטה על חלון נהג (300 כולל חלק מפירוק); תקלה שהרכב נכבה אמצע נסיעה (קרה פעמיים) מתברר שהפלוס של המצבר היה משוחרר, סודר ללא עלות.

 

הוא עשה את כל הארץ עם הרכב, בלי לרחם עליו יותר מידי, והרכב משרת אותו מצוין.

פורסם
לפני 29 דקות, ay115 כתב:

אם הוא מחפש ידנית בלבד, אין 108 עם המנוע של טיוטה,

אתה כמובן צודק, טעות שלי. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, GABIUBOGI כתב:

הדרישות שלי לא מוגזמות מידי, 2011 ומעלה, עד 140,000 ק''מ, עד 20,000 ש''ח, ידני בלבד.

מעדיף לא צרפתיות.

החברה בפורום יעוץ עזרו המון אבל מה שקורה אחרי זה פשוט גומר אותי.


אני תמיד בעד שכל אחד יחפש מה שנותן לו שקט.
הרבה פעמים אני אומר לחברים "אל תקנה צרפתי" למרות שתמיד נסעתי רק על רכבים מצרפת.
למה? כי לא לכולם זה מתאים ועדיף שקט נפשי גם אם אין אמת מאחוריו.

במקרה שלך אני אומר הפוך. חפש רכב לפי השורה הראשונה שלך ושכח מהכל.
יש לא מעט רכבים כולל צרפתיים/איטלקיים/... שיתאימו לך מאוד.
אתה קונה רכב ידני, כבר חסכת המון בעיות.
התקציב שלך מוגבל, השוק בעייתי, אל תפסול.

חיפוש זריז ביד 2. לא יודע אם זה אמיתי. אם כן רוץ לקנות. מאמין שלא.
בכל מקרה תרשום לעצמך: 208, פיאסטה, פונטו איבו, רנו קליאו, פיאט פנדה, 108, C1... באמת קשה לי לחשוב על רכב שלא כדאי לך לקנות, יותר חשוב זה מצב הרכב פחות הסמל.


שורת החיפוש שלך

 

image.png.fa93c21a6969302e16823d8e159c342c.png

image.png.5a64c401c8dc34ab2b05a0df7eda1014.png

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני ממליץ להתאזר בסבלנות, ולחפש טוב טוב, תמיד יש מציאות והחכמה לחטוף מהר.

תחרוש יום יום את יד 2, יש מציאות בהרבה פחות מ 20 אש"ח.

בעמוד הבא  https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?year=2011-2015&engineval=700-1200&gearBox=0

 יש לך מיקרה (159 אלף- לא נורא רחוק) 2014 יד 1, וכמה אלטו 

לך גם לכיוון הפנדה הצורה החדשה.

בהצלחה

 

משתדל לעזור

פורסם

פנדה וקליאו אטמוספריות ידניות אלו מכוניות מאוד פשוטות ואמינות שכדאי לשים עליהן יד בתקציב המדובר. דווקא כשהן מזדקנות והמחיר שלהן צונח לרצפה, הן מגיעות לעדנה ושווה לקנות אותן גם אם יש כמה דברים לסדר "על הדרך" בשביל השקט הנפשי.

אבל...

 

במצב שבו פותח השירשור כבר מוצא רכב, וזורק עסקה לפח (הרכב אומנם "חבוט" אבל תכל'ס הסכמת לקנותו אותו AS IS) בגלל שלא הורידו לו 1000 שקל על פגיעות פח מסביב  - צריך להבין מבין השורות שהבעיה לא תמיד נמצאת ב"מצב השוק" אלא גם אצל הקונים. לכן אמרתי שהוא יאכל עוד הרבה לקרדות עד שהוא יקנה רכב. הרבה.

איציק

  • אהבתי 4

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 12 שעות, farkash7 כתב:


אני תמיד בעד שכל אחד יחפש מה שנותן לו שקט.
הרבה פעמים אני אומר לחברים "אל תקנה צרפתי" למרות שתמיד נסעתי רק על רכבים מצרפת.
למה? כי לא לכולם זה מתאים ועדיף שקט נפשי גם אם אין אמת מאחוריו.

במקרה שלך אני אומר הפוך. חפש רכב לפי השורה הראשונה שלך ושכח מהכל.
יש לא מעט רכבים כולל צרפתיים/איטלקיים/... שיתאימו לך מאוד.
אתה קונה רכב ידני, כבר חסכת המון בעיות.
התקציב שלך מוגבל, השוק בעייתי, אל תפסול.

חיפוש זריז ביד 2. לא יודע אם זה אמיתי. אם כן רוץ לקנות. מאמין שלא.
בכל מקרה תרשום לעצמך: 208, פיאסטה, פונטו איבו, רנו קליאו, פיאט פנדה, 108, C1... באמת קשה לי לחשוב על רכב שלא כדאי לך לקנות, יותר חשוב זה מצב הרכב פחות הסמל.


שורת החיפוש שלך

 

image.png.fa93c21a6969302e16823d8e159c342c.png

image.png.5a64c401c8dc34ab2b05a0df7eda1014.png

דווקא הגירים האוטומטיים בפיגו אמינים יותר ממרבית הגירים בשוק כולל של רכבים יפניים.

פורסם

היום שהגיר הוא גיר יפני בהחלט אמין.

לפני זה גם היה יחסית בסדר.

בכל מקרה לא דיברתי ספציפי על גירים אוטומטיים בפג׳ו אלה באופן כללי.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

גם יד 5-6 לרכב בן 10 זה לא כזאת קטסטרופה.  לא להיט, אבל מראש אתה מכוון למכוניות שעברו כברת דרך.

גם החלפת מנוע, אם בוצע במקום מורשה והמנוע כשלעצמו לא בעייתי בגזרת במחירים האלה לא הייתי ממהר לפסול.

להוריד כסף על מכות ברכב ששווה עד 20 ובן 10 זה לא הכי רציני

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
  • אהבתי 1
פורסם

 תראה, מצד אחד אין ספק שצריך סבלנות, בסוף זה בא. אני חיפשתי ידנית שהגם התאימה למה שרציתי, גם נכנסה בתקציב וגם הייתה שמורה בערך חצי שנה "רשמית" ועוד לפני כן חצי שנה באיזי שהייתי נכנס ללוח פעם בשבוע/שבועיים. 

מצד שני, אתה מחפש חד קרן (בן עשר, שמור ומלוקק, במחיר טוב, מעט ק"מ ויד נמוכה) וגם מצאת כשכבר מצאת רכב שאהבת מכנית, בסוף לא רכשת אותו בגלל 1000 ש"ח על קוסמטיקה, שזה לא סכום מאוד משמעותי בתקציב של 20,000 נניח. 

אז אתה צריך קודם כל להתאים ציפיות עם עצמך, ואחר כך להתאזר בסבלנות במידת הצורך. אני לא הייתי מוכן להתפשר בסוף ולקח לי חצי שנה למצוא. אני גר במרכז. קח בחשבון שלך זה עלול להיות יותר.

 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יכול להעיד מהצד שמוכר, כמה קשה למצוא גם רוכש הגיוני... 

כזה שלא מתחיל את השיחה הטלפונית בקודם לנהל מו"מ על המחיר ובסוף קובעים ולא מגיע או שקובעים יום להעביר בעלות ואז נעלם.... 

 

לכל מטבע שני צדדים.. 

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X


×
×
  • תוכן חדש...